Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rahat ne vaan hupenee ja hupenee

Vierailija
30.11.2010 |

Maksoin laskut ja tilille jäi muutama euroa. Palkkaa tulee kahden viikon päästä. Ei niin, että sitä rahaa käteisenä käyttäisinkää, maksan melkein kaiken Visalla, jonka maksan aina heti pois. Olisi kuitenkin kiva, että joskus jäisikin vaikka joku satanen säästöön.

Säästötili hupenee, sinne ei ole laitettavaa, mutta sieltä lähtee joka kuukausi lasten päivähoitomaksut.

Ärsyttää tällöinen kädestä suuhun meininki. Mistään ei ole ollut puutetta onneksi vielä.

Mies saa ehkä jotain bonuksia onneksi pian ja minä muutaman satasen veronpalautusta, mutta kun se joulu taas tulee ja lahjoja pitää ostaa n. 20 ihmiselle, niin sinnepä menee taas nekin ylimääräiset rahat.

Haaveilen, että päästäisiin joskus jonnekin ulkomaan matkalle, mutta ei taida toteutua ennen kuin jostain kumman syystä rikastutaan.

Elämä on kallista!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen entisen miehen takia velkajärjestelyssä ja meillä ei taida olla joululahjoja ollenkaan. Isovanhemmille päästään sentää joulupöytään.

Mutta kaikki on niin suhteellista.

Hyvää Joulua teille, älkää ottako lahjoista paineita.

Vierailija
2/2 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen entisen miehen takia velkajärjestelyssä ja meillä ei taida olla joululahjoja ollenkaan. Isovanhemmille päästään sentää joulupöytään. Mutta kaikki on niin suhteellista. Hyvää Joulua teille, älkää ottako lahjoista paineita.

ihan edulliset lahjat tänä vuonna. Yleensä on ostettu kummilapsille n. 20-30 euron lahjat, mutta sekin alkaa tuntua paljolta kun lapsia on monta. Lapset on onneksi pieniä ja eivät itse arvota lahjaa sen euromäärän mukaan, mutta vanhemmat ehkä tekevät niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla