Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Että mua ällöttää miehet jotka vie lapset äidilleen heti kun vaimo ei ole kotona

Vierailija
27.11.2010 |

Minusta siinä on jotain niin vastenmielistä. Munatonta. Ei siinä mitään että ottaa vastaan tai hankkii hoitoapua, mutta monet miehet kiikuttaa lapset VÄLITTÖMÄSTI omalle äidilleen hoitoon jos vaimo on vaikka muutaman tunnin, saati sitten päivän pois.

En tiedä miksi niin pistää vihaksi. Eikö voi edes yrittää tulla toimeen oman jälkikasvun kanssa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun miniä vain kitisee, ettei anoppi tee mitään oikein.

Vierailija
2/11 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa miehesi olla ainut joka tekee tuota.

T:11cm mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin löytyi hyvä syy olla tyytäiväinen, kun anoppi kieltäytyy hoitamasta lastenlapsiaan. Eipä voi mies kiikuttaa lapsia äidilleen hoitoon.

Vierailija
4/11 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaa viedä lapsia vanhemmilleen jos oon yhtään pidempään poissa tai ainakin käyvät mummolassa syömässä. Olen paheksunut tätä miehelleni lähinnä siksi, että kuluttaa näin meidän lastenvahtiresurssia, eli mahiksia meidän yhteiseen aikaan.

Vierailija
5/11 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies kyllä hoitaa lapset vaikka useamman vuorokauden nykyään. Joskus aikaisemmin turvautui enemmän äitinsä apuun. Ja mä en tosiaan laita ruokia valmiiksi, joa lähden pariksi päiväksi johonkin. Kyllä mun mies osaa ruokaa laittaa.

Pyykinpesu on ainoa asia, joka voi olla vähän rempallaan. Tosin aikanaan oli enemmänkin asioita, mies on kehittynyt kiitettävästi :)

Vierailija
6/11 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutko mun miehestä? Halusi jäädä jopa hoitovapaalle "jotta saisi seurata lastensa kehitystä". Ja tätä muisti hokea varsinkin jos porukassa oli naisia :)

Jälkikäteen paljastui, että anoppi hoiti lapsia lähes joka päivä useita tunteja. Hyvä kun oli autoni perävalot poistuneet näkyvistä niin mummola kutsui. Ipanat haki pois noin puoli tuntia ennen kuin palasin töistä ja levitti legolaatikon olkkarin lattialle että näin sitä tässä leikitään.

Vierailija
7/11 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kovin usein olekaan poissa kotoa, mutta mies ei kestä lapsen kanssa yhtään vaan keksii jonkin tekosyyn soittaa mummon paikalle. Oma äitinsä on kuulemma liian väsynyt hoitamaan, vaikka on eläkkeellä.

Vierailija
8/11 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka ei saa käydä lastensa kanssa äitinä luo kylässä kun heti on vaimo natkuttamassa.

Vierailija
9/11 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun oma eksäni tekee tätä; lapsiajallaan kiikuttaa heti vanhemmilleen, joten lapsen ja isän suhde on aika heikoilla, kun eivät juuri näe tai ainakaan vietä aikaa... :( Olen yrittänyt puuttua, mutta minkä mä sille voin; onneksi sentään on hurjan mukavat ex-avovanhemmat.

Vierailija
10/11 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ku vähänki menee joku niinku ei kuuluis. sillä ei tunnu olevan omia aivoja lainkaan.

Vierailija
11/11 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut joskus kun mulla on muuta niin käyvät anoppilassa. Meillä on tapana käydä miehen vanhemmilla kerran viikossa, ja jos käyvät lapsen kanssa kahdestaan vaikka torstaina, niin lauantaina voidaan viettää koko perheen yhteistä aikaa kun kyläily on hoidettu alta pois! Näin perustelee mieheni siis, mutta en sitten tiedä piilekö tän selityksen takana siis säälimänne luuserimies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän