Mitä ajattelisit jos sun teini-ikäinen lapsesi tulisi nyt kotiin ja:
- Tyttö olisi vetänyt pään puolikaljuksi ja toinen puoli päästä olisi sähkönsininen. Olisi lävistänyt naamansa ja pukeutusi goottivaatteisiin.
- Poika olisi laittanut itselleen sateenkaaren värisen irokeesin ja kertoisi olevansa satanisti.
Reaktio?
Kommentit (15)
"Jopas oli ripeä kun sai noin paljon aikaiseksi parissa tunnissa." Lisäksi ihmettelisin mistä on sanut niin paljon rahaa.
Pojan kohdalla ihmettelisin miten ihmeessä sateenkaarenvärinen irokeesi liittyy satanismiin
niin aloittaisin aivan hirveän osallistumisen lapsen uusiin harrastuksiin. Hankkisin tietoa ja tilailisin ulkomailta kamaa. Ryhtyisin välittömästi myös lapsukaisen kavereiden fb-frendiksi ja niin pois päin... Voit olla varma että lasta alkaisi vituttaa niin raskaaksi, että olisikin parissa viikossa muuttunut seurakuntanuoreksi...
että toi sininen väri ei sovi sulle, voitko vaihtaa esim. vihreäksi seuraavalla kerralla, ja toiselle kertoisin, että sateenkaarivärit ei oiken natsaa saatanallisiin aatoksiin, mutta ihan sama mulle.
Siinä menisi sokkivaikutus täysin hukkaan.
Sitten mä varmaan ottaisin muutaman neuvoa antavan, enkä siltikään keksisi, että mitä vittua tapahtui. Toisaalta, jos kumpikaan ei tekisi kellekään mitään pahaa, niin siinäpä olisivat.
olettaisin, että aluksi olisin järkyttynyt mutta toipuisin nopeasti. Itselläni on myös aika räväkkä tyyli.
Satanismiin en reagoisi varmaan mitenkään, koska olen itse satanisti =)
vakuuttavan näköinen tollaisessa tukassa. Ehdottaisin joko kaljua, tai sitten mustaa pitkää tukkaa :)
Tytön kanssa pohtisin myös, onko toi hiustyyli muka goottia, varsinkaan värin puolesta. Se olisi enemmänkin kai animea tai muuta japsityyliä.
Yrittäisin saada sen järkiintymään ja laittamaan goottimaisemman tukan.
ajatellaan, ettei satanistilla voisi olla kirkkaan värisiä hiuksia. Onko se musta väri noin syvään juurtunut ajatusmalli?
niin aloittaisin aivan hirveän osallistumisen lapsen uusiin harrastuksiin. Hankkisin tietoa ja tilailisin ulkomailta kamaa. Ryhtyisin välittömästi myös lapsukaisen kavereiden fb-frendiksi ja niin pois päin... Voit olla varma että lasta alkaisi vituttaa niin raskaaksi, että olisikin parissa viikossa muuttunut seurakuntanuoreksi...
Näin minäkin toimisin.
Vähän samaan tyyliin kuin oma äitini aikanaan. Tosin mä kyllä huomasin miten sitä nauratti, mutta oli se silti parempi kuin että olisi ääneen hohottanut.
ajatellaan, ettei satanistilla voisi olla kirkkaan värisiä hiuksia. Onko se musta väri noin syvään juurtunut ajatusmalli?
Periaatteessa, voisihan miespuolinen satanisti olla vaikka balettia harrastava, runoja lausuva hippi jolla on vaaleanpunaiseksi värjätyt rastat, vaan käytännössä sellaisia taitaa olla kuitenkin harvemmassa?
Mutta oonkin vähän nuorempaa mallia. Yksi tai korkeintaan kaksi lävistystä naamassa on ok. Enempää ei eikä niihin laiteta 5-senttisiä piikkejä tai isoja palloja ainakaan kokoaikaisesti. Pieni ja sievä koru käy arkikäyttöön, festareilla ja sen sellaisissa tapahtumissa pitäkööt sitten näyttävämpiä koruja. Tatuointeja ei oteta ennen kuin on täysi-ikäinen, pystyy itse sen maksamaan eikä suunnittele minkään järjettömän kuvan ottamista. Goottivaatteet ovat kauniita, siinäpähän käyttää.
Pojan kanssa täytyisi hieman keskustella tuosta satanismista, että miten hän asian käsittää. Jos ymmärtää eron saatananpalvonnan ja satanismin välillä, niin asia on ok. Irokeesi on myös ok, itsellänikin oli sellainen.
On sitä kauheampiakin asioita, nuo ulkonäköjutut on vielä kevyttä. Ei tartte aina stressata turhista. :)
Ja jos ne olisi tehnyt joku alan kaupallinen yrittäjä niin kävisin sanomassa sanasen alaikäisistä ja luvista...
Hiuksille saa tehdä mitä haluaa, nehän on uusiutuva luonnonvara.
Miksi satanisti ottais sateenkaaren värit päähänsä?
Ja miksi gootti laittaisi sinistä, eikös musta olis johdonmukaisempaa?