Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaulahuivin solmiminen

Vierailija
29.11.2010 |

pakko nyt thedä aloitus tästä, kun kauhukseni huomasin että noinkin monet tuossa lenksu-ketjussa vastailevat. Siis, huiveja ei solmita enää näin.

Unohtakaa jo toi naurettava tapa. Se tuli ja meni.

vain mummot solmii nykyään huivinsa noin.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jää koko decoltee paljaaksi ja mulle tulee ainakin vilu. Ennenvanhaan pidinkin aina huivia-huivia, jonka keskikolmio jäi siis rinnuksen päälle.

Vierailija
2/15 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan pitää olla ympyrähuivi. ei saa olla enää päitä huivissa!

Kai se on ihan sama miten kukin huiviaan käyttää. samoin ei saa myöskään olla pipoa päässä eikä hanskoja ja takki pitää olla aina auki. kaikkeahan sitä pitäis, mutta onneks tähän ikään mennessä on tajunnut että eihän se olekaan pakko vaikka kaikkea muodin nimissä pitäis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huiveja ei sidota mitenkään, ne on jätetty kaappeihin.

Huivien sijaan käytetään kaulureita.

Vierailija
4/15 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tullaan neuvomaan miten muiden pitää pukeutua.

Vierailija
5/15 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi olen alkanut tehdä sellaisen tänä talvena.

Tai sitten laitan toisen puolen kaulahuivista takin sisään niin että se peittää kaulan ja toinen puoli roikkuu yksinään takin edessä.

Parina viime talvena kun vielä tehtiin yleisesti lenksuja kiedoin pitkän huivin kolme kertaa kaulan ympäri.

Vierailija
6/15 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaulurit ovat olleet ajattomassa käytössäni jo vuosikaudet. 90-luvulla harrastin ap:n mainitsemaa toimintaa. Olen siis selkeästi aikaani edellä, hohhoo.

Huiveja ei sidota mitenkään, ne on jätetty kaappeihin.

Huivien sijaan käytetään kaulureita.

Vierailija
7/15 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuten demi.fi:ssä meilläkin on täällä av:lla kulmat (ja...) kurtussa, niin tosissamme täällä neuvomme säännöistä ja trendeistä poikkeavia.

Vierailija
8/15 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jotain tuhat vuotta sitten. Muistaakseni mua valistettiin jo viitisen vuotta sitten, ettei kukaan enää solmi huivia niin. Kummasti tuota silti näkee :D Ehkä lenksu on jo tulossa toiselle kierrokselle?

Vierailija
9/15 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joustinneulekaulurit persikanvärisenä ja mohairlangasta. Kuten myös säärystimet.

Kaulurit ovat olleet ajattomassa käytössäni jo vuosikaudet

Vierailija
10/15 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

multa on mennyt ohi, kun mä en edes tajua mistä te puhutte. Lenksuja ja ties mitä? Mä laitan kaulahuivin siten miten se parhaiten suojaa ja pysyy päällä, enkä ole koskaan tullut ajatelleeksi milloin teen jotain lenksuja ja kieputuksia ja milloin en. En mä edes tiennyt, että tässäkin on joku muoti.

Vierailija
11/15 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin laittaa kysymyksen tästä huivin/liinan solmimisesta, kun en oikeasti tiedä miten se kuuluu laittaa ja siksi en ole kauheasti koskaan kaulaliinoja enkä huiveja käyttänyt. Oisiko joku ystävällisesti pitää mulle jonkun tiivistelmäluonoisen kurssin aiheesta? Mielellään kuvineen päivineen, kiitos. Itselläni liinat ja huivit on aina huonosti ja urpon näköisesti.

Vierailija
12/15 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohuemman huivin aina prätkätyyliin kaulaan takin alle. Kyllä pysyy lämpimänä. Isomman huivin laitan milloin mitenkin. Jos osaa vain yhden tavan laittaa huivi, ja käyttää vain sitä tapaa mikä on muodissa, on pelle.

Vierailija
13/15 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkumaisuus ja päällepäsmäröinnin jalo taito ovat hienoimpia piirteitä ihmisluonteessa.

Vierailija
14/15 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja se kaulurin lanka pisti aivastuttamaan, kun "hahtuvia" leijui nenään suunnilleen joka sisäänhengityksellä...ainakin allekirjoittanutta.

t. sama

Joustinneulekaulurit persikanvärisenä ja mohairlangasta. Kuten myös säärystimet.

Kaulurit ovat olleet ajattomassa käytössäni jo vuosikaudet

Vierailija
15/15 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla vaa decoltee ole talvisin paljaana, päällä on paitaa ja takkia jotka kyllä peittävät rinnasta kaiken

jää koko decoltee paljaaksi ja mulle tulee ainakin vilu. Ennenvanhaan pidinkin aina huivia-huivia, jonka keskikolmio jäi siis rinnuksen päälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän