Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raskaana ja emättimessä möykky!!!

Vierailija
05.12.2010 |

Mistä yt on kysymys? Toinen raskaus, en ole siis varmaan tarpeeksi jumpannut lantionpohjan lihaksia, vai mitä? Mikä sieltä nyt pyrkii esiin, kohtu vai virtsarakko vai mikä? Mitä asialle pitää tehdä? Mulla on onneksi reilun viikon päästä neuvola, kysyn sieltäkin, mutta täältä kaipaisin vertaistukea. Onko jollain muulla käynyt näin? Hävettää, olen vielä tosi nuori ja paikat noin löysät...

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikolla on raskautesi? voisiko olla vauvan pää? itselläni ainakin tuntui vauvan pää rv 34 asti, kun vauva oli kiinnittynyt ja laskeutunut

Vierailija
2/14 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova uloste tuntuu möykkyinä emättimen puolells, tietysti suolta vasten olevalla alueella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vauvan pää (olen viikolla 26), eikä ole myöskään ulostetta. Möykky tuntuu käteen suunnilleen tikkarin kokoiselta, mutta on ihan pehmeä ja liikkuu, kun sitä työntää. On melkein emättimen suulla.

ap

Vierailija
4/14 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ahdistuneena...

ap

Vierailija
7/14 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

googleta emätin+möykky, tulee paljon vaihtoehtoja

Vierailija
8/14 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vaarallinen lainkaan. Ota puheeksi neuvolassa, voivat laittaa lähetteen lääkärille, joka tarkistaa..

Vierailija
9/14 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun yritin analysoida möykkyä eilen, tulin siihen tulokseen, että se on pullistuma emättimen etureunassa ihan siinä suulla, mutta siis sisäpuolella kuitenkin. Se ei ole lainkaan kivulias, mutta ei myöskään häviä minnekään, kun sitä painelee. Olen ihan huolissani, jos se on joku kasvain tai jotain.

ap

Vierailija
10/14 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se voi olla polyyppi, vaaraton, mulla oli myös hävisi sitten synnytyksen yht. saatta myös aih. verenvuotoa. Voithan soittaa jo huomenna neuvolaan jos pääsisit aikaisemmin :)

Vierailija
11/14 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

googlete kuten joku tuolla sanoi!!! löytyy ihan kuvina

Vierailija
12/14 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on sellainen pehmeä ja menee ikäänkuin työntämällä takaisinpäin, niin todennäköisesti emättimen etu/takaseinä, joka työntyy ulospäin.

Mulla tokan synnytyksen jälkeen näytti siltä kuin joku olisi työntänyt tomaatin sinne (siis kun katsoin peilillä). Menin gynelle ihan kauhuissani, mutta hän sanoi että nou hätä, vetäytyy itsestään takaisin ja niin teki. Kesti kyllä aika kauan. Lantionpohjalihaksia piti jumpata, mutta en tiedä kun olet raskaana, että voiko silloin. Voi kai, en muista enää ;-)

Vierailija
13/14 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on Bartholdinrauhasen tulehdus googlete kuten joku tuolla sanoi!!! löytyy ihan kuvina

Kälylläni oli tuo ja hän oli tosi sairas, siis kuumeessa ja tuo teki hirveän kipeää. Kuten sanottu, mulla tuohon ei liity mitään kipua. Tosiaan pelottaa, että on joku kohdunlaskeum tms., mutta olisin siis halunnut kokemuksia niiltä, joilla samanlaisia oireita on ollut. En pysty enää koskaan harrastamaan seksiä mieheni kanssa, nolottaa tuo tosi paljon!!!

ap

Vierailija
14/14 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisestä synnytyksestä on jo pari vuotta, eikä tuota vaivaa ole ollut ennen kuin nyt raskaudessa.

ap