Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä sävy hiuksiin: silmät ovat vihreät ja iho kellertävä..

Vierailija
01.12.2010 |

kuitenkin jonkun verran punottava (couperosaa poskissa). Tällä hetkellä hiukset ovat "ei minkään väriset". Ammatiltani olen liikunnanohjaaja ja pukeutumiseltani ainakin yritän olla räväkkä ja värikäs ja tää kuontalo ei tunnu nyt yhtään miltään. Bad hair days....

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmosasteinen ruskea sopia?

Vierailija
2/5 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja itselleni sopii erinomaisesti lämpimänpunaiset hiukset. Minulla on tosin kirkas iho, joka ei punota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä erisävyisiä punertavia raitoja muutama?

Vierailija
4/5 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sopiiko helposti punoittavalle iholle punertavat sävyt vai ei. Jonkun teorian mukaan kylmät sävyt korostavat naaman punakkuutta ja toisen mukaan päinvastoin... mielipiteitä?

ap

Vierailija
5/5 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sopiiko helposti punoittavalle iholle punertavat sävyt vai ei. Jonkun teorian mukaan kylmät sävyt korostavat naaman punakkuutta ja toisen mukaan päinvastoin... mielipiteitä?

ap

tai no ihoni jo paljon parempi mitä ollut, punakkuuta on löytynyt täältäkin ja värjäsin kevytvärillä tyukkani mustaksi, iho nättää hyvältä. Tosin en oikein viihdy muuten mustassa tukassa. Minulle sopii joku mahonkiväri kaikkein parhaiten.Ihoni ihoni uulema kellertävä mieheni mukaan:D Minulla tummat kulmat ja silmät.