G. Montako Kivi-tuikkua omistat
ja kuinka moni niistä on pulveripaketeilla tai konetiskitableteilla kerättyjä?
Minä 5 kirkasta
6 sinistä
6 ompunvihreää ja KAIKKI ovat kylkiäisiä.
Kommentit (48)
En yhtään. Minun tuikkuni ovat kaikki jotain muuta kuin by Iittala. Minulla ei myöskään ole Teema-astiastoa, Aalto-vaaseja eikä Mariskooleja. En kulje massan mukana.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 20:05"]En yhtään. Minun tuikkuni ovat kaikki jotain muuta kuin by Iittala. Minulla ei myöskään ole Teema-astiastoa, Aalto-vaaseja eikä Mariskooleja. En kulje massan mukana.
[/quote]luuletko olevasi jotain erityistä? Utelias ainakin olit
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 20:08"]
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 20:05"]En yhtään. Minun tuikkuni ovat kaikki jotain muuta kuin by Iittala. Minulla ei myöskään ole Teema-astiastoa, Aalto-vaaseja eikä Mariskooleja. En kulje massan mukana. [/quote]luuletko olevasi jotain erityistä? Utelias ainakin olit
[/quote]
(Hän ei vielä tiedä, että suurinta muotia tänään onkin olla tavis.... mut ei kerrota sille,antaa hänen olla out ihan itsekseen massattomuutensa kanssa.)
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 20:08"]
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 20:05"]En yhtään. Minun tuikkuni ovat kaikki jotain muuta kuin by Iittala. Minulla ei myöskään ole Teema-astiastoa, Aalto-vaaseja eikä Mariskooleja. En kulje massan mukana. [/quote]luuletko olevasi jotain erityistä? Utelias ainakin olit
[/quote]
Vastasin ensin kysymykseen. Sitten totesin, etten kulje massan mukana, mitä nämä erilaiset, useimmiten snobbailevat keräilijät (Muumi-mukit unohtui listastani) aina pakkaavat olemaan, siis massan mukana meneviä. Tämä on mielipiteeni, jonka ilmaisin. Meillä kun vielä on tuo sananvapaus. :)
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 20:05"]
En yhtään. Minun tuikkuni ovat kaikki jotain muuta kuin by Iittala. Minulla ei myöskään ole Teema-astiastoa, Aalto-vaaseja eikä Mariskooleja. En kulje massan mukana.
[/quote] Itsekkään en tykkää Mariskooleista kun hinta/laatu ei oikein kohtaa. Sen sijaan Teemat on ihan laadukasta tavaraa ja hienoa niissä on, että ovat niin helposti yhdisteltävissä myös muiden astoiden kanssa. Aalto vaaseista tykkään itse lähinnä kirkkaina ja Kivi tuikuista juuri niiden mallin vuoksi. Riittävän yksinkertaisia ja silti näyttäviä väriensä vuoksi.
6, kaikki eri väreissä, olen ostanut ne jo vuosikaudet sitten ennen kuin niistä tuli yhtäkkiä muotia. Oikeastaan ärsyttää nyt kun ne on trendijuttu. Voisinkin myydä ne niiinkuin myin mun 90-luvun Muumimukit ja jengi maksoi maltaita niistä Huutiksessa.
Yhden kirkkaan, sain ylioppilaslahjaksi.
5 kpl tummanpunaisia, isompaa ja pienempää mallia. Lisäksi tummanpunaisia Aalto-tuikkuja 4 kpl. Laitan ne kaikki jouluksi yhteen ryhmään ruokapöydälle, ovat aika kauniit siten.
Kymmenkunta. Punaisen löysin kirpparilta kympillä. Enää en osta.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 20:13"]
Sen sijaan Teemat on ihan laadukasta tavaraa ja hienoa niissä on, että ovat niin helposti yhdisteltävissä myös muiden astoiden kanssa.
[/quote]
Eikö äskettäin jossain lukenut, että nyky-Teemat ehdään jossain ulkomailla ja ovat laadultaan todella huonoa? Ainakaan astianpesukoneeseen niitä ei voi kuulemma laittaa.
seitsemän on punaista, kaiken kirjavia loput.
Yhtään kylkiäistä ei ole, lahjoja kaikki, paitsi kaksi jotka ostin tuliaisiksi ja sitten ei mentykään ja seuraavalla kerralla ostin jotain muuta.
kaikki ostettu, muutama on kylla II-laatua
4 kirkasta (saatu Hackmannin aterinpakettien mukana)
ja 3 isompaa tummansinistä, olen ostanut pilkkahintaan Iittalan tehtaanmyymälästä, lienevät kakkoslaatua.
kirkkaita ollut noin kymmenen, osa miehen töistä "firman joululahjoja", mutta on annettu pois.
3 punaista, anoppi saanut kavereiltaan ja antanut meille kun kyllästyi. Punaiset minusta todella kauniita. Ne vaaleanvihreät ja vedensinisetkin ovat kauniita, mutta minusta ei niin sopivia tuikkukipon väriksi. Nuo punaiset ihania. Samoin muutamia muita kohtuu tummia tahtoisin joskus ostaa.
Joista kaks on pesuainepulverin kylkiäisinä saatuja
joista yksi kirkas on saatu kylkiäisenä. Kaksi muuta kylkiäistä oon antanut eteenpäin :)
Mulla 5 punaista, 2 tummaa violettia, 1 tummansininen, 1 harmaa, 1 turkoosi, 1 kirkas ja 1 ruusuoliivi. Nyt joulunaikaan käytössä punaiset ja violetit :)
En käytä sitä koska sininen ei sovi minkään kanssa
[quote author="Vierailija" time="01.12.2010 klo 23:45"]ja kuinka moni niistä on pulveripaketeilla tai konetiskitableteilla kerättyjä?
Minä 5 kirkasta
6 sinistä
6 ompunvihreää ja KAIKKI ovat kylkiäisiä.
[/quote]up