MItä mieltä? Euroopan islamisoituminen, nyt alkaa itseäkin mietityttää.
Kommentit (4)
Miksi itse jaksat notkua täällä? En muuten ikinä ole vastannut saatikka aloittanut viestiä aiheesta. Onhan aiheesta palstalla keskusteltu, mutta joskus olisi kiva saada asiallista keskustelua aikaiseksi. Niin, ja notkun täällä koska olen sairas. Uni tulee kun tahtoo.
-ap
Ihan muuten vaan kaivelet kolme vuotta vanhoja aikaa sitten kumottuja artikkeleita jostain arkistojen kätköistä. Kun alkoi juuri nyt mietityttää. Hommafoorumilla ja sen masinoinnilla ei ole mitään tekemistä asian kanssa. Ei tietenkään. :-D
Ihan muuten vaan kaivelet kolme vuotta vanhoja aikaa sitten kumottuja artikkeleita jostain arkistojen kätköistä. Kun alkoi juuri nyt mietityttää. Hommafoorumilla ja sen masinoinnilla ei ole mitään tekemistä asian kanssa. Ei tietenkään. :-D
Otin antibioottini ja kipulääkkeeni juuri. Luin toissakesänä Tiede-lehteä urakalla, koska sain suuren pinon käsiini ja muuta viihdykettä ei ollut tarjolla. Nyt jostain syystä eksyin heidän nettisivuilleen.
En edelleenkään tiedä mikä Hommafoorumi on. On tämä palsta kummallinen. Kerran kysyin pojan seksuaalisesta kehityksestä. Muotoilin kysymyksen mahdollisimman neutraaliksi. Vastaukseksi sain, että olen joku Meri-Jaanus, joka on pedofiili joka saalistaa nuoria poikia netissä.
Ja mikä ihme tuo Hommafoorum sitten on, pitää varmaan alkaa etsiä tietoa, jos se joku outo juttu on.
Jotenkin pelottavaa, että kaikenlaisia tällä palstalla pyörii.
t. ap, perheenäiti, ikää 30+
Sitä mieltä että hommalaisilla taitaa olla taas liikaa vapaa-aikaa, kun täällä jaksavat notkua..