Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä jouluna postinjakajalle. lähikaupan kassalle, pankin asiakaspalvelijalle ja roskakuskille?

Vierailija
26.11.2010 |

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei mitää..

Vierailija
2/20 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan jotain pientä ajattelin, tulee muuten kalliiksi kun cittarissakin on "muutama" kassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisenä postinjakajana voin sanoa, että esim. kahvipaketti tai konvehtirasia lämmittää kummasti mieltä. Koska työssä harvemmin kuulee kiitosta asiakkailta.

Vierailija
4/20 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitini oli postinjakaja (ei pk-seudulla) ja joka joulu kantoi kotiin vaikka mitä, mitä oli saanut reitin varrelta! Itse olen ollut lähikaupan kassa ja myös saanut joululahjoja, joten ei se nyt niin ihmeellistä kuitenkaan ole jos niin tapahtuu!

Tosin muualla kuin täällä pk-seudulla, jossa ei naapuriakaan tervehditä:(

Vierailija
5/20 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanomassa, ettei mitään. Silti lasten päiväkotiin viedään "lahjuksia". Aika ristiriitaista, kaikkihan vain työtänsä tekee...

Vierailija
6/20 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanomassa, ettei mitään. Silti lasten päiväkotiin viedään "lahjuksia". Aika ristiriitaista, kaikkihan vain työtänsä tekee...

Vierailija
7/20 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelin laittaa sellaiset hierontalahjakortit kun ne on sanoneet, ettei jaksa niitä tuikkuja kantaa joka vuosi kotiin. Pitää olla jotain persoonallista, että roskapöntöt tyhjenee kunnolla.

Postinjakaja on kuulemma kyllästynyt suklaarasioihin ja kahviin, joten ajattelin hänelle laittaa sellaisen persoonallisen hemmottelukorin, mistä löytyy normaali-ihon hoitotuoteet. Parempi se on varmistaa, että posti tulee joka päivä laatikkoon.

Tien auraajalle pitää laittaa jotain miehistä. Hankala homma. Olisiko tuo hierontalahjakortti hyvä? Muuten saattaa jäädä katu auraamatta lumisena päivänä jos ei osaa laittaa tarpeeksi laadukasta lahjaa.

Palkan hekin saavat, mutta olen heille niiiiiiiiin kiitollinen hyvin tehdystä työstä.

Itse asiassa. Minua inhottaa nää hoitajien vinkunat, kuinka ovat kyllästyneet tavallisiin tuikkukippoihin ja lahjoihin ja pitäisi olla jotain persoonallista. Joku aura-auton kuski olisi varmaan tosi kiitollinen siitä tuikkukipostakin. Ei taatusti ole koskaan mitään lahjaa saanut, vaikka pitää teidänkin kadut puhtaana.

Vierailija
8/20 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vein lähikioskin myyjälle viime vuonna. Ja niin teen myös tänä vuonna :)

Vierailija
9/20 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikenlaisia muistamisia suklaasta kukkiin ja rahasta lämpimiin kädenpuristuksiin.

Itse vien mm. vakkarikampaajalleni viinipullon :)

Vierailija
10/20 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postinjakaja ja ja roskakuski saavat glögipullon, lähikauppaa ei ole.

Vierailija
11/20 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostan lahjan. Tai neulon villasukat vähintään omatekoisen kortin kaveriksi.

Onks se susta jotenkin epistä, että lapsia hoitavat ihmiset, kuten opettajat ja vastaavat saavat lahjuksia jouluna?

Vierailija
12/20 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin muualla kuin täällä pk-seudulla, jossa ei naapuriakaan tervehditä:(

No tervehdi sitä naapuria, niin ei tarvi valittaa!

Vierailija
13/20 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten jotain mukavaa niiden työpaikalta. Ja Alkon myyjille. Ei ihme että Sellon Alko myy eniten, sehän on meikää lähinnä. Aika läjä pitää näköjään tavaraa hankkia.

Vierailija
14/20 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsilaukussa muutama pikkuinen suklaapaketti nätisti paketoituna, niitä jaan sit kohtaamilleni asiakaspalvelijoille, kuten bussikuskille jonka kyydissä melkein joka aamu kuljen, lähikaupan ja alkon parille tutumman näköiselle myyjälle, postinkantajalle jos satun näkemään jne.

Itse olen asiakaspalvelija myös, ja joskus saanut asiakkailta just tuollaisia pieniä joulumuistamisia, ja kyllä se aina mieltä lämmittää.

Vierailija
15/20 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta aika usein muuten kun saan mielestäni hyvää palvelua. Viimeksi ultranneelle kätilölle.

Minusta tuntuu, että aika harva saa edes päivittäin vilpitöntä kiitosta, niin suurta hymyä oltiin tänäänkin labrassa, kirjastossa, postissa ja ärrällä. Ja siitäkös MUN tulee hyvä mieli :D

Vierailija
16/20 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

etta jos yksi on sokea niin tasa-arvoa on tietysti se, etta kaikilta muilta puhkaistaan silmat... Eli siis miten se on sulta "pois" jos joku haluaa muistaa opettajia, tarhan tateja tai vaikka postiljoonia? Taalla meillapain on muuten oikeasti tapana antaa roskakuskeille (!) joululahjaraha. Ei minusta mitenkaan negatiivinen ilmio.

Vierailija
17/20 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähikaupan kassapojalle ostin Kiroileva siili -tyynyliinan ja mukiparin. Käytän ainoastaan nettipankkia ja roskakuskia en tunne eikä hän tunne minua, joten en osta mitään. Nettipankkiin ehkä voin jonkin kivan asiakaspalvelurunon kirjoittaa ja roskakuskia muistaa nätillä jäteasetelmalla.

Vierailija
18/20 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mä maksan niille jo valmiiksi.

Joskus olisi mukava , että yritykset joihin minä kannan kaikki rahani, muistaisivat minua joskus.

Kiitos kun saimme tyhjentää roskiksesi

Terv. Lassila % Tikanoja

Vierailija
19/20 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tietysti vastine noille opettajan/päivähoitajien joululahja-ketjuille, mutta maalla on ihan oikeasti tapana antaa postinjakajille joululahjat, esim. konvehtirasia. Ei oikein täällä pääkaupunkiseudulla toimi, eihän meillä ole sama postinjakajakaan aina (eikä muutenkaan innosta lahjoa sen firman työntekijöitä, kun ei se jakelukaan suju niin että olisi aihetta mistään kiitellä).

Vierailija
20/20 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos satun näkemään. Koko vuonna en ole nähnyt vilaustakaan pankin asiakaspalvelijasta enkä roskakuskista. Neljästi olen nähnyt posteljoonin, kahdesti saman ihmisen. Lähikaupassakin aina eri kassa. Nämä ihmiset ovat toki tärkeitä, mutta uhraavat minuun 0-20 minuuttia viikossa.

Lastentarhanopettaja sentään hoitaa lastani 15 tuntia viikossa. Hänelle vien mielelläni jonkin pienen muistamisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan