Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hääongelmaa, neuvoja!

Vierailija
27.11.2010 |

Ollaan menossa naimisiin ensi kesänä, nyt sitten ongelmaksi on muodostunut sulhasen ja mun täysin erilainen näkemys häistä.

Mies haluaa ehdottomasti rokkari/metalli-tyyliset häät ja itse haluan perinteiset prinsessahäät :)

Hatuttaa kun mies ei suostu edes keskustelemaan muista vaihtoehdoista esim että voisi pitää vähän myöhemmin kavereilleen ns "mustat, metallihääät", kunhan itse hääpäivä olisi prinsessatyylinen.

Kerran tässä naimisiin mennään ja haluaisin itseninäköiset häät :/

Miten menetellä? onko kenelläkään ollut samaa ongelmaa, että sulhasen ja morsiammen näkökannat eroaa täysin?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopuun ette tule pääsemään.

Vierailija
2/4 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkinlainen kompromissi olisi paikallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen puoli rokkariasuissa ja mies, ja sin' ja sinun suku perisnteisesti. Hauskat kaksijakoiset häät. Hääkakku puoliksi musta ja puoliksi valkoinen :)

Tai sitten se pienimuotoinen vihkiminen ja kahdet juhlat.

Vierailija
4/4 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ette pysty mitään kompromissia tekemään edes hääjuhlasta.. entä sitten ne isommat asiat?

Mä pystyisin ainakin mielikuvissani järjestämään juhlat, joissa molempien maut tulee näkyviin. Jos itse olisin mies, mua ainakin inhottais olla mukana yli-imelässä prinsessajuhlassa.. Tehkää joku 50/50-ratkaisu, osa äijämetallia ja osa rinssessaruususta..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi