Tekisi mieli saada vielä toinen tyttö, tai vaikka kaksi.
Mutta jospa tuleekin poika.Pojat on niin kauhean vaativia että jaksanko edes yrittää jos tosiaan saan pojan.Laittakaa jotain positiivisia ajatuksia etten menetä toivoani..
Kommentit (11)
Pojat ovat osoittaneet minulle valtavan voimakasta, suorastaan palvovaa rakkautta.
Älä tee lapsia enää ellet hyväksy sitä että voi tulla myös poika. Mä en kestä akkojen ulinoita "yhyy haluan tytön/pojan, kun tytöt/pojat on niin vaikeita ja kauheita"
Meillä on tyttö ja poika, odotan kolmatta. Poika olis toivotumpi mutta hyväksyn ihan täysin myös sen että tulee tyttö, ei oo käynyt mielessäkään että en tee lapsia enää sen takia jos nyt sattuisinkin saamaan toisen tytön. Ehei, mä olen onnellinen lapsesta myös siitä tytöstä.
Kyllä minäkin suosittelisin että jätät lisälapset tekemättä tuolla asenteella...
Älä tee lapsia enää ellet hyväksy sitä että voi tulla myös poika. Mä en kestä akkojen ulinoita "yhyy haluan tytön/pojan, kun tytöt/pojat on niin vaikeita ja kauheita"
Meillä on tyttö ja poika, odotan kolmatta. Poika olis toivotumpi mutta hyväksyn ihan täysin myös sen että tulee tyttö, ei oo käynyt mielessäkään että en tee lapsia enää sen takia jos nyt sattuisinkin saamaan toisen tytön. Ehei, mä olen onnellinen lapsesta myös siitä tytöstä.
Mä olen samaa mieltä, mutta ymmärrän kyllä niitä, joilla on jo esim monta tyttöä, ja jotka sitten jossain vaiheessa toivoisi myös poikaa. Tuli vaan mieleen, että jos esim. tällä kommentoijalla oliskin jo kaksi tyttöä, ajattelisiko hän poikatoiveestaan vähän erilailla. Ja olisiko helpompi ymmärtää niitä, jotka "ulisee" että haluan tytön tai pojan.
Pojat ovat osoittaneet minulle valtavan voimakasta, suorastaan palvovaa rakkautta.
Mä olen samaa mieltä, mutta ymmärrän kyllä niitä, joilla on jo esim monta tyttöä, ja jotka sitten jossain vaiheessa toivoisi myös poikaa. Tuli vaan mieleen, että jos esim. tällä kommentoijalla oliskin jo kaksi tyttöä, ajattelisiko hän poikatoiveestaan vähän erilailla. Ja olisiko helpompi ymmärtää niitä, jotka "ulisee" että haluan tytön tai pojan.
Jos tyyli on toi "en halua poikaa kun ne on kestämättömiä" niin ei paljon sympatiaa saa, ei ainakaan terveiltä ihmisiltä.
tuo tyttöjen haikailu ja poikiin pettyminen. Kenes kanssa mammat niitä tyttöjä tekee, jos kukaan ei halua poikia????
Itsekin aikoinani toivoin tyttöä. Esikoinen olikin ja toinenkin olisi saanut olla (luultavasasti, koska itsekin olen tyttö, minulla vain siskoja, joten poikien maailma oli vieras), mutta sainkin vastustamattoman suloisen poijan.
3-vuotiaana oli hellyttävän rasittava "suojelen äitiä"- kausi, jolloin poika koki miehelliseksi velvoitteekseen suojella äitiä kaikelta pahalta, kuten esim. kummitusjunalta.
Poika oli varmaan viisi, kun tuumin tarvitsevani avukseni jonkun suuren ja vahvan. "Siis minut!" sanoi pieni poika silmät sädehtien.
Siis aivan ihania nuo pojat. Nyt minulla on niitä jo kaksi.
haluaisin myös lisää lapsia, ja kyllä, toivoisin tyttöä vielä. Vaikka monen mielestä näin ei saisi muka ajatella.
vähän muustakin kuin sukupuolesta. Omasta katraastani sekä helpoin että vaativin lapsi ovat tyttöjä.
Sain tyttären, ihanan nyt 15-vuotiaan. Toiveeni johtui lähinnä siitä, että ajattelin, että pärjäisin tytön kanssa paremmin ja ymmärtäisin häntä paremmin kuin poikaa.
Minulla on ns. helppo tytär, yksi ns. helppo poika ja yksi ns. vaikea (pienenä erityisesti, koska ujo, stressaqantuva ja allerginen) poika. kaikkien kanssa on ollut eri konstit, mutta kaikkia olen rakastanut ja kaikkien kanssa elämästä nautin. Poikien maailma oli minulle vieras ennen poikieni syntymää, mutta nyt olen päässyt siihen sisälle. Tulee esim. urheiltua paljon. Odotan neljättä lastamme, poikaa innokkaasti. Jokainen lapsi on erilainen, sukupuoli ei vielä kerro kovin paljon, vaikka tytöt ja pojat ovatkin erilaisia.