Mikä sävy hiuksiin: silmät ovat vihreät ja iho kellertävä..
kuitenkin jonkun verran punottava (couperosaa poskissa). Tällä hetkellä hiukset ovat "ei minkään väriset". Ammatiltani olen liikunnanohjaaja ja pukeutumiseltani ainakin yritän olla räväkkä ja värikäs ja tää kuontalo ei tunnu nyt yhtään miltään. Bad hair days....
Kommentit (5)
ja itselleni sopii erinomaisesti lämpimänpunaiset hiukset. Minulla on tosin kirkas iho, joka ei punota.
Ehkä erisävyisiä punertavia raitoja muutama?
sopiiko helposti punoittavalle iholle punertavat sävyt vai ei. Jonkun teorian mukaan kylmät sävyt korostavat naaman punakkuutta ja toisen mukaan päinvastoin... mielipiteitä?
ap
sopiiko helposti punoittavalle iholle punertavat sävyt vai ei. Jonkun teorian mukaan kylmät sävyt korostavat naaman punakkuutta ja toisen mukaan päinvastoin... mielipiteitä?
ap
tai no ihoni jo paljon parempi mitä ollut, punakkuuta on löytynyt täältäkin ja värjäsin kevytvärillä tyukkani mustaksi, iho nättää hyvältä. Tosin en oikein viihdy muuten mustassa tukassa. Minulle sopii joku mahonkiväri kaikkein parhaiten.Ihoni ihoni uulema kellertävä mieheni mukaan:D Minulla tummat kulmat ja silmät.
kolmosasteinen ruskea sopia?