Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: harrastitko/harrastatko seksiä jälkivuodon aikana?

Vierailija
12.12.2010 |

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon päästä synnytyksestä mies pakotti siis ekaksi halaili ja helli mua ja yhtäkkiä repäisi multa pikkarit pois ja yritti sisääni mutta mä en päästänyt. Sitten mies käänsi mut ympäri ja alkoi panna väkisin peppuun, silloin menetin peppuneitsyyteni . Kun pari viikkoa oli kulunut olin antanut miehelle anteeksi ja sitten seuraavat 7kk harrastettiinkin pelkästään peppuseksiä ja mäkin opin siitä nauttimaan.

Vierailija
2/13 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaa vuotopäivää lukuunottamatta vuoto oli pelkkää tuhrua. Kondomia tietenkin käytettiin tulehduriskin ja mahdollisen uuden raskauden takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon päästä synnytyksestä mies pakotti siis ekaksi halaili ja helli mua ja yhtäkkiä repäisi multa pikkarit pois ja yritti sisääni mutta mä en päästänyt. Sitten mies käänsi mut ympäri ja alkoi panna väkisin peppuun, silloin menetin peppuneitsyyteni . Kun pari viikkoa oli kulunut olin antanut miehelle anteeksi ja sitten seuraavat 7kk harrastettiinkin pelkästään peppuseksiä ja mäkin opin siitä nauttimaan.

Vierailija
4/13 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin kyllä kerran miehen mieliksi mutta sattui kamalasti ja loppui jo neljänteen työntöön.

Vierailija
5/13 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

repesin pahasti, meni pitkä aika ennen kuin pystyin seksiin.

Vierailija
6/13 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei mies myöskään tykkää panna veripimpsaan.. menkkojenkin aikaan ottaa mieluummin minulta oraalista tai käsihoidon.

Haluaako jonkun mies oikeasti veristä ja sotkuista seksiä innoissaan, kun on vaihtoehtoisiakin tapoja tyydytykselle? Meillä suostuu panemaan lähinnä vuodon viimeisimpinä niukkoina vuotopäivinä, jos oikein mieli tekee.

Vierailija
7/13 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös tulehdusriski olemassa.. Miksi haluaisitte ottaa emätin/kohtutulehduksen riskiä vain miehen iloksi?? Ja miksi mies vaatii sitä teiltä?

Vierailija
8/13 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoto ei ollut enää runsasta ja synnytyksestä oli kuukausi. Seuraavan kerran kokeiltiin vielä kuukauden päästä (ei onnistunut). Oikeastaan ekan puolen vuoden ajan yhdyntä oli aika kivuliasta ja epämiellyttävää.

Vierailija
9/13 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös tulehdusriski olemassa.. Miksi haluaisitte ottaa emätin/kohtutulehduksen riskiä vain miehen iloksi?? Ja miksi mies vaatii sitä teiltä?

Vaan voi kyllä panna, vaikka tuhrua olisikin.

Vierailija
10/13 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haisi ihan raadolle

Vierailija
11/13 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan voi kyllä panna, vaikka tuhrua olisikin.

i sitä ikinä suositella ennen jälkitarkastusta.

Vierailija
12/13 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrastettiin, kaks vk synnytyksestä alkaen ihan normi seksi elämä, synnytyksestä nyt 4kk ja kahet menkat ollu.. sillon on ollu kyllä hiljasta.

Ja meiän tapauksessa ei ainakaan mitään tulehduksia,kummallakaan :)

Vierailija
13/13 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ei olisi suostunut, mutta minä otin hänet. Ei sattunut pahasti, sellainen kiihottava kipu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä