Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten suhtaudut posliiniin uimahallissa?

Vierailija
05.12.2010 |

Oltiin tänään lasten kanssa uimahallissa enkä muistanut että mieheni oli ajellut mut posliinipimpiksi. Jotenkin hävetti ja yritin peittää itseni pyyhkeeseen. Kuinka tavallista on olla posliini yleisessä saunassa ja mitä siitä ajatellaan? Olen 35-vuotias. Meillä lapset ei ainakaan ihmeimmin ole siaa ees huomanneet saunassa.

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on niitä, jotka paheksuu ja niitä, joita ei sun alapääs vois vähempää kiinnostaa!

Vierailija
2/55 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuijotan sitä naista vihaisesti, arvostelevan näköisesti, oksennusta pidätellen, pyörittelen silmiäni, tuhahtelen että "kynityt kalkkunat yleisillä paikoilla pyh" ja samalla peitän lasteni silmät!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarvitse suhtautua mitenkään:-D. En koskaan tuijottele muiden karvoitusta tai muutakaan, kasvoihin voin katsoa. Olen itse monta kertaa ollut uimahallissa posliinina (just nyt en), enkä ole nolostellut tms. Ei kukaan välitä, eikä huomaa - jos huomaa, niin mitä ihmettä sitten??! Lapset muuten eivät ole ikinä koskaan edes hoksanneet asiaa.

Vierailija
4/55 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten en mitenkään tunne oloani vaivautuneeksi. Käydään kahdesti viikossa muksujen kanssa uiskentelees. Lapset 4,7v, ei ole koskaan karvoja minulla nähneet eivätkä ole asiasta kyselletkään.

Vierailija
5/55 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos satun posliinin tai muun "muotoilun" huomaamaan, niin kyllähän se hieman huvittaa. Tulee mieleen, että mitä korvien välistä puuttuvaa kyseinen ihminen kompensoi muotoilemalla p***ukarvoitustaan.

Vierailija
6/55 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuijotan sitä naista vihaisesti, arvostelevan näköisesti, oksennusta pidätellen, pyörittelen silmiäni, tuhahtelen että "kynityt kalkkunat yleisillä paikoilla pyh" ja samalla peitän lasteni silmät!

Joskus saatan mennä sanomaan asiasta. Yritän puuhata oman paikkakuntani uimahalliin posliinikieltoa, myös kahvioon ja vessoihin.

Vierailija
7/55 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos satun posliinin tai muun "muotoilun" huomaamaan, niin kyllähän se hieman huvittaa. Tulee mieleen, että mitä korvien välistä puuttuvaa kyseinen ihminen kompensoi muotoilemalla p***ukarvoitustaan.

Vierailija
8/55 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppi tälle

Vai että pillukarvoista pystyy päättelemään jotain ihmisen älykkyydestä! Voitteko kertoa mulle, mitä pystyy päättelemään muun ihmiskehon karvoituksen muotoilusta?

Vierailija
9/55 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alastihan siellä ollaan, mutta ei mun katseeni mitenkään hakeudu niille alueille... Joskus saatan huomata jos kunnolla rehottaa ja se on kyllä melko ällöttävää. Mutta kuitenkin sen ihmisen OMA ASIA.

Vierailija
10/55 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin jokin aika kosmetologilla sokeroinnissa poistattamassa häpykarvoituksen. Kuitenkin halusin jättää sellaisen tupsun siihen kummun alaosaan.

Muutama kerta kävin uimahallissa ja sain katseita tästä uudesta tupsusta useiltakin. Sitten nypin sen tupsukan kokonaan pois. Ja seuraavalla kerralla siellä uimahallissa ei noteerattu mitenkään ((!

Vierailija
11/55 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin sellainen isokokoisemman naisen "iso" pimppi näyttää aika koomiselta ajeltuna. Paljon parempi olisi, että siistii ja jättää osan karvoista.

Vierailija
12/55 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin sellainen isokokoisemman naisen "iso" pimppi näyttää aika koomiselta ajeltuna. Paljon parempi olisi, että siistii ja jättää osan karvoista.

Aamu-uinnilla on usein kaunisvartaloisia uimaseuran naisia, ja karvattomuus on heillä hyvin yleistä.

Itselläni suurehkot rinnat ja leveä lantio, ajelen säännöllisesti kaiken paljaaksi jo tottumuksen mukaan. Mieskin tykkää!

Vierailija
13/55 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kulmakarvoissa ja hiuksina, joten kaikki muu on poistettu.

En "suhtaudu" uimahallissa kenenkään karvoitukseen millään tavalla.

Ei siis voisi vähempää kiinnostaa kenenkään karvat tai karvattomuus. En tuijota, enkä ihmettele.

Meillä myöskään lapset eivät ihmettele kenenkään karvoituksia. En tajua miksi asioista pitää tehdä niin iso numero. Onhan sitä kajuja, lyhyt ja pitkähiuksisia ihmisiä muutenkin, ihan samoin voi olla eripituinen karvoitus alapäässäkin.

Vierailija
14/55 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kulmakarvoissa ja hiuksina, joten kaikki muu on poistettu.

En "suhtaudu" uimahallissa kenenkään karvoitukseen millään tavalla.

Ei siis voisi vähempää kiinnostaa kenenkään karvat tai karvattomuus. En tuijota, enkä ihmettele.

Meillä myöskään lapset eivät ihmettele kenenkään karvoituksia. En tajua miksi asioista pitää tehdä niin iso numero. Onhan sitä kajuja, lyhyt ja pitkähiuksisia ihmisiä muutenkin, ihan samoin voi olla eripituinen karvoitus alapäässäkin.

Vierailija
15/55 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun menin synnyttämään, mies ajoi alapääni koska en nähnyt vatsani takia.

Minusta tuntuu paremmalta kun ei ole karvoja kun vaan päässä. Ja en välitä mitä muut ajattelee minu "kampauksesta". Se joka päättelee älykkyydeni karvoituksen perusteella, eipä taida itse olla hirvein fiksu.

Vierailija
16/55 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin yksinkertainen pitää ihmisen olla, että kuvittelee tälläisen asian kertovan ihmisen älykkyydestä.

Ja jos se jotain kertoisi, niin kyllä se itsestään huolehtiminen, siis myös karvoituksen siistiminen enemminkin on älykkyyttä kuin toisinpäin.

Voisimpa muuten vaikka lyödä vetoa, että tämä kirjoittaja on ylipainoinen, kulkee jossain tanstta vaatteissa, pihtaa seksiä ukoltaan ja käyttää suurimman osan ajastaan muiden paheksumiseen ja tuhahteluun.

Ainiin ja meikkaaminen ja hiustenlaittaminen muuten kuin donitsilla, kertoo sekin varmaan "tyhmyydestä"

Vierailija
17/55 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin yleisesti olen sitä mieltä että aikuisen naisen alapäähän kuuluu karvoitus. en siis ymmärrä naisia jotka itsensä posliiniksi ajelee.

vielä vähemmän ymmärrän miehiä, jotka tykkää posliinipimpeistä. mielestäni se on osoitus jonkin sortin pedofiliataipumuksesta, onneksi siis jää tälle asteelle.

Vierailija
18/55 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidän siis valintaa uimahalliin vääränä.

Vierailija
19/55 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukseni nousevat pystyyn, kiljun suureen ääneen ja huidon+osoittelen 'sinne' päin että muutkin huomaavat vaaran, lopulta tunnen kuinka henkeni salpautuu kurkkuun, voimakkaasti ristinmerkkejä tehden ryntään ulos suihkutiloista ja vaadin hallin vartijoilta kyseisen ällötyksen poistamista ennenkuin uskaltaudun tiloihin takaisin.

Sehän voi vaikka tarttua!

Vierailija
20/55 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä vähemmän ymmärrän miehiä, jotka tykkää posliinipimpeistä. mielestäni se on osoitus jonkin sortin pedofiliataipumuksesta, onneksi siis jää tälle asteelle.

Ja ei kalahtanut, mikäli sitä epäilet. Mies ei puutu minun karvoitukseeni (enkä minä hänen).

Minä olen posliini siksi että pidän siitä. Tunnen oloni puhtaammaksi ja mukavammaksi etenkin kuukautisten aikaan. Ikinä ei ole ollut esim. hiivatulehdusta.

Posliiniksi ajoin itseni jo teininä. En muista enää miksi. Enkä ole koskaan ajatellut, että alapääni viittaisi pikkutyttöön. Kuvottavaa.