Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Virpi Sarasvuolla oli ruma puku

Vierailija
08.12.2010 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta täysin mitäänsanomaton! Ei missään nimessä mikään juhlapuku varsinkaan linnan juhliin.

Minulla on hieman vastaavanlainen yöpaita (lyhyellä helmalla)...

Vierailija
2/11 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta myös Virpi Sarasvuo on ruma, joten sopi kyllä kantajalleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiustyylistä tuli mieleen ylhäinen brittilady.

Puku oli eleetön ja tyylikäs väriä sekä koristeita myöten. Onnea odotukseen!

Vierailija
4/11 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kamala harmaa hiirulainen. Väri oli todella mitäänsanomaton. Yleensä Johanna Lätin puvut on tyrmäävän kauniita, mutta tämä oli todella epäónnistunut!

Vierailija
5/11 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiustyylistä tuli mieleen ylhäinen brittilady. Puku oli eleetön ja tyylikäs väriä sekä koristeita myöten. Onnea odotukseen!

Vierailija
6/11 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotin paljon parempaa. Ja et raskaus ois kauniisti korostunut. nyt oli vaan karsee kaapu.

Vierailija
7/11 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta aika pliisu, tylsä. Virpin tukka oli kauniisti laitettu, olisi ansainnut loistokkaamman puvun.

Vierailija
8/11 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa Virpi laittanut värejä ylleen. Mutta oli hyvin linjassa hääpuvun kanssa - tyyli pitää.

Vierailija
9/11 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kimalletta sitä säkkiä juhlistamassa.

Mulle kävi kerran samalla tavalla. Olin raskaana ja oli kahdet häät tulossa, joten teetin leningin häihin. Pyysin sellaista, että vatskumpu sieltä näkyisi mukavasti. Mutta ihan samanlainen siitä tuli kuin tuo Virpinkin puku. Vähänhän se harmitti, kun olisi ollut mukava olla juhlissa näyttävän massun kanssa. Mutta olinhan kuitenkin asiallisen juhlavasti pukeutunut, joten ei hävetäkään tarvinut.

Vierailija
10/11 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka sitä etukäteen hehkutettiinkin. Ihan eri tasoa oli esim. Leena Harkimo ollessaan raskaana Linnan juhlissa

Vierailija
11/11 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sille oma paikkansa suotakoon. Halusin myös viestilläni piristää Virpiä jos hän sattuisi lukemaan ketjua. Eli tuottaa hyvää mieltä.

Mikä oli sinun viestisi tarkoitus? Loukata oletettavasti minua (jos olisin kuvauksesi kaltainen) sekä muutamaa muita joihin kuvauksesi sopii? Ei kovin kaunista ja tyylitajuista.

Toivotan sinulle hyvää joulumieltä ja parempaa oloa itsesi kanssa!

Terveisin täysin tyylitajuton, läski tasaraitamamma?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi