Naapurin vanha auto käynnistyi ja oma ei!!!
V...tta kun minun auto on vain kaksi vuotta vanha!!! Ei päästy tytön kanssa vauvauintiin. Ja mies omalla autolla Tammisaaressa! Nyyh..
Kommentit (8)
Paljon sähköjä sisältävät nykyäikaiset ei kestä pakkasia. Kai sulla oli tolpassa kiinni?
Laapsuudesta muistan, kun asuttiin larussa, että kovilla pakkasillamereltä' tuuli jäätävästi. Muut autot mersut ja audit ei käynnistyny joihinkin ei päässy edes sisälle, kun lukot niin umpi jäässä, Mut mun faijan lada lähti aina. Toisaalta onhan venäläiset joutuneet kehittämään auton joka toimii myös siperiassa:P
Arvaan, että volkkari tai joku ranskalainen?
Meidän entinen auto (vanha Nissan) lähti käytiin aina, ihan aina. Vaikka -30 pakkasella, ilman lämmityspiuhoja tai mitään. Voi miten monesti vierestä jäi paikalleen uusia autoja..
Nyt meilläkin on uudempi auto, ja sillä on tiukkaa lähteä käyntiin joskus vaikka olisi vain -15. :(
Ihmiset asuu melkein tundralla ja ostaa leluja autoiksi.. huoh..
ilman esilämmitystä vallan mainiosti :) Mutta auta armias kun vaihdettiin uuteen sähköhirvitykseen. Ei edes kannata yrittää ilman lämmitystä lähteä.
Ihmiset asuu melkein tundralla ja ostaa leluja autoiksi.. huoh..
kokemusta :) Mulla on nyt menossa kolmas ranskalainen, eikä missään ole ollut vikaa, vaihtanut vain kun halunnut uudemman auton ja autokuume vaivannut :) Miehelläni on menossa jo viides ranskalainen :) No problem :)
Viimeksi sain nauttia lämpimän tallin ylellisyydestä sinkkuaikanani eli 7 vuotta sitten. Eipä nyt enää tarvi pelata lämmitysjohtojen kanssa eikä pelätä että sisätilanlämmitin sytyttää palon.
Meillä autoa tarvitaan hyvin epäsäännöllisiin aikoihin, joten tää on ainoa keino välttää kylmäkäynnistykset tai juuri tuo, ettei auto käynnisty lainkaan, kun pitäisi lähteä illalla katsomaan miksi puhelimeen tuli hälytys.