Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä hassua olet tehnyt lapsena?

Vierailija
02.12.2010 |

Kertokaahan huvittavimmat lapsena tehdyt jutut niin saadaan nauraa! :)

Itselläni muistuu erityisesti mieleen pari.

Joskus pikkutyttönä kun olin pimeällä kävelemässä kaverin luota kotiin, ohitseni ajoi auto, joka pysähtyi vähän matkan päähän tien reunaan odottamaan jotain.

Fiksuna ja varovaisena tyttönä ajattelin, etten kävele auton ohi, eihän sitä tiedä jos siellä vaikka on jotain kidnappaajia.

Hetken odoteltuani auton ovi avattiin, jolloin pakokauhun valtaamana lähdin säntäämään vieressä olevaan metsään.

Siellä sitten juoksin ristiin rastiin pitkän tovin, eksyttämässä kidnappaajia.

Kun lopulta uskaltauduin kotiin, niin isä kysyi minulta huvittuneena "Minne sinulla tuli niin kiire kun yritettiin ottaa sinut kyytiin?"

Toinen tapaus sattui, kun minun piti hypätä ensimmäistä kertaa bussiin, meillä kun oli kaupungissa koulun uintia tms.

Äitini ei jostain syystä päässyt saattamaan minua pysäkille, vaan joutui näyttämään minulle sen sijainnin ikkunasta.

"Näetkö tuon ison lumikasan tuolla kaukana?" "joo." "Siihen se bussi tulee, hyppäät vaan kyytiin ja sanot että kaupunkiin olet menossa." "okei."

Kävelin pysäkin vieressä olevan lumikasan päälle istumaan ja odottamaan bussia. Sieltähän se tulikin mutta ajoi ohitseni pysäkkimerkin kohdalle, odotteli siinä jonkun aikaa, ja jatkoi sitten matkaa.

Minä vain istua kökötin lumikasan päällä, ja odottelin bussia joka pysähtyisi juuri sille kohdalle.

Oli varmaan kavereilla ihmettelemistä kun he bussin ikkunasta katsoivat miksen hyppää kyytiin! :D

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla