Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua vittumaisen anopin joululahjaan!!!

Vierailija
01.12.2010 |

Luetelkaa kaikkea ärsyttävää, loukkaavaa tai sellaista, mistä anoppi repii varmuudella pelihousunsa.

Kiitos etukäteen!

Niin ja se eettinen lahja eli paskahuussi Darfuriin pakolaisleirille on jo käytetty mut yllättäen anoppi leppyi siitä alle vuodessa.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on, niin mikä voi olla sen hauskempaa :D! Osta sille kolme kiloa suklaata ja kaksi kokoa liian pieni tuulipuku.

Vierailija
22/28 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää ehdoin tahdoin kaivaa verta nokastaan. Vie suosiolla joku Amaryllis tai muu joulukukkanen, saatpahan itse paremman mielen vaikka anoppi ei sua arvoistaisikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on, niin mikä voi olla sen hauskempaa :D! Osta sille kolme kiloa suklaata ja kaksi kokoa liian pieni tuulipuku.

Sori, mutta nauratti...

En kyllä näe järkevänä kostotoimia joululahjoissa, mutta tämä ehdotus kyllä hieman huvitti..

Vierailija
24/28 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai ihmiset oikeasti käytä energiaansa oikeasti noin??

Vierailija
25/28 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirja: "Kultaisen käytöksen kirja". Oppii sosiaalisissa tilanteissa töykeästi käyttäytyvä moukka-anoppi viimein niitä kauan kaivattuja käytöstapoja.

Itse olen monena jouluna meinannut ko. kirjan hankkia, on jo ollut korissa ja suunta kohti kassaa, mutta viimehetkillä olen jättänyt opuksen silti ostamatta. Tulisi ainakin omalle anopilleni tarpeeseen ja luulisi, että ymmärtää yskän pakettia avatessaan...

Vierailija
26/28 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen anoppi on ja missä kunnossa? Eli jotain sellaista todellakin ei-nuorekasta, joka muistuttaa häntä ikääntymisestä: rollaattori, kävelykeppi, ryppyvoide iäkkäälle iholle, liput senioritapahtumaan jne.

Tai jotain muuta vastaavan piikittelevää, eli lihavalle laihdutuspatukoita - idealla.

Vierailija
27/28 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse aerosol-maalilla sutaistun) raastinraudan.

Vierailija
28/28 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse laitoin 55 vuotiaalle anopille tena-lady vaippoja. poikansa kirjoitti korttiin että jospa nyt loppuisi se ainainen valitus virtsan karkailusta( tosin hieman kaunistellusti)

Meillä ei edes mies tule äitinsä kanssa toimeen, mutt joulun alla joudutaan näkemään lasten takia hetki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi