PELOTTAA !
Olin tyhmä ja luotin vanhaan tuttavaan ja harrastimme ilman kondomia seksiä 24h sitten. Nyt minulla on kovaa polttavaa tunnetta alapäässä ja hirveät vihlovat ala-vatsakivut. Joo ymmärrän 30vuotiaana että varmasti mitkään taudit eivät varmasti oireile näin pian mutta nyt oikeasti pelottaa.
Lueskelin tuossa että voisin vielä jälkiehkäisypillerin ottaa mutta ei hemmetti, aids testiinkö voin mennä vasta 3kk päästä ? Tuskaista ja pelottaa.
Olin tyhmä. :(
Tämä ihan tiedoksi, käyttäkää sitä kondomia vaikka kuinka olisi luotettava mies. Ihan hirveä olo kun joutuu pelkäämään.
Kommentit (29)
katumuspilleriä? Haluat siis kuitenkin lapsen ko. miehen kanssa? Jos sulla on oviskin ja panet ilman ehkäisyä niin hulluhan sellainen on joka ei jälkiehkäisyä hae jos ei lasta tahdo! Pilleri välttämättä muuta kiertoa suuntaan tai toiseen, ja se on pieni paha jos vertaa aborttiin.
Ota se jälkiehkäisypilleri ja juo paljon appelsiinimehua! toimii. (jos se on hiivatulehdus) itsellänikin kauheat vihlovat alavatsakivut, jos hiiva.
hämmästelet että testit voi ottaa vasta pitkän ajan päästä, jos ennenkin olet niissä käynyt?
mulla ovulaatio tuntunut juurikin tuollaiselta kivuliaalta juuri silloin kun olen RASKAUTUNUT. Olen pystynyt kolmesti sanomaan ihan tarkan ajan milloin hedelmöitys tapahtunut ja siitä tasan 9kk vauva syntynyt...ja kivut juurikin alavatsassa, ei alapäässä.
Ymmärrän että ottaa päähän, mutta älä anna vitutuksen estää järkevää toimintaa.
Hiv on verrattain harvinainen yhä, on todella huonoa tuuria jos sen saa. Se ei myöskään anna mitään oireita hyvin pitkään aikaan. Sen osalta rauhoittuisin. Muutkaan varsinaiset sukupuolitaudit tuskin noin nopeasti ilmoittavat itsestään.
Yhdyntä aktivoi helposti hiivan tai virtsatieinfektion. Kokeile hiivalääkitystä, sitten tiedät onko siitä kysymys. Sen voi tehdä saman tien.
Tuo vatsakipu voi johtua siitä kalun koosta tai sitten olla ihan psykosomaattistakin. Oireiletko yleensä kehollasi voimakkaasti?
Jälkiehkäisy on niin epävarmaa, ettei kannata sekoittaa kiertoaan sen takia. Odota se pari viikkoa ja haet sitten tarvittaessa HETI lääkkeellisen raskaudenkeskeytyksen. Abortin vastustajat sanokoot mitä hyvänsä, mutta ihan alkuvaiheessa tehtäessä siinä ei minusta ketään tapeta. Ei ihan alkuvaiheessa tehty abortti mielestäni eroa juurikaan jälkiehkäisystä noin moraalisessa mielessä. Se voi joka tapauksessa olla se hinta, jonka joudut valinnastasi maksamaan.
Mutta ennen kaikkea, ystävä hyvä: nyt rauhoitu! Kaikki on melko varmasti ihan hyvin, ja eteen tulevat tilanteet todennäköisesti ihan käsiteltävissä olevia.
teetkö mieluummin abortin kuin sekoitat kiertosi?
Mä en IKINÄ olis, edes silloin vähän tyhmässä nuoruudessa menny kene kään kanssa sänkyyn ilman kumia.
Loppuiko kivut? Palasiko halut? Haitko jälkiehkäisyn?
;)