Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettäminen

Vierailija
02.12.2010 |

Löysin äsken todisteita siitä, että mieheni on pettänyt minua. Useamman kerran, sekä ihan äskettäin että ainakin vuosi sitten ja ilmeisesti useamman ihmisen kanssakin. Noin kuukausi sitten hän jo jäi valehtelusta ja aika kyseenalaisista hommista kiinni, silloin saatiin kuitenkin jotenkin asiat puhuttua halki ja osittain uskoin että homma oli siinä eikä mitään vakavampaa ollut tapahtunut.

Meille on (ensimmäinen) vauva tulossa, suunniteltu sektio on 16.12. Olen jo pitkään ollut henkisesti ihan poikki ja olemme riidelleet paljon. Nyt en enää tiedä mitä helvettiä tekisin. Mies on työmatkalla ja tulee huomenillalla, en ole nyt puhunut hänen kanssaan enkä tiedä mitä sanoisin. Ei edes itketä vaikka viime aikoina olen itkenyt ihan jatkuvasti pienistäkin asioista. Oikeastaan haluaisin vain synnyttää tämän vauvan ja sen jälkeen tappaa itseni.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat anteeksi vaan ja jatkatte elämäänne yhdessä, lapsi joka teille tulee saattaa muttaa elämäänne, ajattele että hän on (= mies) sillä tavalla sairas ettei pysty olemaan luotettava ja uskollinen,jollainen hänen pitäisi olla. Onhan niitä kaikenlaisia vikoja ihmisessä on kleptomaaneja joiden on pakko varastaa jotain kaupasta vaikka olisi varaa maksaakin hän on vaan kleptomaani naisten suhteen pakko varastaa rakkautta muilta naisilta testata viehätysvoimaa + tunteeton kylmä sydän . Lopeta pettämisen ajattelu ja jos hän kuitenkin aina palaa luoksesi ajattele että sen kun käy sitten jossain. Jos laitat hänet pihalle mitä tapahtuu sinä olet yksin ja ihan heti et uutta miestä voi löytää kun sinulla on vauva huolehdittavana. Jos haluat erota tee se sitten vasta kun lapsi on vaikka 2v ettet joudu olemaan yksin rääkyvän nyytin kanssa.

Vierailija
2/16 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat anteeksi vaan ja jatkatte elämäänne yhdessä, lapsi joka teille tulee saattaa muttaa elämäänne, Jos haluat erota tee se sitten vasta kun lapsi on vaikka 2v ettet joudu olemaan yksin rääkyvän nyytin kanssa.

Siis tän kirjoittaja ei voi olla tosissaan? Miten sen luottamuksen pettäneen ukon kanssa vois edes kuvitella asuvansa 2 vuotta? Jos se ei pysty sitoutumaan raskaana olevaan vaimoonsa niin mitäs veikkaat, millainen isyys on tulossa?

Ettei vaan olis kasvamassa taas yks näitä uupuneita, katkeroituneita äitejä, joiden ukko ravaa oman mielensä mukaan harrastuksissa/vieraissa/kaljalla sillä aikaa kun vaimo istua nakuttaa kotona hoitamassa lapsia, kotia ja sen ukon paskasia pyykkejä?

Tottakai otat AP asiat heti esiin etkä ala leikkimään mitään typeriä leikkejä. Kerrot, mitä todisteita sulla on ja sanot et tää olis sit tässä. Mitä sulla on muka pidettävänä? Epäluotettava, muiden kanssa paneskeleva mies joka ei tod. rakasta sua. Jos se on pettänyt usean kerran niin turha tuudittautua johonkin laa-laa mielikuvaan, että rakastaa.

jos rakastaa, siis todella rakastaa, ei taatusti käy vieraissa. piste.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sä olet sille ihan maailman tärkein vielä sittenkin, kun se on syntynyt.

Jos sun mies on paska, ei se välttämättä kovin kummonen isä ole. Ja mä tiedän ton tunteen, kun pettäminen tulee ilmi. Mä muistan sen tunteen vatsassa, koko kropassa, kun jotenkin vaan valahti voimattomaksi.

Mutta: siitä selviää. Mä olen selvinnyt, ja moni muukin. nyt sä tiedät tilanteen. Mieheltä on turha odottaa mitään. Mutta onneksi me naiset ollaan niin vahvoja, että me pärjätään. Ja niin vahvoja, että osataan sanoa olevamme myös heikkoja joskus, ja että tarvitaan apua.

Sä pärjäät vauvan kanssa. Ala nyt miettiä käytännön järjestelyjä, asuntoa tms - paras olisi, jos sun mies muuttaisi pois ainakin alkuun. Ja millainen tukiverkko sulla on? ota kaikki apu vastaan mitä vaan saat.

Sille miehelle kantsii ehkä kertoa, mitä tiedät, ja jos et jaksa puhua hänen kanssaan nyt, niin sano sekin.

Sitten kun tietää tilanteen, on ennenpitkää helpompi toimia, kun ei energia enää kulu arvailuun.

Vierailija
4/16 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotas, kun vauvasi syntyy ja saat sen rinnallesi! Tuo pieni ihminen tuo sinulle tulleessaan pakahduttavan onnen tunteen ja lapsen kasvaessa rakkautesi pieneen vain vahvistuu joka päivä. Tosin ekat kuukaudet voi olla raskaita... Turvaa silloin muihin läheisiisi, kuten vanhemmat, sisarukset, isovanhemmat.

Yritä nyt huolehtia itsestäsi/vauvasta lepäämällä ja syömällä hyvin vaikka ahdistaa. Nosta vauva ajatuksissa ekaksi ja jätä tuollainen ukko taka-alalle!

Ja toisaalta, kun synnytät niin siinä tulet näkemään, välittääkö miehesi sinusta. (Vaikkei pettäjä missään tapauksessa hyvä mies ole!) Kun kehosi on synnytyksen jälkeen kipeä, katso paljonko mies sitä arvostaa ja paljonko hoivaa sua.

Vierailija
5/16 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekkin olen raskaana ja alkuraskaudessa mies petti minua... erottiin saman tien kun sain selville. Nyt olen ihan viimeisilläni ja mies on valmis tekemään kaiken että oltaisiin perhe.. en vielä teidä minkä päätöksen teen. Puheen mukaan tekisi mitä vaan ja muuttuisi mutta en tiedä pystynkö luottamaan hänen sanomisiinsa. Itselläni oli ihan hirveä olo kun sain tietää ja itkeskelin vain päivät pitkät, nyt kun aikaa on kulunut olen joten kuten saanut ajatukset pois tästä ja miettinyt olenko valmis antamaan uuden mahdollisuuden..

Vierailija
6/16 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pettänyt.

En tietääkseni ole kenenkään isä.

Osaan hävetä. Muistan myös sen ajan kun olin naistenmies.

En minä osaa sanoa muuta kuin että Siperia opettaa. Jos rakastaa, asettaa itselleen rajoja. Jos rakastaa, odottaa toisen pysyvän ainakin joissain rajoissa.

Jos AP jostain syystä vielä rakastaa miestään, hän joutuu asettamaan todella ankarat rajat. Se on varmasti paljon pyydetty kun on viimeisillään eikä ehkä enää jaksaisi huolehtia ihmisestä, jonka pian pitäisi olla tukena ja turvana.

Omasta puolestani en voi sanoa kuin että kova kovaa vastaan. Naistenmiehen egoon ei päde muu kuin oman lapsellisuuden ymmärtäminen.

Vierailija
7/16 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisin kuvitella tapahtuvani elämässäni. Voin vaan kuvitella olosi. VOIMIA!

Vierailija
8/16 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus kauan sitten ajateltiin että ihmisellä on velvollisuuksia.

Näin ei ajatella enää.

Nykyihmisellä on vain oikeuksia.

Esim. oikeus pettää, vietellä, mennä naimisiin, hankkia lapsia, hylätä puolisonsa ja lapset, flirttailla, ihastua, rakastua.

Kenen kanssa vain, milloin vain.

Näin ei ajateltu ennen.

Näin ajatellaan nyt.

Vierailija
9/16 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo miesten pettäminen kun puoliso raskaana :( se on ilmeisesti kaivannut tyydytystä. itse en vois antaa anteeksi, mutta jotkut voi. kannattaa ehkä puhua miehen kanssa ja sit hakeutuu terapiaan/neuvolaan yksin tai yhdessä. Toivottavasti sulla on sentään hyviä ystäviä joiden kanssa voit keskustella ja saada tukea vauvan hoitoon... nyt tsemppiä, on naiset pärjänneet ilman noita sikoja kautta aikain!

Vierailija
10/16 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kamalaa..mullakin samat fiilikset ja 22rv..Eipa elama ja mies kamalasti tue. Tsemppia. En makaan tajua miten ma jaksan hoitaa vauvaa tassa parisuhde draamassa. Yritan jaksaa paiva kerralaan ja itken paivia. Etta tallasta tokaa odottavassa perheessa. Taidan kohta olla kahden lapsen yh.

Vierailija
11/16 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos uskoisitte hetkeekä mun sanomaa ; mitäs paskalla tekee,ku ei oo peltooka!!!

ainakin itsetunto nousi!!

miettikääs tuota naiset!

mulla autto.

Vierailija
12/16 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vieläkään saanut nukuttua, oksettaa ajatella koko jutttua ja supistelee inhottavasti. En tiedä pitäisikö minun olla toistaiseksi hiljaa siitä mitä sain selville ja vaatia miestä tunnustamaan, tai kysellä suoraan tiettyjä asioita ja katsoa reaktio. Melkeinpä en haluaisi edes kuulla yhtään enempää yksityiskohtia tai selityksiä vaan voisin vaan ilmoittaa että hän voi muuttaa täältä helvettiin ja tulla sitten ehkä synnytykseen mukaan jos on pakko. Se on varmaa etten usko enää mitään selityksiä.

Oli eilen puhetta että hän soittaa aamupäivällä ennen lentokentälle lähtöä. Mitä ihmettä sanon? Että voisi miettiä lennon ajan, onko jotain lisää tunnustettavaa minulle? Tai että voidaan jutella avioerosta sitten kun tulee kotiin?

Ap

Vierailija
13/16 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellet sitten pysty heittämään miestä pihalle. Toki, kun kaikki on laitettu vauvalle valmiiksi, niin helpompaa, että mies lähtee, jos pystyt asunnon yksin pitämään.

Kerro tilanteesta omille läheisillesi, ja ilmoitat miehelle, että hänellä on x päivää aikaa pakata kamansa ja häipyä. Menet itse siksi aikaa vaikka vanhemillesi/kaverin luokse. Tarvittaessa laitat isäsi, veljesi vauhdittamaan/kantamaan miehen talosta ulos ja takavarikoimaan avaimet.

Turha sinun on jäädä kuuntelemaan selityksiä, jos kerran sinulla on todisteet yms. Katkaiset välit ja keskityt tulevaan ja lapseesi.

Vierailija
14/16 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettää sen mun kanssa gegaalex@hotmail.com

Vierailija
15/16 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alussa tulee juuri tuo, että haluaa tappaa itsensä eikä saa syötyä. Tuo on normaalia.

Been there, done that.

Vierailija
16/16 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystäväsi kanssa läpi, sitten miehen kanssa. Vahvistut siinä, kun käyt asian läpi ensin jonkun muun kanssa. Sitten kerrot miehellesi asiallisesti, ilman tunteenpurkauksia, että olet ajatellut hänen pettävän. Varmuuttahan ei ole, vai onko?

Kysy ennakkoon asunto itsellesi, turvaa asemasi. Miehen täytyy nähdä, että olet tosissasi, ettei noin voi jatkua. Joko mies lupaa muuttua, tai sitten jätät hänet.

Toisaalta, miten liitto kestää vauva-ja lapsiajan, jos raskausaika ottaa noin lujille. Et saa mitään tukea tuollaisesta miehestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi