Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seuraako kukaan Faijat-sarjaa?

Vierailija
03.12.2010 |

FST5:lta?

Kiva sarja isistä. Varsinkin se nuoripari, joka on saamassa vauvaa, on hauska. Ne jotka rakentavat.

Tai se mies, jotenkin niin maalainen. Millainenhan on vauvan synnyttyä? Jaksaako osallistua vauvanhoitoon?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se vanha isä sen filippiiniläisen vaimon aknssa on aika kamala. Ja se Sipoolainen on kunnon juntti. "yhtään kirjaa en ole elämässäni lukenut enkä tule lukemaan"=)

Vierailija
2/8 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin ensin ihan kauhuissani sen vanhan miehen ja sen filippiiniläisvaimon suhteen mutta niillähän näyttää olevan tosi lämmin suhde. Huumoria ja kommunikointia ja toisen arvostamista.

Se traktori-Kim on kuitenkin mun suosikki. Ja se Pohjanmaan murretta puhuva kaveri, jolle tuli kolmas tyttö toissajaksossa, ja joka just ja just myöhästyi synnytyksestä, kun kännykkä oli unohtunut toiseen huoneeseen..

Vierailija
4/8 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt

Vierailija
5/8 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva että mukana on tavallisia isiä ja kaikki toisistaan erilaisia.

Vierailija
6/8 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

taisi olla jo reilusti yli 60? Lapsi voisi olla lapsenlapsi.

-ap

Vierailija
7/8 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mennyt jo monta jaksoa?

Vierailija
8/8 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka on suuri ikäero mielestäni niillä on lämmin suhde, sen huomaa niitten nauruista ja katseista.

Usein kun on ollut ohjelmia näistä tuontivaimoista miehet ovat ollut juroja ja on paistanut läpi että on enemmän kysy sopimuksesta kuin tunteista, tässä tapauksessa huomaa että on myös tunteita pelissä;)