Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on vauvakuume.. :(

Vierailija
02.12.2010 |

Ja uusi pieni, maailman kaunein ihme ei mahdu tänne meille, ainakaan vielä.

Ja mun kaikki solut huutaa yhteenääneen. Ikävää olla kuuntelematta! Olis ovulaatio, loppukesän vauva. Voi kun olis ihana. :(

Iso hali kaikille justiinsa plussanneille! Tarrasukkia.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä jos koittasit nauttia niistä ihmeistä joita jo on?? tulee se ovulaatio jatkossakin!!!

Vierailija
2/5 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin että tulisin raskaaksi nyt.

Kaksi lasta jo on, ja odotan malttamattomana että kasvavat vielä vähän, tosin pahimman yli on jo päästy, ihanaa!

Mä en kestäis enää yhtään niitä jatkuvia yöherätyksiä, kuukausikaupalla univelkaa, tuntien raastavaa koliikkihuutoa korvanjuuressa, imetystä, väsymystä, perässä juoksemista, jatkuvaa sotkua ja tihutyötä, kitinää, tappelua, kiukuttelua, itkupotkuraivareita, argh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enempi niitä saanut, sitä onnellisemmaksi tullut!

3. Meillä on neljä lasta ja kolmosella alkanut uhma viimesen kuukauden aikana. Tämä on hurjin tekemään tihutöitä ja välillä on isommat yllyttäny pientä tekemään ilkeyksiä, ihan vaan bonuksena.

Ap, joka juurikin odottelee niitä myöhäsempiä aikoja mutta haikailee tässä vaan kun nyt olisi se aika kuusta. Itse pidän juurikin loppukesästä, esikoinen oli elokuunvauva ja se oli ihanaa aikaa.

Vierailija
4/5 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauheeta, en vois kuvitellakaan hankkivani niin monta. meillä kolme. ja siihe saa jäädä. vielä mahdutaan taloomme, jää rahaa matkusteluun ja harrastuksiin. jos tulis 4 pitäs ostaa isompi talo, isompi auto, ja hyvästit etelän matkoilla.

Mutta tämä minun mielipide :)

Vierailija
5/5 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä 2 lasta, alle kolme kumpikin.. kolmatta yritetään jo.

Kyllä lapset ovat ihania!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi