Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Lapsesi ykköslahja toive? Ikä mukaan?
29.11.2010 |
Kommentit (65)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
voi toivoa vain kahta lelua.
tyttö 5v brave-barbie ja angry birds -pehmo
poika 3v angry birds -pehmo ja helikopteri (ilmeisesti oikea)
toivoo pieniä Hotweels-monsteriautoja lisää.
Hänellä on jo yksi ja on ollut tosi suosittu ja kestävä, joten varmaan ainakin yhden uuden saa.
Tyttö 5v (122cm) toivoo maahan asti ulottuvaa prinsessapukua, joten jos joku tietää, mistä niitä saa tuossa koossa niin KERTOKAA JA VINKATKAA!!
Auto, sellainen millä voi ajella sitten isin kanssa eli jos oikein olen ymmärtänyt niin ihan oikeaa autoa toivoo... Muita toiveita on pyörä, lääkäritarvikkeita, nukenvaatteita, kitara, poneja, duploja...
Alue: Aihe vapaa
ole mitään pahaa, että lapsi osaa jotain toivoa? Tärkeintä kai, että toiveet olisivat edes jollakin tapaa realistiset. Ja lisäksi sen ymmärtäminen, että ehkä kaikki toiveet eivät toteudu.
Itse oli ennen brändileluja vastaan kovastikin, mieluiten lapseni olisivat leikkineet käpylehmillä tms. Mutta olen tajunnut, ettei bränditietoisuus tarkoita samaa kuin pinnallisuus. Merkkilelut ovat usein hyvälaatuisia ja muutenkin "ihania" lapsen mielestä. Ei kai niiden toivomisessa ole mitään pahaa. Ja joululahjatoiveenahan voi olla vaikkapa luistimet tai sukset tai mitä tahansa "merkitöntä" mutta silti lapselle tärkeää.