Ulkomaalainen mies
Moi, mitä kokemuksia teillä on esim, kosovolaisten puolisoitten kanssa?
Kommentit (8)
tuntemieni kosovolaisten puolisot ovat ihan kosovolaisia, ja minulla ei ole heidän kanssaan mitään kokemuksia :D
Valitettavasti tuo kyseinen kulttuuri taitaa olal Euroopassa se vähiten naisia arvostava.
Puolisoni ei ole sieltä, mutta tuttavapiirissä on useampia kosovolaisia.
JOkainen on tietysti yksilö joten ota ensin selvää ihmisestä itsestään.
Hei, kiitti kommentista. Olen sueurustellut vuoden ja mietin tulevaisuutta hänenn kanssaan.
Miten sulla sitten menee ylipäätään kun mies on ulkomaalainen
ja hakkas äitiä ja minua joka viikko. Uskomatonta, eikö olekin? Ja mun suomalaiset kaverit jäi kiinni myymälävarkaudesta, voitteko kuvitella? Ja mun suomalaiset kaverit on kokeillu huumeita, tapelleet keskenään, polttaneet vahingoss asaunan. ihan totta! Ja mulla oli ihan tavallinen muslimimies 14 vuotta joka kävi töissä, ei hakannut, oli komea ja älykäs. Että semmosta...
tämä viimeinen viesti kumpuaa, enkä ole itsekään mitenkään erityisesti kansallisten stereotypioiden ystävä, mutta jotenkin hiukkasen hallitsemattomalta purkauksesi kuitenkin kuulostaa.
Ikävää, että sinulla on ollut tuollainen lapsuus ja tuttavapiiri.
tai sitten ei. Riippuu ihan miehestä ja hänen perheestään sekä heidän tilanteesta (missä asuvat, mikä elintaso, kuinka koulutettuja ovat jne.). Tähän astisella 13 vuoden kokemuksella en suosittelisi ennen kuin tunnet miehen ja perheen hyvin. Perhe (on siis laajempi käsite kuin meillä) tulee yleensä menemään vaimon edelle, kanuni elää ja voi hyvin (sama mitä julkisuudessa sanovat)... kaikki ei lyö vaimoaan, mutta helppoa ei välttämättä tule olemaan. Riippuu niin miehestä.
Mitä nyt muslimien kanssa luulet? Hakkasi veljeni sairaalaan parin kaverinsa kanssa kun veljeni puuttui siihen kun se hakkasi minua. Sitä rataa se oli ja myivät varastettua tavaraa tai ihan mitä vaan huumeista lastenrattaisiin ja työkaluihin. Oli takuulla ihan ensimmäinen ja viimeinen kosovolainen, en siis todellakaan voi suositella. Itse olen vaikka koko loppuelämäni sinkku mielummin.