G: Uskotko, että olisit kauniimpi kuin nyt, jos BMI:si olisi 19?
Kommentit (43)
silloin kun mulla oli BMI 21 ja jotain niin liian kaposet kasvot, en ollut kuulema niin nätti enää. No tarkoitus kuitenkin päästä sinne koska tykkäsin siitä painosta. Nyt BMI jotain 25.
mutta en aio laihduttaa, tämä nykyinen paino sopii minulle paremmin "henkisesti" :)
BMI:ni on nyt 24. Olen painanut joskus muutaman kilon nykyistä vähemmän ja ainakin kehuja oma ulkomuotoni saa muilta nyt enemmän kuin silloin.
Olen nyt erittäin tyytyväinen. Tuo Bmi 19 olisi minulle ainakin aivan liian vähän, joka tekisi kasvoni tosi luisevan puiseviksi.
vaikka tuo kuulostaisi ihan hyvältä.
Terv. parista lisäkilosta haaveileva 18,6.
Nyt bmi 35, joten pudotettavaa toki on muttei tuonne asti ikinä
naaman ja navan väli näyttää jo nyt anorektiselta, ja valitettavasti siitä multa ensimmäisenä kilot lähtee. jos lähtisi vain takapuolesta ja reisistä, näyttäisin paremmalta hoikempana. bmi nyt noin 20
Olin nuorena bmi19,eli tissitön lonttoposki luuviulu. Nyt olen bmi25,rinnat löytyy eikä rypytkään näy,kun on vähän rasvaakin :-)
nyt on bmi 27.
eli olisin silloin n.50kg mikä on tälle lyhyelle(162) pieniluiselle varrelle sopiva. eli 22kg pois
Nykyinen 22 ja olen tyytyväinen :) Kaunis ja sopusuhtainen!
Tähtäimessä on niinkin toi 19. Ollut muutama vuosi sitten 24 mutta sillon oli lihakset hyvässä kunnossa.
Nyt parin lapsen jälkeen olisi kunnossa parannettavaa.. Näytin paremmalta 10 kiloa kevyempänä ja silloin oli 10 vielä varaa.
Nykynen vatsa inhottava pussi joka 15 senttiä liikaa suosituksista joten tiedostan olevani terveydelleni uhka. Enkä kaunis näky. :(
Nyk.bmi varmaan jotain luokkaa 25+ ja raskausviikkoja yli 30 painamassa ;)
olen joskus painanut 55kg ja siloinkin oli vielä ylimääräistä.
mulla on oikeasti todella kapoiset luut. esim.xs/s koon jakut passais hartioista muualta ei..
BMI jotakin 28-29
Tosin minun ruumiinrakenteellani tuo 19 on hieman liian vähän, kun en ole kovin siroluinen. Joku 21 voisi olla ihanne.
19 olisi liian vähän. Painaisin tuolloin n. 52 enkä ole ikinä aikuisiällä painanut niin vähän.
näkyviin. Nykyinen BMI vähän alle 25 ja ihan ok, reisiä ja peppua vähän liikaa..Mutta silti nätimpi kun kasvot ovat kauniit eikä kuihtuneet ryppykasat :)
Minulla on ryppyjä vaikka muille jakaa. :D
Viimesen vuoden aikana kasvoille tullut silmien ympärille vekkiä.
Ei rasva mitään pelasta rypyiltä!
16
bmi on joku 30.