Oletko mielestäsi ikäistäsi paremmassa vai huonommassa kunnossa?
Siis fyysisessä kunnossa? Ulkonäöllä ei nyt ole merkitystä. Ja ai niin, kerro ikäsi ja esimerkki hyvästä/huonosta kunnostasi.
Kommentit (6)
Ylipainoni ja polvivammani vuoksi.
Joskin sain palautetta, että mun kunto on yllättävän hyvä ylipainooni nähden.
Olen selvästi ikäistäni paremmassa kunnossa. Olen 37v. ja käyn salilla neljä kertaa viikossa. Tän lisäksi kävelen paljon lastenvaunujen kanssa.
Liikuntaharrastukset vaihtelevat aina vähän väliä, aiemmin kävin paljon juoksemassa, mutta tän hetkiseen elämäntilanteeseen sali käy hyvin (siellä on lastenhoito).
Kunto on testattukin ja se on parempi kuin 18v naisten keskivertokunto. Eipä siihenkään paljon vaadita! Olin todella yllättynyt tuosta tuloksesta!
Oispa naamakin kuin parikymppisellä.
Olen 22v. ja ylipainoa on (170/77). Liikuntaa harrastan todella vähän, satunnaisesti käyn lenkillä. Töissä tuli liikuttua paljon, mutta nyt olen hoitovapaalla joten hyötyliikuntakin jää vähiin.
Mulla ei ole muuta vaivaa kuin verenpainelääkkeet. Tällainen keskikertainen kroppakin, vaatteet on 38 numeroa. Vähän laiska olen, joten kuntoilu on hyötyliikunnan varassa. Naamassa on aivan pienet silmäkulmavekit, näytän vielä ikäistäni nuoremmalta kuitenkin, koska mulla on edelleen aknea. Joten kyllä ulkonäkö tässä huomioitava, vaikka ap muuta toivoi.
Epäilen että ihan ikäisensä näköiseksi jolla on aknea.
Syön terveellisesti ja liikun säännöllisesti, paino- tei terveysongelmia ei ole ollut koskaan.
Pyöräilen n. 1000 km vuodessa (työmatkojen lisäksi), sulan maan aikaan juoksen 45-60 minuutin lenkkejä n. 3 kertaa viikossa, talvella teen samat lenkit hiihtäen.
Oma kunto on parantunut viime vuosina huomattavasti, vaikka aina olen liikkunut. Lapsena oli urheiluharrastuksia, koulu- ja työmatkat olen pyöräillyt aina.
Ikää 28.