Mistä olette ostaneet UGGit?
Kommentit (21)
ihan googletin ja valitsin nettikaupan ja toimi loistavasti. Oli eka tilaus ulkomailta.
Eli jos mulla normaalisti 38 niin onko se noissakin 38?
Eli jos mulla normaalisti 38 niin onko se noissakin 38?
tilasin Usasta. Ja kokohan riippuu mallista, niitä on niin monenlaisia, toiset vastaa kokoaan ja toiset ei. Classicit ja Bailey Buttonit on yleensä väljää mitoitusta eli kannattaa ottaa kokoa suuremmat. Tämä siis koskee Ugg Australian malleja.
Taisi olla uggbootsmadeinaustralia.com sivusto tai ainakin jotain sinne päin.
Hyvin toimi, kengät tulivat muutamassa päivässä. Tilausta sai seurattuakin sähköpostiin tulleen linkin avulla.
Kokotaulukko löytyi muistaakseni sivuilta myös. Eli jalan mitta sentteinä= koko X. Ja hyvin piti paikkaansa=)
Nehän on törkeän näköiset. Onko ne lämpimät vai ostetaanko niitä vain muodikkuuden vuoksi?
nähnyt vain yhden mallin Uggeja ja luulet että ne on kaikki saman näköisiä? Niillähän on erilaisia malleja kymmeniä, ihan tavallisen talvisaappaan näköisiäkin.
Ja minä ostin siksi että ne on ihan tajuttoman lämpimät (minulla ei ole perusmalliset). Joku muu ostaa merkin tai ulkonäön vuoksi. Who knows.
Nehän on törkeän näköiset. Onko ne lämpimät vai ostetaanko niitä vain muodikkuuden vuoksi?
Ei kai niitä kukaan laitakaan jalkaan hienostelumielessä. Itsekin laitan uggit koiran kanssa lenkille ja lasten kanssa ulkoillessa... ei varpaat palele!
on tämä malli mustana
http://www.uggaustralia.com/ProductDetails.aspx?gID=w&productID=1933&mo…
Noita tosiaan löytyy vaikka minkälaisia malleja. Ja on lämpimät.
huopatossuja jalkaan, nekin on siis tosi lämpimät ja saa ihan kotimaasta. :)
kyllä ole yhtä lämpimät.
nimim. kokemusta on
käytin yhden talven, en tykännyt, myin halvalla kaverille.
B) Olen joskus omistanut ja ne oli hirmu liukkaat ja varpaat paleli=(
Mä ostin feikki uggit parilla kympillä. On "ihanan lämpimät". Kaverilla on aidot UGGit ja se kyllä käyttää niitä vaan kun lähtee itseänsä edustamaan. Vaunulenkeillä menee ihan normi buutsit.
Mä ostin feikki uggit parilla kympillä. On "ihanan lämpimät". Kaverilla on aidot UGGit ja se kyllä käyttää niitä vaan kun lähtee itseänsä edustamaan. Vaunulenkeillä menee ihan normi buutsit.
Minun mielestäni ei ole kalliita.
niissä sun parinkympin feikkiuggeissas on myös feikkiturkis sisällä ja feikkinahkat pinnassa...
Ei liukastu, jos on pohjat ja kun jalassa vielä kunnon villasukat, niin ei taatusti palele.
B) Olen joskus omistanut ja ne oli hirmu liukkaat ja varpaat paleli=(
oisko ollut brandos