Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ovatko vihreät mielestänne isämaallisia?

Vierailija
05.12.2010 |

sopiiko suomi-leijonatunnus heille?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

leijonatunnus ei käy mihinkään muuhun kuin presidentin edustuskäyttöön.

Vierailija
2/19 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihreät vastustavat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan järkyttävä, näyttää (ja kuulostaakin) ihan perussuomalaisten touhulta. Sissossaataana, kamalaa kuraa. :O

Vierailija
4/19 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että onko se risupartainen aseistakieltäytyjäjoukko isänmaallinen?

Vähän helvetin kaukana isänmaallisesta!

Vierailija
5/19 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmänkin kosmopoliitteja, heillehän koko maapallon yhteinen hyvä menee aina esim. suomalaisten edun edelle ja ykköseksi.

Vierailija
6/19 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että onko se risupartainen aseistakieltäytyjäjoukko isänmaallinen?

Vähän helvetin kaukana isänmaallisesta!

Osa meistä vihreistä on naisia.

Vierailija
7/19 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

leijonasta ja vihreistä?

itse olen vihreä ja miehen korkeassa asemassa puolueessa, ja sanoisin että olemme isänmaallisia. mutta tätä leijonariipusasiaa en ymmärtänyt.

Vierailija
8/19 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri laitoin tuohon toisen aloituksen, että on Suomen vaakunan häväisyä tuo. Suomi, suomalaisuus ja vihreät ei vaan sovi samaan lauseseen. Populistisempaa vaaliteemaa en ole koskaan eläissänyt nähnyt.

Vierailija
10/19 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi, suomalaisuus ja vihreät ei vaan sovi samaan lauseseen.

Mä asun Suomessa, olen suomalainen ja äänestän vihreitä. Mikä siinä on sulle ongelma?

Vierailija
11/19 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi, suomalaisuus ja vihreät ei vaan sovi samaan lauseseen.

Mä asun Suomessa, olen suomalainen ja äänestän vihreitä. Mikä siinä on sulle ongelma?

Ja risu- tai muutakaan partaa ei ole, nainen kun olen. Vihreys nimenomaan juuri onkin isänmaallisuutta, kun arvot ovat luonnonsuojelussa ja kaikessa "pehmeässä". Syödään kasvisruokaa (lähi- ja luomu myös), kierrätetään, eikä hilluta rahan ja mammonan perässä ulkomaanmatkailusta puhumattakaan.

Vierailija
12/19 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuo ei heille sovi.

Vierailija
13/19 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomileijonan sopivuudesta vaalikampanjointiin noin ylipäätään en sitten tiedä.

Mutta ihan hauska imagojippo. Tulee mieleen Sauli Niinistön työväen presidentii.

Vierailija
14/19 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreät on kaikkea muuta kuin isänmaallisia. Selalisia viherhuumehörhöidealisteja joilla ei ole paljon mitään järkevää ajatusta mistään.

Vierailija
15/19 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin yltiöisänmaallisuus. Kyllä, mielestäni vihreät ovat isänmaallinen puolue siinä missä muutkin puolueet. Logovalinnasta sen sijaan en pidä alkuunkaan.

Vierailija
16/19 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin yltiöisänmaallisuus. Kyllä, mielestäni vihreät ovat isänmaallinen puolue siinä missä muutkin puolueet. Logovalinnasta sen sijaan en pidä alkuunkaan.

Perussuomalaisten mielestä isänmaallisuutta voi olla vain "rajat kiinni"-toiminta, mutta kyllä muutenkin voi olla isänmaallinen. Esim. pitää hyvää huolta isänmaasta ihan konkretian tasolla.

Vierailija
17/19 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo paniikin syvyydestä siinä leirissä.

Omaa kansaa on haukuttu ja mollattu niin paljon, että nyt vaalien alla tuli hätä käteen.

Voi voi, ei sinne eduskunnan torkkupeiton alle kuitenkaan ilman ääniä edelleenkään mennä.

Samaa tasoa kun rkp:n leppis. Julma sortopuolue yrittää piiloutua suloisen leppäkertun taake.

Vierailija
18/19 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja osin ironinenkin veto vihreilta, vaikken heita aanestakaan. Ja tietenkin he ovat myos vakavasti puhuen oikessa siita, etta ymparistokysymykset ovat keskeisia nykypaivan "isanmaallisuudesta".

Vierailija
19/19 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herlin eli Uusi Suomi lehden omistaja veti herneet nenään, joten eiköhän tuo populistinen pelleily lopu hyvin lyhyeen. Arvatkaapas oliko julkaisupäivä eli itenäisyyspäivän aatto tarkkaan valittu ja harkittu, että saadaan maksimaalinen näkyvyys.

http://niklasherlin.puheenvuoro.uusisuomi.fi/54066-tama-ei-kay-vihrea-l…

Todella tökerä yritys kalastaa ääniä ja uskon, että kääntyy omaan nilkkaan. Se, että kusee suomalaisten naamaan koko vaalikauden, istuu hallituksessa, jossa esiteltiin eduskunnalle ydinvoimalahanke jne ei voi olla jäänyt vihreiden kannattajilta huomaamatta. Minäkin äänestin virheitä, toivon, että luonto antaa sen minulle anteeksi enkä todellakaan äänestä enää ikinä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi