Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi jestas että voi valmisruoka olla näin hyvää!

Vierailija
23.11.2010 |

Kyseessä Saarioisen bataattivuoka, aivan taivaallisen hyvää!Tätä on pakko hamstrata jouluksi.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä asun ulkomailla ja mun vakioherkku Suomessa on aina Saarioisten maksalaatikko, sitä menee koko laatikko kerrallaan. Taivaallisen hyvää puolukkahillon ja näkkärin kanssa!

Mutta pitääpä kokeilla tuota bataattivuokaa, kunhan jouluksi sinne "kotiin" pääsen :)

Vierailija
2/7 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täällä hHelsingissä etsiskellyt K-ketjun eri mymälöistä, Stockalta Jumbosta ja en ole nähnyt tuota bataattivuokaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt muista olenko jo tälle vuodelle nähnyt.

Vierailija
4/7 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä on K-supermarketista saanut ainakin kesästä lähtien. Ja hyvää on, varsinkin kylmäsavulohen kanssa :)

Söin viimeksi loppukesästä, koska nyt Joulun aikaan tulee syötyä sitä enemmän, niin ei ole sitten valmiiksi kyllästynyt.

Vierailija
5/7 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri eilen ostin ja tänään oli jo syöty..niiiin hyvää!! Soitin isällekin ja ilmoitin, että jouluruokaperinteeseemme tulee muutos, siihen lisätään Saarioisten Bataattivuoka :D.

Vierailija
6/7 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täällä hHelsingissä etsiskellyt K-ketjun eri mymälöistä, Stockalta Jumbosta ja en ole nähnyt tuota bataattivuokaa.

-se toinen bataattivuoan vasta löytänyt

Vierailija
7/7 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muutenkin joskus korvannut perunan (tai muusin tapauksessa osan) bataatilla. Uunibataatti on aikasta hyvää :)

Eikös USAssa bataatti kuulu jossain muodossa joko kiitospäivänä tai jouluna? Sikäläisittäin se tunnetaan nimellä sweet potato.