Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekeekö lapset enää mitään minisuksilla? Kannattaako ostaa?

Vierailija
04.12.2010 |

Meillä on tos vieressä paljon lumista metsää ja mäkeä, ei latuja. Innostuisko poika minareilla kokeilemaan tarpoamista lumessa.

En ole enää aikoihin nähnyt lapsia ulkona minareilla, ovatko pois muodista vai...

mami + pojat 5v ja 7v

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo viime talvena laskivat. Ja naapureilla on myös. Osta vaan.

Vierailija
2/12 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minisuksia tytölle joululahjaksi. Itse hiihtänyt kilpaa ja sanoi että niillä menee viimeisetkin hiihtohalut. Appiukko samaa mieltä että ei voi suksiksi sanoakaan. No nyt tytöllä sitten ihan oikeat sukset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta osta vaan jos ei vielä niin tosissaan hiihdä.

Vierailija
4/12 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdellä, toiset kahdella suksella hyndeistä ja radoista.

Jos ei ole esimerkkiä mitä seurata niin voi olla että tarvitsevat vähän apua alkuunpääsemiseen mutta uskon että voisivat innostuakkin.

Meillä muutamavuosi kun pojat oli alakoululaisia niin laskivat niillä välituntisin.

Vierailija
5/12 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska olen aikeissa ostaa sellaiset 6-vuotiaalle pojalleni. Mutta mistä niitä saa? Ainakin Honkkarin mainoksessa näkyi, mutta se on tosi kaukana meistä. Prismassa (40km) ei ollut.... Tietääkö joku olisiko Tarjoustalossa/Säästöpörssissä sellaisia myynnissä? Sinne olis vaan 50km.........

Vierailija
6/12 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minisuksia tytölle joululahjaksi. Itse hiihtänyt kilpaa ja sanoi että niillä menee viimeisetkin hiihtohalut. Appiukko samaa mieltä että ei voi suksiksi sanoakaan. No nyt tytöllä sitten ihan oikeat sukset.

Vaan laskea mäkeä.

Vierailija
7/12 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

munkaan mielestä ole tarkoitus hiihtää, ei näillä nyt hyvänenaika voi korvata murtsikoita. Ne on sitten asia erikseen. Meillä sattuu olemaan tontilla just näille sopiva pikku mäki joten kyllä aion ehdottomasti hankkia minisukset.

t.7

Vierailija
8/12 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi valaista sitä miestä että minareita ei ole tarkoitettu hiihtämiseen vaan mäenlaskuun, ovat vähän kuin pulkka tai liukuri.

Vierailija
9/12 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu niin työläältä niillä hiihtää kun ei ole latuja ja haluavat nimenomaan laskea mäkeä ja pelleillä ja pitää hauskaa.

ap

Vierailija
10/12 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi valaista sitä miestä että minareita ei ole tarkoitettu hiihtämiseen vaan mäenlaskuun, ovat vähän kuin pulkka tai liukuri.

ja oli vain tarkoitus kokeilumielessä ostaa "sukset" ja minisukset oli puheissa. Siinä tuli vain puheeksi että niillä ei todellakaan voi hiihtää ollenkaan. Anoppi kun etsiskeli sitä edullisinta vaihtoehtoa.

Vierailija
11/12 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oli vain tarkoitus kokeilumielessä ostaa "sukset" ja minisukset oli puheissa. Siinä tuli vain puheeksi että niillä ei todellakaan voi hiihtää ollenkaan. Anoppi kun etsiskeli sitä edullisinta vaihtoehtoa.

Ei kai kukaan osta minareita hiihtämiseen?

Vierailija
12/12 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan osta minareita hiihtämiseen?

joo kiitos ja anteeksi poistun paikalta:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan