G: Miten huutisnegasi (ja neutraalit) ovat tulleet?
Kommentit (8)
Neutraalin sain kostoksi myyjältä kun annoin hänelle neutraalin palautteen sen vuoksi että vaatepaketti oli siivottomasti pakattu: hiekkaiset kengät oli vaatteiden seassa, vaatekasa haisi kellarille ja oli täynnä niiden kenkien hiekkaa ja pitkiä hiuksia.
Eli yksi nega siitä että annoin negan lunastamattomasta huudosta, takaisin tuli kostonega.
Yksi nega tuli kun ostaja väitti että tuote ei ollut sitä mitä oli huutanut. KOska kyse oli jostain euron tuotteesta palautin rahat ja ostaja sai pitää tuotteen, mutta eipä muuttanut palautettaaan.
Myyjä oli antanut ensin positiivisen, mutta kun annoin hänelle neutraalin siitä että vaatteessa oli rinnuksissa tahra, joka ei lähtenyt millään, myyjä vaihtoi oman palautteensa myös neutraaliksi.
Reilu peli :-(
Ostaja huusi tuotteen ja heti kohteen sulkeutumisen jälkeen alkoi tinkiä (!) sähköpostitse. Kun kieltäydyin tinkimisestä ja pyysin ostajaa tutustumaan Huuto.netin käyttösääntöihin, sain negan.
0,98 % tulleet pääasiassa tahroista, joita en ollut huomannut. Pari neutraalia olen saanut kun myytyä tuotetta ei löytynyt.
Negoja 0,31 %, Näistä 4 kostonegaa, yksi postin hukattua tuotteen ja yksi minun lunastamattomasta huudosta.
koska kuvauksessa ilmoitin pääosan kangasta oudon kuluneen näköiseksi, taskukangas kirkkaampaa...
- ostaja antoi neutraalin, koska tuote oli kulunut!!!
Ihan totta, lukiko se kuvausta lainkaan? Annoin myös neutraalin, koska mielestäni hassu palaute.
"Kiitos, kaupankäynti moitteetonta ja sujuvaa.". Yksi nega: Ostaja ilmoitti to maksaneensa, johon en vastannut millään tavoin. Ma kyseli tekstarilla missä mennään sen jälkeen kun olin antanut positiivisen palautteen ja postittanut muutaman euron hintaisen paidan. Tuolloin samaan aikaan silloin vielä alle puolivuotiaalla kuopuksella oli rankka infektio päällä (crp jotain 80 ja risat) niin ei pahemmin huutis kiinnostanut. Jälkeenpäin olen ajatellut, että eipä 1 neutraali ja 1 nega mitään haittaa kun positiivisia palautteita on 980. :)
ja sekin kai vahingossa tullut, koska myyjän tekstistä päätellen oli kuitenkin tyytyväinen kauppoihin.