Jouduin luopumaan pesukoneestani, mikä avuksi?
Asun pienessä asunnossa ja mulla on ollut pieni päältätäytettävä kone käytössä, mutta nyt se jo toisen kerran päästi vesiä ulos ja päätin hankkiutua koko laitteesta eroon. Kylpyhuoneeni on niin pieni, ettei kone mahdu sinne, joten se on ollut keittiössä. On ollut todella iso riski pitää sitä siellä, sillä keittiössäni on laminaattilattia.
Äitini asuu 15 min ajomatkan päässä, enkä koe vaivaksi kerran viikossa käydä pesemässä pyykkiä siellä. Mutta mikä neuvoksi pikkupyykin (alusvaatteet, sukat, joku random yksi vaate mitä tarvitsee) kanssa? Pyydän anteeksi uusavuttomuuteni, mutta en ole koskaan pessyt käsin mitään, miten se toimii ja millaista pesuainetta käyttää? Ja olen jossain nähnyt semmoisia käsinveivattavia pesukoneita? Mistä sellaisen voisi löytää?
Kommentit (5)
Käytä nestemäistä ainetta,liukenee paremmin.Paketissa lukee kyllä annostelu.Siellä vaan sitten hinkutat ja pyörittelet vaatetta ja puhtaassa vedessä huuhtelet pariin otteeseen
vessan allasta, jos keittiössä on kerran laminaatti.
En olisi ikinä konetta asuuntooni raijannut. Kyseessä on pieni 1800-luvun puutalo, joka on jaettu asuntoihin, eikä täällä ole mitään normikerrostalotiloja, vain pienet häkkivarastot.
vessan allasta, jos keittiössä on kerran laminaatti.
Kyllä minä pesen käsipyykin keittiön altaassa, vaikka meillä on parketti keittiössä.
taloyhtiössä ole pesutupaa?