Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ja kaikki parkuu fb:ssäkin Kari Tapiota

Vierailija
08.12.2010 |

Tätähän se elämä on, syntymistä ja kuolemista. Ihminen nostetaan jalustalle vasta kun on kuollut..

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä ihminen on nyt ainiaaksi pois!

On sullakin järki.

Kyllä julkkiksista tykätään livenäkin; ihmiset ostaa levyjä, mennään keikalle ja taputetaan selkään.

Mitä muuta pitäisi tehdä; alkaa roudariksi, kohdella toista kuin Jumalaa?

Nyt ihminen on kuollut. Ei ole enää huomista tälle ihmiselle.

Vierailija
2/14 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko kenties maalta vai mummoikäinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"surevat" Profiilit täynnä K T:tä

Vierailija
4/14 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

linkittää Kari Tapion biisejä... Olenkin maalta :D. Kyllähän tuo kuolema yllätti, mutta koska en ole henk.koht. tuttava tai edes ihailija, niin ei niin kovasti kosketa.

Vierailija
5/14 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätähän se elämä on, syntymistä ja kuolemista. Ihminen nostetaan jalustalle vasta kun on kuollut..

Niin suosittu hän oli. Keikkaa riitti siihen tahtiin ettei terveys enää kestänyt sitä :/

Vierailija
6/14 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä ihminen on nyt ainiaaksi pois!

On sullakin järki.

Kyllä julkkiksista tykätään livenäkin; ihmiset ostaa levyjä, mennään keikalle ja taputetaan selkään.

Mitä muuta pitäisi tehdä; alkaa roudariksi, kohdella toista kuin Jumalaa?

Nyt ihminen on kuollut. Ei ole enää huomista tälle ihmiselle.

Eikös se ole tiedetty maailman sivu.

Vierailija
7/14 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

julkkiksia, enhän heitä ole tuntenut.

ap

Vierailija
8/14 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen oikeasti hämmästynyt, mä olen luullut että Kari Tapio on joku 70-luvun suosikki, joka epätoivoisesti vielä yrittää tehdä keikkaa. No, hyvä sitten että suosiota riitti loppuun asti.

Vierailija
9/14 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen oikeasti hämmästynyt, mä olen luullut että Kari Tapio on joku 70-luvun suosikki, joka epätoivoisesti vielä yrittää tehdä keikkaa. No, hyvä sitten että suosiota riitti loppuun asti.

Vierailija
10/14 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on musiikin kanssa tekemisissä, 20-35v indietuottajia, muuusikoita, taiteilijoita eli sitä Punavuoren ja Kallion edistyksellistä sakkia.

Ja jokainen heistä osaa kunnioittaa pitkän uran tehnyttä ammattimiestä asianmukaisesti, oli heidän oma genrensä mikä tahansa. Kysymys on siis hyvistä tavoista ja ihmisen arvostamisesta.

Vierailija
11/14 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on musiikin kanssa tekemisissä, 20-35v indietuottajia, muuusikoita, taiteilijoita eli sitä Punavuoren ja Kallion edistyksellistä sakkia.

Ja jokainen heistä osaa kunnioittaa pitkän uran tehnyttä ammattimiestä asianmukaisesti, oli heidän oma genrensä mikä tahansa. Kysymys on siis hyvistä tavoista ja ihmisen arvostamisesta.

teennäisten Fb-vuodatusten kanssa.

Vierailija
12/14 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
13/14 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuolleita on muisteltu kautta aikojen, aina. Ja aina tullaan muistelemaan. Kuka elää elämänsä mitenkin, oli sitten muusikko, kotiäiti tai pankkiiri. Läheisiä muistellaan kuoleman jälkeen, ja julkkikset ovat monille läheisiä eisim. musiikkinsa kautta, vaikka eivät varsinaisia tuttuja olisikaan. Olet todella kylmä ihminen ap, kylmä ja tunteeton :(.

Vierailija
14/14 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pointti on se että elämä loppui NYT, eikä enää ole tulevaa.

Sitähän tässä nyt ihmisillä mielessä.

Ei julkkista tartte TUNTEA henkilökohtasesti että voi surra.

Tsunami kosketti minua erityisesti aikanaan kun sai kuulla että Aki Sirkesalo on perheineen paikanpäällä.

Minut on moni kuolinilmoitus pysäyttänyt veikken ihmistä tunne: Toijalassa viime talvena pakkaseen viinapullon kanssa kuollut tyttö, muutama tappo, julkkisten kuolemat myös.

Nyt kun katseli Linnanjuhlia niin Koivistoa tuli surku kun on niin vanha.

Minusta kertoo jotain ihmisestä jos ei toisen kuolema kosketa. Jos ajat koleripaikan ohi, jossa käynyt pahasti niin ei varmaan haittaa sinun iltaasi?

Miksi koskettaisikaan. Ethän sinä ole satuttanut itseäsi. Silloin kun sinuun sattuu niin silloin muitten pitää auttaa ja huomioida.

T. 2, joka ei itse kuuntele Kari Tapion biisejä mutta ymmärtää että tässä maassa on paljon ihmisiä jotka niistä tykkää.

Siinä missä Metallica on tärkeää eräille, on Tapio koskettanut vastaavasti toisia.