Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko pyytää raskaana olevaa naikkosta tuomaan omat eväät joulupöytään?

Vierailija
08.12.2010 |

Kutsuin suvun meille jouluksi ja joulupöytä on täynnä nyt ilmeisesti täynnä ruokaa, jota arvon raskaana oleva leitukkahuora ei voi syödä. Naikkonen pyysi minua hankkimaan hänelle sopivaa syötävää mutta tämä ei minusta ole minun tehtävä.

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin teillä joka Joulu syödään vain kalaa. Veikkaan, että kaikki kalat on vielä jotain raakoja graavi juttuja.

Jos et halua nähdä tätä letukkahuoraa, niin sano suoraan sille ettei ole tervetullut teille.

Kiva kiukutella ja kieroilla vai?

Vielä yksi veikkaus, olet itse lapseton ja kärsit lapsettomuudesta ja olet nyt katkera, kun tuo naikkonen tuli vahingossa raskaaksi ja pitää lapsen.

Vierailija
22/63 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän persettä jakelemalla voi raskaaksi tulla! Vai onko teillä peräsuolesta yhdyskäytävä emättimen ja kohdun puolelle? Tai ehkä tämä erikoinen ihmislaji nimeltään "leitukkahuora" on anatomialtaan hieman erilainen kuin me tavalliset ihmiset...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi raskaana

Persettä jakamalla. Joko satunnaisille tai vakituiselle kumppanilleen... Hieno huomio muuten, taputa itseäsi selkään!

Minä kyllä anatomiaa opiskellessa ymmärsin, että siittiöiden pitää mennä sinne toiseen aukkoon, jos raskaaksi haluaa.

Vai jäikö multa joku tunti väliin?

Vierailija
24/63 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laji taitaa olla joku etäisesti ihmisrotua muistuttava Borneon viidakosta löydetty mutantti...

siksi raskaana

Persettä jakamalla. Joko satunnaisille tai vakituiselle kumppanilleen... Hieno huomio muuten, taputa itseäsi selkään!

Minä kyllä anatomiaa opiskellessa ymmärsin, että siittiöiden pitää mennä sinne toiseen aukkoon, jos raskaaksi haluaa.

Vierailija
25/63 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi raskaana

Vierailija
26/63 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eukko on raskaana ja sen raskaudenko vuoksi ei muka voi kalaa syödä? Mulle neuvolassa sanottiin et esim. lohta voi syödä miten vain haluaa ja eikös sun joulupöydässä varmaan ole lohta jossain muodossa? Jos sille hutsukalle ei kelpaa, niin olkoon syömättä! Toivottavasti ei ole kovin lähisukua sulle. Jos mä tarjoaisin sukulaisille joulupöydän ja ei jollekin ilmanen safka kelpaa niin voi olla syömättä.

Vierailija
27/63 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eukko on raskaana ja sen raskaudenko vuoksi ei muka voi kalaa syödä? Mulle neuvolassa sanottiin et esim. lohta voi syödä miten vain haluaa ja eikös sun joulupöydässä varmaan ole lohta jossain muodossa? Jos sille hutsukalle ei kelpaa, niin olkoon syömättä! Toivottavasti ei ole kovin lähisukua sulle. Jos mä tarjoaisin sukulaisille joulupöydän ja ei jollekin ilmanen safka kelpaa niin voi olla syömättä.

Vierailija
28/63 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sillä tavallahan sitä raskaaksi juurikin tullaan...

Vierailija
29/63 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelasta joulusi ja kerro raskaana olevalle ettei ole tervetullut. Yksinkertaista.

Vierailija
30/63 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tulin raskaaksi silleen et sain kyrpää.:)

Koskaan en ole persettäni jaellut.

Vierailija
31/63 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain muutahan siinä jaetaan.

Ja AP, miksi katkeruus tälle naiselle? Oletko yrittänyt turhaan raskautta, ja hän tulee raskaaksi helposti? Siltä se meinaan kuulostaa 'raskaana olevalla ei ole asiaa--'.

Oikeasti, mikä raskaana olemisessa on pahaa? Etkä itsekään ole kovin hyvä ihminen, kun käytät tuommoista kieltä sukulaisestasi. Mitä pahaa hän on sinulle tehnyt?

Vierailija
32/63 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt oikein ymmärrä, sä et vaikuta oikein tasapainoiselta tyypiltä ap.

Ensin sä sanot että tää nainen ei kelpuuta teidän kaloja et onks ookoo et pyydät häntä tuomaan omat ruokansa, ja nyt sanotkin ettet halua koko tyyppiä mahoineen teille? Koittasit päättää..miksi kutsut jos et halua oikeasti..Taidat puhua ap musta nyt:)

Vierailija
33/63 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain muutahan siinä jaetaan.

Siinähän se SARKASMI juuri piileekin... *vääntää rautalangasta* :D

Menipä taas todella ot

Vierailija
34/63 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairas tyyppi sä varmaan olet lapseton kun olet niin kateellinen tälle naiselle.Eli et saa lapsia itse =(.Harmi mulla on onneksi tää yksi.

Vierailija
35/63 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta toivottavsti ne on jo muuttaneet sinne isälleen kuten niiden on jo vuoden verran pitänyt.

Oletko, psykomamma, varma ettei sun kannattauisi kirjoittautua jouluksi sinne mielisairaalaan, siellä saisit istua valmiiseen pöytään.

Vierailija
36/63 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa lukea hänen joulunalustunnelmistaan:)

Vierailija
37/63 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa kyllä edelleenkään mitään sarkasmia ole..

Vierailija
38/63 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei tavallisesta jouluruokapöydästä löydä itselleen mitään syötävää, niin sitten pitäisi jo tajuta ITSE ottaa omat eväät.

Vierailija
39/63 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin emäntänä sinun pitäisi huomioida raskaus samoin kuten vaikka keliakia. Eihän sinun tarvitse kaikkia ruokia muuttaa, vaan katsoa että on kohtuudella myös niitä ruokia joita raskaana ollessa saa syödä (niitähän riittää, harvempi on kielletty).

Jos nainen on töykeästi ilmoittanut että Sinun tulee huomioida Hänen raskautensa, voit kohteliaasti vastata ettet ole oikein perillä noista ruokavaliosuosituksista ja kun juhlien järjestämisessä riittää tehtävää muutenkin, voi nainen varmasti tuoda itse mukanaan jotain mitä voi syödä.

Vierailija
40/63 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sullahan se sairasloma loppui just joulun pyhinä... Ei tarvis niitä ranteitakaan vetää auki, jotta saa ambulanssin viemään terkkarille.

Mutta toivottavsti ne on jo muuttaneet sinne isälleen kuten niiden on jo vuoden verran pitänyt. Oletko, psykomamma, varma ettei sun kannattauisi kirjoittautua jouluksi sinne mielisairaalaan, siellä saisit istua valmiiseen pöytään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi