Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä Sylvanian Famielies -sarjasta, onko hyvä ja mieluisa

Vierailija
29.11.2010 |

lahja 4-vuotiaalle?

Esim. http://www.lahjakas.fi/product_details.php?p=3126

Kiitos!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jaksaako tällainen lelu kiinnostaa tyttöä pitempään kuin viikon? Kiitos!

Vierailija
2/9 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidistä ne olis niin söpöjä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suloiset hahmot ja ihanat huonekalut ja tavarat. Tykkään itsekin sisustaa ja laittaa taloa :)

Mun 3,5v tytöllä on lahjaksi saadut talo, kolmeen huoneeseen huonekalut ja 1 perhe + vauva. Tykkää leikkiä perheellä, mutta ei oikein vielä noilla huonekaluilla osaa. Sarjassa on todella pieniä osia (perunat ja porkkanat yms 2mm halkaisijaltaan) jotka mieletäni sopii vasta vähän vanhemmalle. Mä olen itse ottanut ne ihan pienimmät piperrykset toistaiseksi hyllylle, niin ovat ainakin tallessa sitten kun tyttö kiinnostuu niillä leikkimään.

Vierailija
4/9 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisi kissaperheen joululahjaksi. En kyllä tiedä kauanko leikkii mutta on sellaista pitkään toivonut ja sen tulee saamaan.

Vierailija
5/9 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

4-v. sukulaistyttö sai meiltä synttärilahjaksi juuri niitä pupuhahmoja, joilla hän leikkii nukkekodissa. Hänellä on ainakin kovassa käytössä!

Vierailija
6/9 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten annoin tyttärelleni, 3v, sellaisen pupuperheen. Tykkää kyllä niistä vielä. Joululahjaksi saa sen "ensitalon", ja siihen makuuhuoneen ja keittiön kalusteet.

Vierailija
7/9 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alkanut niitä jo pikkuhiljaa keräillä. Viehättää erityisesti se yksityiskohtaisuus.

Noin pienelle lapselle en vielä antaisi niitä kaikkein pienimipiä osasia vaan laittaisin ne jonnekin talteen odottamaan.

Kyllä niillä leikitään. Jopa aika myöhäisellekin iälle, kun ovat vähän kuin sellaisia keräilytavaroita myös.

Ja jos äiti näyttää mallia ja vähän leikkii niillä lapsen kanssa, niin kyllä lapsi silloin varsinkin niistä innostuu.

Olen ostanut yhden sellaisen ison talon, teen siitä tavaratalon. Kerään pikkuhiljaa niitä pieniä putiikkisettejä, joilla talon sitten sisustan.

Vierailija
8/9 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tykkää. Äiti kyllä tykkäisi kovasti. Synttärilahjaksi tyttö sai, mutta ei ole tehnyt niillä yhtään mitään. 2-v pikkuveli on kuskaillut pupuja, mutta ei sekään huonekaluista tai taloista mitään ymmärrä.

Ehkä sitten, kun tyttö kasvaa, saan taas ostaa ihania pupuperheitä =)

Vierailija
9/9 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne muuttivat Lundbyn nukkekotiin, kun niiden oma cottage kävi pieneksi.