hyvät imetysliivit? Pieni ympärys ja iso kuppikoko
Hei!
Mitkä olette kokeneet hyviksi imetysliiveiksi? Ennen laitokselle lähtöä pitäisi hankkia. Kuppikoko on nyt 75 G, varmaan sitten kasvaa vielä tuosta.
Kommentit (6)
on "vain" 75 F, mutta siihen kokoon Anitan liivit ovat olleet mielestäni parhaimmat. Käytössä on myös jotkut Bravadon toppimalliset ja jotkut Lindexin halpikset. Kaikki ilman kaaritukia.
Anitan kaarituelliset parhaat... Mutta melko pian sitten siirryn aina tavallisiin liiveihin takaisin, niitäkin kun saa kuitenkin venytettyä rinnan yli. Ei ne imetysliivit koskaan anna kunnon tukea kuitenkaan...
Changen liivejä
niin changella varmaan sitten 65U..?
Eikös changen idea ole se, että kaikki mitat on erilaisia kuin muissa malleissa, eli kuppikoko isompi ja ympäryksen mitta vähemmän senttejä.
Mulla on itsellä sama ongelma (n. 70E-F, oikeasti kyllä 65 mut sitä kokoa vain ei ole normaalisti missään malleissa), ja olen imetysaikana tilaillut nettikaupoista vaihtelevalla menestyksellä liivejä. Laita hakusanaksi imetysliivit, niin löytänet ainakin vaihtoehtoja. Esim. bravadolla on aika hyvin ja joillain muillakin tuontyyppisiä kokoja. Ja bravissimo, brittiläinen nettikauppa ainakin myy isoja kokoja. Itse tosin en ole löytänyt oikeasti hyvin tukevia imetysliivejä.
kiitokset! harmi jos tosiaan hyvin tukevia ei näillä mitoilla löydy. Pitää käydä changen ja anitan liivejä kokeilemassa.
esim. Lindex, sillä itse en löytänyt mistään imetysliivejä, jotka olisivat menneet päälle ympärysmitasta, vaikka se on "vain" 85, eli pitäisi olla normimallistossa vaikka leveä onkin. Olin jotenkin imetyksen alussa niin turpea, että normaali ympärysmitta tuntui järkyttävän ahdistavalta, ja mietin että kuka kumma mahtuu noihin Lindexin 70G-imetysliiveihin.. Kannattaa siis ehkä varautua siihenkin, että tavanomaisen napakka istuvuus tuntuu ikävältä. Kaaritukia en myöskään voinut käyttää tai tuntui että maito pakkautuu heti tuskallisesti kaarien kuristuksessa. Itse löysin Bebesiltä nettikaupasta hyviä liivejä jotka tukivat riittävästi, mutta eivät kuristaneet maitokannuja muhkuroille.
Changen liivejä