Miten käytetyistä pikkareista otetaan kaikki ilo irti?
Kommentit (5)
Miten käytetyistä pikkareista otetaan kaikki ilo irti?
Sidot kumppanisi selälleen sänkyyn sängyntolppiin kiinni niin ettei pysty liikkumaan yhtään.
Sitten laitat käytetyt pikkuhousut hänen kasvoilleen niin että mehevin kohta on nenän kohdalla.
Sitten laitat suupallon hänen suuhunsa ja kiristät tiukalle.
Näin hän saa sekä maut että hajut -halusi tai ei.
Jätät hänet rimpuilemaan vaikka puoleksi tunniksi vastalauseista välittämättä niin oppii nöyryyttä kummasti!
nyt siis kyse miehen vai naisen pikkareista kyse ?
Minä olen mies ja hulluna vaimoni käyettyihin pikkareihin! Usein pyydöän häntä pitämään niitä pari päivää, ja hän suostuukin siihen silloin tällöin, tosin vastahakoisesti. Niitä on erittäin kiihottavaa nuuhkia ja haistella ennen aktia. Niistä saan valtavan erektion. Sen jälkeen siirryn nuolemaan tuoksuvaa pillua, jota olen kieltänyt pesemästä ennen seksiä.Erektio senkun paranee ja elin kovenee.Kaikkein parasta on nuuhkia seuraava päivänä sperman ja virtsan hajuisia pikkareita, ja sitten taas ryhtyä kielihommiin. Tiedän, että se on siarsta pervoilua, mutta meistä, ainakin minusta hauskaa ja kiihottavaa.
no mikäs niissä vahvoissa naisen tuoksuissa jos niistä pitää. Mutta eikö inhota myöskään ne, krhm, kuivahtaneet kökkäreet mitä suuhun väistämättä tulee pesemättömästä alapäästä? Kuivunutta spermaa, valkovuotoa, kenties paperinpalasia...
no mikäs niissä vahvoissa naisen tuoksuissa jos niistä pitää. Mutta eikö inhota myöskään ne, krhm, kuivahtaneet kökkäreet mitä suuhun väistämättä tulee pesemättömästä alapäästä? Kuivunutta spermaa, valkovuotoa, kenties paperinpalasia...
Sidot kumppanisi selälleen sänkyyn sängyntolppiin kiinni niin ettei pysty liikkumaan yhtään.
Sitten laitat käytetyt pikkuhousut hänen kasvoilleen niin että mehevin kohta on nenän kohdalla.
Sitten laitat suupallon hänen suuhunsa ja kiristät tiukalle.
Näin hän saa sekä maut että hajut -halusi tai ei.
Jätät hänet rimpuilemaan vaikka puoleksi tunniksi vastalauseista välittämättä niin oppii nöyryyttä kummasti!