Ärsyttävä tuttavapariskunta joka asuu "keskustassa"
Tuttavapariskunta asuu keskustassa pienessä asunnossa, joka on sisustettu ihan kuin kaikissa sisustuslehdissä eli valkoiseksi ja kaikki huonekalut on jotain design-esineitä. Ärsyttää kun ne luulee olevansa jotenkin parempia kun muut kun asuvat "keskustassa". Vaikka oikeasti he ovat maalta kotoisin niin kuin mekin. Meillä on iso omakotitalo lyhyen ajomatkan päässä keskustasta Vantaalla. Silti viimeksi kun tämä tuttavapariskunta tuli meille kylään niin ne tuli taksilla! On muka niin vaikea ja pitkä matka julkisilla. Toivat tuliaiseksi jonkun sisustuskirjan - ilmeisesti meillä ei ole tarpeeksi hienoa sisustusta. Tämä talo on varmasti ainakin yhtä arvokas kuin heidän kerrostaloasunto ja huonekaluja on paljon enemmän. Ja meillä on jo kaksi lasta. Tuttavapariskunnalla ei ole vielä yhtään lasta, mutta he eivät kuulemma aio muuttaa mihinkään keskustasta vaikka saisivat lapsia. Aika itsekästä ajattelua! Eihän keskustassa voi päästää lapsia yksin pihalle, eikä siellä edes ole pihoja vaan pelkkiä puistoja.
Kommentit (26)
Vaikka on kai ap:n kaltaisia ihmisiä oikeasti olemassa.
Ja niistä mä nyt kärsin kun muutin pois keskustasta lapsineni päivineni. En nyt ihan landelle, mutta niin lähelle, että täällä asuu vain ap:n kaltaisia ahdasmielisiä oman napansa ympärillä pyöriviä pikkusieluisia id..ihmisiä.
että tyypit ovat lukeneet Mielensäpahoittajaa. Kyllä en ole muualla kuullut tällaista.
olevansa tyytyväinen toisen puolesta, kerta hänellä on hänen haluamansalainen elämä ja ympäristö sille. hän ei varmaan haluaisi asua omakotitalossa.
Ajattele miten paljon energiaa sinulta säästyy kun et vaivaa päätäsi sillä miten muut elävät verrattuna siihen miten sinä ja sinun perheesi elätte. Säästyneen energian voit käyttää vaikka iloitsemiseen siitä mitä sinulla on.
että tämän provon on kirjoittanut lapseton, keskustan kauniissa kodissa asuva nainen, joka haluaa vain sohia kepillä muurahaispesää? Hän itse pitää itseään pikkaisen parempana kuin Vantaalle muuttaneita arkista lapsiperhe-elämää viettäviä kaveretitaan Ei suostuisi mistään hinnasta siihen elämään, mitä suurin osa suomalaisista lapsiperheistä elää.
Minä näen tämän, koska olen itsekin tällainen lapseton nainen. Läpy aloittajalle!
Mutta yhtä ärsyttävältä vaikutat itsekin.
"Ja meillä on jo kaksi lasta. Tuttavapariskunnalla ei ole vielä yhtään lasta." lässytilässytilää ja tuttavapariskunta ei koskaan kysele mitään teidän lapsista.
Niin, entä sitte? Mitäs lällättelet? Mitä sitte jos teillä on JO kaksi lasta, eikä toisilla yhtään? Mitä väliä jos toisia ei kiinnosta sun lapset? Eihän suakaan kiinnosta niiden design.