Kuinka joulumielellesi kävisi jos tekisit aattona positiivisen
Kommentit (17)
mutta rauhoittuisin, kun tietäisin, että heti arkena voin varata ajan keskeytykseen.
se saattaisi herättää suurta hämmennystä! Esikoinen on vasta 2 kk, syön minipillereitä eikä meillä kyllä juuri peittokaan heilu... :D
Sterilisaatio tehty 10 vuotta sitten ja vaihdevuodetkin jo takana syöpähoitojen vuoksi. Abortin hommaisin heti.
mutta kyllä joulumieli itselläni nousisi attoon, miehestä en tiedä.. Hänkin sopeutuisi.
Mies ois varmaan ihan innoissaan. Mun elämä menis pilalle.
Mahdotonta koska olen raskaaana
Miten niin mahdotonta? Et sinä nyt toki uudelleen voi raskaaksi tulla raskauden aikana, mutta jos aattona tekisit raskaustestin, kyllä se positiivinen olisi, ilmeisesti. Ellet sitten synnytä ennen sitä (tai raskaus pääty muuten).
Ei se kyllä taitaisi yllätys se plussa olla, mutta ei tod mahdoton :)
huono hommahan se on,ku en missää nimessä sais tulla viel raskaaksi,siis terveydellisistä syistä.mutta muuten se ei ois mikää katastrofi,kyllä se viides sopis porukkaan ihan hyvin!
Ihmettelesin, miksi testin teen. Eikö iso raskausmaha, jouluna rv 36, jo riitä todisteeksi=)
Meillä ei ole yrityksestä huolimatta lapsia eikä saatu niitä edes hoidoilla. Eli Jumalalam ihme se olisi meille, ja itkettäisiin onnesta varmaan uuteen vuoteen saakka.
Mahdotonta koska olen raskaaana
Miten niin mahdotonta? Et sinä nyt toki uudelleen voi raskaaksi tulla raskauden aikana, mutta jos aattona tekisit raskaustestin, kyllä se positiivinen olisi, ilmeisesti. Ellet sitten synnytä ennen sitä (tai raskaus pääty muuten). Ei se kyllä taitaisi yllätys se plussa olla, mutta ei tod mahdoton :)
neitseellinen sikiäminen jälleen kerran...
ole suunnitelmissakaan.