huonepulma(ov)
mieheni 17 vee poika muutti meille, mutta meille ei mahdu...eli miten kummassa saadaan kaikki lapset mahtumaan....meillä 3 lastenhuonetta ja nyt jo kotona 4 lasta tytöillä omat huoneet koska ikäeroa vuotta ja pojat 12 ja 14 samassa. yksi oveton tila löytyy mun ja miehen makkarin vierestä mutta ei siihen voi ketään laittaa ,,,,nyt nukkuu poikien huoneessa
Kommentit (11)
te vanhemmat 12+14 poikien huoneeseen, pojat teidän makkariin ja 17v ovettomaan tilaan.
laittaa pienempi tytöistä ovettomaan tilaan. Tuonikäinen ei vielä tarvitse samanlaista yksityisyyttä kuin teini-ikäinen nuori.
Mun mielestä paras ratkaisu olisi laittaa pienempi tytöistä ovettomaan tilaan. Tuonikäinen ei vielä tarvitse samanlaista yksityisyyttä kuin teini-ikäinen nuori.
Ja voisihan tuohon pistää esim tällaisen koreilla jakamaan tilaa
Mun mielestä paras ratkaisu olisi
eli uusiksi..
Samaa mieltä
Mun mielestä paras ratkaisu olisi laittaa pienempi tytöistä ovettomaan tilaan. Tuonikäinen ei vielä tarvitse samanlaista yksityisyyttä kuin teini-ikäinen nuori.
Ja voisihan tuohon pistää esim tällaisen koreilla jakamaan tilaa
ja sinne nuorempi tyttö tai jos se 17v haluaa/suostuu jakamaan vanhemman pojan kanssa huoneen niin sitten toinen pojista.
Tila ei varmaankaan ole kovin iso??
Miten olisi (siis jos seksiäkin ajattelee) huonejako niin,että kun se oveton tila (tulevalla liukuovella) on teidän makkarin vieressä niin te muuttaisitte johonkin muuhun makkariin,joku lapsista teidän makkariin,siihen se liukuovi ja 17v sinne??
"Eikö se 18-vuotias voisi jo muuttaa omilleen..."
Kai nyt lapsi saa asua kodissaan niin kauan kuin on tarve? Ehdotatteko todella ap:lle ratkaisuksi, että sanoo vanhimmalle lapselle, että muuta muualle, nyt tuli toinen sun tilalle?
Mitä muita huoneita on? Voisiko 17-vuotias saada huoneen vaikka takkahuoneesta? Vai onko teillä vain nuo 4 makkaria, olohuone ja keittiö?
En oikein keksi tuohon muuta ratkaisua, kuin että muutatte isompaan kotiin, jos asutte nyt 5h + k.
Mahtuisiko sinun ja miehesi sänky siihen ovettomaan tilaan? Voiko sen erottaa esim. verholla muusta tilasta (oh, eteinen, käytävä; missä se nyt sitten onkin)? Se voisi olla paras rakaisu. Sitten poika voisi asua teidän entisessä mh:ssa.
Joko tytöt samaan huoneeseen ja siitä huone teinipojalle tai voisiko siihen ovettomaan tilaan rakentaan jonkinlaisen seinän/oven (ja te hoidatte hommat huoneessanne aina hiljaa -hiljaisessa talossa kaikki kuuluu hyvin)?
Jotenkin hullua, että tytöillä omat huoneet, mutta kolme poikaa samassa huoneessa?
tytöt on ollu eri huoneissa kun kahdella pojalla on niin pieni ikäeroa ja ne varmaan on lopun elämäänsä samassa huoneessa kun ovat paita ja perse tytöt 8 ja 18 ...niin ei ihan samaan mahu...
te vanhemmat 12+14 poikien huoneeseen, pojat teidän makkariin ja 17v ovettomaan tilaan.
Pystyykö tällä hetkellä suurimpaan makkariin tekemään väliseinän ja jakamaan sen kahdeksi huoneeksi? Tai sitten vanhemmat valtaa olohuoneen makuuhuoneekseen.
Koskas tämä 18v tyttö muuttaa pois kotoa? voisiko hakea jotain opiskelija-asuntoa? Tilanne tuskin jatkuu tällaisena montaa vuotta, eli koittakaa jaksaa!