Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuntosalillani on ohjaaja, joka on viimeisillään raskaana

Vierailija
29.11.2010 |

Ja vetää vielä jumppia, tekee vatsalihaksia summuita juttuja. Hän on kyllä pysynyt todella hyvässä kuosissa, vatsa on sellainen timmi pallo eikä takapuoli ole lainkaan levinnyt. Käsivarsissakin näkyy lihakset. Ihailtavaa! Toista se on tavallisilla pulliaisilla, jotka plussaamisen jälkeen jäävät tekosyyn varjolla mässyttämään karkkia sohvalle ja voivottelemaan turvotusta.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin mulle tuli silti painoa parikymmentä kiloa.

Vierailija
2/16 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja samanlainen timmi pakkaus joka jatkuvasti mainosti millainen virtahepo on ja groteski näky yms. Olipa mukava siellä jumppailla... ilmeisesti ylipainoiset asiakkaat ova myös groteskeja tälle "ammattilaiselle"..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on fiksu, eikä lauo tollaisia typeriä kommentteja tilastaan. Hänelle liikunnallisuus on selvästi elämäntapa, ei pakkomielle. Olisipa muillekin odottaville!

ja samanlainen timmi pakkaus joka jatkuvasti mainosti millainen virtahepo on ja groteski näky yms. Olipa mukava siellä jumppailla... ilmeisesti ylipainoiset asiakkaat ova myös groteskeja tälle "ammattilaiselle"..

Vierailija
4/16 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ihmisillä tuollainen jaottelu niin harmi ettei munkaan otsassa lue, että en ole himourheilija tai laiska vaan SAIRAUS pistää pitämään matalaa profiilia, joten tuollainen kuntoilu ei tule kysymykseenkään. Ihan rollan kanssa sitä koittaa "urheilla", että edes vessaan pääsee ja sillain. Ulkona kävelen ilman ja näytän sitten laskalta valaalta. =/

Vierailija
5/16 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovin korkeisiin lukemiin. Muistelisin, että ei juurikaan yli 150. Että ihan rankimpia jumppia tuskin suositellaan.

Vierailija
6/16 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vetää vielä jumppia, tekee vatsalihaksia summuita juttuja. Hän on kyllä pysynyt todella hyvässä kuosissa, vatsa on sellainen timmi pallo eikä takapuoli ole lainkaan levinnyt. Käsivarsissakin näkyy lihakset. Ihailtavaa! Toista se on tavallisilla pulliaisilla, jotka plussaamisen jälkeen jäävät tekosyyn varjolla mässyttämään karkkia sohvalle ja voivottelemaan turvotusta.

ja sen jälkeenkin. Onpahan miehen kanssa samat harrastukset =)

Vierailija
7/16 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovin korkeisiin lukemiin. Muistelisin, että ei juurikaan yli 150. Että ihan rankimpia jumppia tuskin suositellaan.

ihan tosi rankkoja hyppyjumppia ei ison mahan kanssa voi pitääkään. sisäpyöräilyä harrastin viikolle 30, jolloin maha tuli muutenkin tielle enkä voinut enää polkea pyörän päällä. sykkeitä en seurannut sen enempää, sillä kroppa ilmoitteli kyllä ihan itse kun tahti oli liian kova!

Vierailija
8/16 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikolle 37. Ja olin elämäni kunnossa synnytyksen jälkeen. Tosi paljon supisteli mutta ei ollenkaan vaikuttanut kohdunkaulaan.

Ensimmäisen raskauden aikana olin niin kuin monet muutkin, täynnä kaikkia vaivoja ja pelkoja. Mutta päätin, että toisen raskauden en anna häiritä liioja ja voin väittää että suurinosa pystyisi ihan hyvin harrastamaan ihan normaalisi liikuntaa mutta ihmiset päästävät itsensä tahalleen huonoonkuntoon raskaana. Ja siitä se alamäki sitten alkaa.

Vierailija
9/16 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tietoinen siitä millaisia vatsalihasliikkeitä kannattaa välttää, sillä suorien vatsalihasliikkeiden treenaaminen raskaana voi jättää pysyvät jäljet(huonot sellaiset)... Toki hienoa, että jaksaa, mutta kaikki ei ihan oikeasti pysty. Itse harrastin runsaasti liikuntaa niin kauan kunnes iskiaskivut estivät..

Vierailija
10/16 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoa tuli myös noin parikymmentä kiloa. Kuitenkin raskausajan olin hyvässä kunnossa, synnytys oli helppo ja palautuminen nopeaa. Vauva on nyt reilu 6 kk ja olen paremmassa kunnossa kuin koskaan.

Vierailija
11/16 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

prseelleen. Eli kun on niinsanotusti liian tiukat paikat, ei ole hyvä synnyttäjä!

Vierailija
12/16 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

prseelleen. Eli kun on niinsanotusti liian tiukat paikat, ei ole hyvä synnyttäjä!

vatsalihaksiani raskauden aikana ja silti synnytys oli helppo; tosin lapsikin oli alle 3kg syntyeswsään, liekö vaikuttanut asiaan.

Vierailija
13/16 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaanko itse; NO TOTTAKAI.

Kireet vatsalihakset ei ole hyvä juttu raskauden kanssa.

Vierailija
14/16 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaanko itse; NO TOTTAKAI.

Kireet vatsalihakset ei ole hyvä juttu raskauden kanssa.

synnytyksen helppouteen: kaverini sai alle 3kg lapsen ja synntys kesti yli vuorokauden jne. Ja itse sain 4kg lapsen ja synnytys oli todella helppo.

Vierailija
15/16 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi naisten (tai kenen tahansa) on helvetin työlästä saada "liian tiukat paikat". Katsokaa oikeasti ihmiset jumpissa vuosikausia käyneitä ihmisiä, ihan tavallisia pulleroita siellä pyörii. Ja jos teet gallupin naistuttujesi joukossa niin varmaan 85% kertoo harrastavansa säännöllisesti liikuntaa ja kuinka monella on näkyvä sicpack?

Vierailija
16/16 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kolme pv myöhemmin taas tuntia vetämässä. :)