Mitä ajattelette naisesta, joka masattaa kaiken aina miehellä?
....ja siis kaiken extran, pienemmästä suurempaan - lomat, yhteiset tapaamiset, lounaat, kahvit, leffat, liput, jne?
Kommentit (14)
On väärin eleskellä muiden rahoilla..
Mulla takana 13v avioliitto ja mies tienaa minua paremmin. Meillä on 2 tiliä: mieheni tili, johon minulla rinnakkaiskortti ja käyttöoikeus. Sitten on minun tili, johon mun palkka tulee ja se on mun! :) ja tämä järjestely sopii kaikille!
muita kuluja? Mistä me tietäisimme?
Mutta jos ei maksa edes joka kuukautisia kuluja yhtään, sitten on joko rahaton, tai niin pihi omien rahojen suhteen että käyttää miehen rahoja.
Kyllä minun mieheni maksaa aina lounaat, illalliset, leffaliput ynnä muut. Usein myös matkat tai ainakin kaikki, mitä siellä tulee kulutettua. Ja molemmat ollaan hyvätuloisia eli ei ole rahasta kiinni :)
Tai sitten ihmiset eivät ole alunperinkään rakastaneet toisiaan. Kenenkään ei ole pakko käydä töissä tai elää yhdessä, jos ei rakkautta ole.
Tavoitehan on pitää omat rahat ja jakaa tasan miehen rahat.
Jos he ovat onnellisia näin, niin sitten ovat.
et eukko on täysin vapaamatkustaja, yhteiskunnan loinen ja verenimijä...niin ja joko persaukinen tai sitten totaalisen pihi ihminen.
Tavoitehan on pitää omat rahat ja jakaa tasan miehen rahat.
puolitoistavuotias poikani löysi tieltä kahden euron kolikon. Hän nosti rahan käsiinsä ja näytti minulle.
Totesin sen olevan raha. Tämän jälkeen poika näki jäätelöpaperin maassa. Hän viskasi rahan maahan hiekalle iloiten jäätelöpaperista.
Raha on vain metallia. Itse olisin nostanut rahan. Opin lapseltani jatkuvasti uutta elämästä, sellaista jonka olin jo kauan sitten unohtanut.
Mikäli kolikon tilalla olisi ollut 200 euron seteli. Sekin olisi ollut vain paperia.
Viinapulloa en jättäisi, sen joisin.
Rahalla ei sinällään merkitystä. Kun rakkaus ja seksi loppuu. Rahasta tulee tärkeää. Siinä vaiheessa kannattaa lähteä lätkimään.
Koska nainen tuskin pakottaa miestä maksamaan mitään, on miehen oltava aika kiltti tai sitten hiukka vanhanaikainen :)
Perheen kuluista ja menoista noin 80%.
Onhan se sentään lentäjä ja kohtuullisen rikas.
T: 11cm mies