G: Ärsyttääkö Halens-malli sivulla?
Kommentit (11)
Olen nuollut häntä jo ainakin 100 kertaa, kaunis nainen, hyvä kroppa, pitkät jalat, pillu näyttää hyvältä ja tiukalta eli ei ärsytä yhtään.
mua ärsyttää, koska on parempi kroppa kuin meikäläisellä!!!
Joten mitä hemmettiä se tekee av:lla??!
ap
Mä näytin nuorempana just noin hyvälle. Ja vieläkin näyttäisin kropan puolesta. Naamaa ja tukkaa pitäisi vähän tuunata.
poistakaa tuo raivostuttava naikkonen! Kuinka moni av-mamma näyttäis samalta noissa alushepenissä?
ap
Olen nuollut häntä jo ainakin 100 kertaa, kaunis nainen, hyvä kroppa, pitkät jalat, pillu näyttää hyvältä ja tiukalta eli ei ärsytä yhtään.
onko täällä niin rohkeita kuvia, että niistä näkee jopa pillun tiukkuuden? Apua, onneksi mulla on adblock!
poistakaa tuo raivostuttava naikkonen! Kuinka moni av-mamma näyttäis samalta noissa alushepenissä?
ap
Taidat tarvita rillejä!
Uskon, että aika moni mamma kuvittelee olevansa paljon paremman näköinen kuin oikeasti on, kun otetaan mittanauha avuksi arvioinnissa.
ap
En ole paljon tässä elämässä saanut mutta kroppani on yhä lähes täydellinen, nuorena se oli täydellinen. Vahinko, etten nuorena sitä tajunnut.
Ei tässä pelkkää ruhoa arvioida.
ap
Ei tässä pelkkää ruhoa arvioida.
ap
"Mä näytin nuorempana just noin hyvälle. Ja vieläkin näyttäisin kropan puolesta. Naamaa ja tukkaa pitäisi vähän tuunata."
Siksi mulle ei tule ikinä alemmuuden tunteita tuollaisista kuvista. Kauneus vaan on katoavaista, olis pitänyt iloita siitä enemmän silloin nuorena mutta kun ei tajunnut.
kaunis kuin sika pienenä.