Syyskuiset 2011
Kommentit (708)
TINNERI: Hymyilytti tuo sun pizzataikinaprojekti :) Ajaako sun mies rekkaa kun on noin pitkän aikaa poissa? Onko siis 8 viikkoa liikenteessä vai tuleeko viikolla 8 takas? Pitkä aika joka tapauksessa. Hyvä, että ehditte oviksen hyödyntämään ennen miehen lähtöä!
RONTSUKKA: Älä ole kamalan huolissasi. Oliko testit samaa herkkyyttä? Tuskin merkkaa mitään noi viivojen erot. Jos sait jo vahvan viivan, etkä ole hulluna vuotanut, niin näin maalaisjärjellä ajattelisin, ettei mitään hätää ole. Mutta tule tietenkin tänne raportoimaan, kunhan taas testaat!
MIINA: Toi on just paha, että vaikka miten olis oireeton olo niin kun täältä lukee muiden fiiliksiä, niin yhtäkkiä huomaakin itsessä vaikka ja mitä! Varmaan ihan hyvä testata. Mä itse kuulun niihin, joita testaaminen (oviksen esim.) rauhottaa eikä stressaa. Onnea testaukseen, oireet ei kuulosta hassummilta.
PRIS + ON: Kiitos kyselyistä, ihan vielä en ajatellut testata. Mähän en ollut ihan varma, onko nyt yk1 vai 2, niin päätin sitten että 2. Voin sitten ainakin kuvitella, että kroppa toimii ja menkat tuli. Nyt vois olla EHKÄ dpo 7 jos positiivisesti ajatellaan. Ensi viikolla testaan varmaankin, ellei täti saavu. Viime kierrossa ruskea tuhrutus alkoi jo dpo 6, eli kaikki siitä pidemmälle on hyvä :) Niin ja oireista ei paljon ole kirjoteltavaa, kun niitä ei ole. Ei sitten yhtään, vaikka miten yritän kuvitella. Ovislimojen jälkeen oli kuivempi meininki, mutta tänään ja eilen taas ihan normaaliin malliin. Mä käytän aina mustia alkkareita, niin tulee seurailtua :)
EVE: Hyvä, että vuoto on vähenemään päin. Pidän sulle peukkuja! Ja älä välitä äidistäsi, sä olet kuitenkin sä ja tää on sun elämä. Sä teet juuri niin kuin susta oikeelta tuntuu, ja sun äitisi tekee elämällään niinkuin haluaa. Nää on vaikeita ja herkkiä asioita, eikä sun äitisi varmaan vaan osaa sanoa mitään, minkä kuvittelis sua auttavan niin puhuu sitten ihan tyhmiä. En siis yritä puolustella tökeröä käytöstä. Voimia! Huomisia tuloksia odotellessa!
ANULIINI: Kummalta kuulostaa kerrassaan. Tulethan kertomaan, kun jotain selviää!
MINNY, KOKIS, ILTIS ja kaikki muutkin: PLUSSATUULIA!!
Joululoma lähenee loppuaan... Äääh... Oon suunnitellu meille loppuviikon niin täyteen ohjelmaa, että ei ainakaan tarvitse surkutella töiden alkamista kotona neljän seinän sisällä.
Mukavaa loppuiltaa kaikille!
Ihanaa! joo kyllä ne viivan vahvuudet eri merkkien välillä voi vaihdella, yritä olla optimisti :) toivon et kaikki menee hyvin.
Uuve: joo todella kummaliselta kuulostaa, ja tuntuu. Tänään soitin päivystykseen ja kerroin tilanteesta. Sanoi että uskoo kyllä kaiken eikä ole lainkaan tavatonta että kuukautiset tulee, joillakin tulee koko 9 kk ajan. Ja että kyllä ne kotitestit voi välillä valehdella. Oli siis sitä mieltä että kyllä siellä masussa asukki on :D ja neuvoi huomenna soittamaan omaan neuvolaan ja kertomaan ja sopimaan miten toimitaan jatkossa. Haluaisin mahd. pian ultran että pystyy määrittää keston.
Anuliini, tuut sitten heti kertomaan, kun sun tilanteesta selviää jotain. Kuulostaa todella mielenkiintoiselta! Toivottavasti sieltä masuasukki löytyy;)
Mä otin Iltiksestä mallia ja join ruoan kanssa lasillisen punaviiniä. Sitä jäi nyt sitten huomisellekin eli mitäs hyötyä siitä nyt olikaan?!? Jos se oiskin ratkaisu tähän mun raskautumisongelmaan...hih;)
Pris kyseli testaamisesta...ei ole yhtään testiä kotona, joten en testaa vielä. Sitten, jos menkat on päivän pari myöhässä, vois kipaista apteekkiin! Toivottavasti päästään sinne asti tällä kertaa!
Rontsukka, toivotaan, että sun plussa siitä vielä vahvistuu ja muutkin saa plussia, kun niitä nyt kerran ropisee!
Meikä on päässyt jo kp26 asti ilman tuhrun tuhrua...jee...toivo nostaa päätään!!!Menkkajuilinta on koventunut mutta tissikipu melkein hävinnyt, joten tiedä nyt sitten missä mennään...T.Wilpuri 26/27-30
Rontsukka: Kyllä se plussa on, jos kerta niin eka näyttää ja toisessakin kuitenkin hailakkana... onhan noissa testeissä eroja.
Tinneri: hyvä säkä sulla, että mies nyt kotona, mut varmaan kamalaa ku on noin kauan pois...
Iltis: Älä nyt heitä kirvestä kaivoon, ei se nyt niinkään voi aina mennä, että ne jotka ehtii eka testata saa plussia ja me jälkijunassa olevat jäädään ilman... olis maailma vähän epäreilu, eikä se ainakaan tilastollisesti olis edes mahdollista. Vaikka nyt kyllä vähän itestäkin siltä tuntuu, että muut plussaa, minä en, mutta toivoa on niin kauan kunnes täti kaahaa paikalle. Ja sit on onneks tää foorumi, ettei mies saa ihan kaikkea paskaa niskaansa... ;)
Uuve: sulle kans plussatuulia :)
Anuliini: Jännältä kyllä kuulostaa tuo sun tilanne, tuu ihmeessä kertomaan tilanteestasi kun tiedät enemmän.
Wilpuri: plussatuulia... maltatko odottaa testaamista? Mua jo huvittais, mutta yritän päästä edes kp 25/26-27 asti... alunperin oli kans tarkotus ku on pari päivää myöhässä, mutta eihän sitä nyt malta, kun täällä niin moni plussannu... :)
Oma napa: ei mitään erikoista... edelleen sormet vähän paisuksis ja niin ku puutuneet... paino oli laskenu kilon verran, mutta tosiaan miehen mielestä oon lihonu... pissalla saa hypätä, jne. Voiko olla vaan niin, että oma mieli tekee kaikki oireet???
Ääh...pitää yrittää keksiä tekemistä... huomenna mulla vapis ja meinaan lähtee pienemmän kans shoppaileen ja mässään heseen, saadaan viettää kaksin aikaa ku mies töissä ja esikoinen isällään. Sitte pitäiskin viikonloppuna saada vihdoin ja viimein pienimmän huone valmiiks, jotta sais siirtyä isojen tyttöjen sänkyyn ja pois meidän makkarista...olis siis tilaa seuraavalle... ;)
-Kokis- kp 22/26-27
Täällähän on tapahtunut taas vaikka mitä.
Onnea ihan hirmusesti LOOTUSKA ja RUUSIS!! :) Ihanaa, plussia vaan satelee.
Pahoittelut LINDALIINA tädistä :(
Missä on MERMULA?
OMAA: Täällä on oireet kadonneet, jos niitä ikinä edes oikeasti oli.. Tissit on enää ainoat mitkä vähän on kipeät jos puristaa, muuten ei edes tunnu. Plääh, pari päivää on jo ollu sellanen olo että tuskin tänne mitään plussaa tulee. En tiedä miksi, tunne vain on se. Joten yritän tsempata itteni siihen tädin tuloon niin ei sitten niin kovasti harmita.
JANSKU kp 24
Ihanaa (huomatkaa pos.asenne), huomenna taas vapaata. Tänään suunnitteluhommia,pääsee hiukan aikaisemmin plussatunteja kuluttaa pois.
KOKIS. No joo, totta toinen puoli, mutta minä hölmö kun lasken, että tietty määrä tietystä porukasta (joojoo, tiedän, ei ole järin fiksua) voi raksautua ja ne plussat täällä tuntuu tulevan aina niille lyhytkiertolaisille jne. Mutta joo, hormonit jyllää, mieli ailahtelee, normitila ;). Peukkuja!!
UUVE: Jännitetään myös sinua, jee. Tuhru tietää hyvää, niin sanotaan, kiinnittymistä ajatellen siis. Tosin mulla ei kummastakaan pojasta sellaisia ole ollut. Peukkuja!
JANSKUU: Samat fiilikset, vaikka mulla noita (kuviteltuja) oireita kyllä riittää ;). Peukut silti, ei sitä kuule koskaan tiedä!
WILPURI: Punaviinillä on suotuisia vaikutuksia limakalvoihin: paksuntaa ja vahvistaa, rentouttaa, jolloin alkion on helpompi kiinnittyä, jos alkio olemassa. Joka ilta vedät pikku tujut ;). Peukkuja!
ITSE: OLin TAAS hereillä klo. 04-05, hiki ja kuuma ja ihme unia. Herätin miehenkin, että saa kertoa unista, reilua?! AAmulla nenä tukossa, kurkku hieman karhea, nyt työssä vielä hieman samaa. Lievää menkkajomottelua, hampaita harjatessa huomasin ikenien olevan herkät. Ei ne nyt vuoda solkenaan (vaan vähän väriä jää harjaan, joopajoo...), koskaan ennen ei ole ollut ja nyt pistän senkin toiveoire-listaan ;). Valkkaritilanne vielä uupuu, onneksi on mustat alkkarit.
Nyt työt,
ILTIS DPO 7
Mua nimittäin jo jännittää teidän testitulokset!!
Kokis: Minäkin kuvittelin kuvittelevani kaikki oireet, mutta tulin siihen tulokseen, että pissahätää ei voi kyllä kuvitella. Muut olot ehkä pystyykin, mutta jatkuvaa pissahätää ei. Ja kun joka pissalla sitä pissaakin tuli/tulee vaikken ole juonut yhtään normaalia enempää. Eli ei ole vaan hädäntunne ilman pissaa :D heh.
Tsempit kaikille ja plussatuulia!!!!
Tää lähtee nyt aamujumppaan :)
Lootuska
nahoissani tahdo pysyä. Testejä niin odotan teiltä arvon naiset! Jännittää.
Ja lista tälle päivälle, kun sivukin vaihtui ;)
7.1.11
NINNIMARI kp 8 tai 32 / 24-27
ELEANORA kp 15
TINNERI kp 16/27-33
KAARDEMAMMA kp 17/28(?)
MINNY kp 18/31-39 yk6
KOKIS kp 23/26-27 yk 3
JANSKU kp 24
MARJANA kp 25/30-33
MINNI kp 25/27
WILPURI kp 27/27-30 yk9
ILTIS kp 29/35, DPO 7 (kierto 31-32 tai 35-36, joskus 38)
UUVE kp 47/31(?) dpo 31 tai kp 24 DPO 8?
MERMULA kp 43/33-35
MAATIAINEN DPO 2 ?
EVIS ?
MIINA84 ?
MIIRU75 ?
ANULIINI ?
PRIS
Jansku: Kuinkas pitkä kierto sulla tapaa olla? Eihän kaikilla oireita olekaan, joten älä vielä luovuta. Tosin ite kyllä välillä mietin samaa, että pitäis varautua siihen tädin tuloon tai tippuu korkealta ja kovaa...
Iltis: mä oon nähny nyt muutaman yön ihan ihme unia ja toissailtana kun nukutin pikkuista niin nukahdin hetkeks itekin. Näin unta että olin töissä ja meni sähköt (tarkoittaa että tulee säkkipimeää kun ei oo ikkunoita), ei siinä nyt vielä mitään niin ihmeellistä, mutta heräsin siihen, että meidän kissa puski mun naamaa... noh totesin että on näköjään sit livahtanu makkariin, tuntui niin todelliselta...mutta kun nousin, niin kissa oli eteisessä...ja makkarin ovi oli kiinni... olin hieman puulla päähän lyöty. Oudot unet hyvä merkki?
Lootuska: Kyllä mä voin senkin kuvitella...mulla on normaalistikin niin pieni rakko... flunssan piikkiin menee varmaan suurin osa näistä mun oireista... ja selkä kivun...
ON: Ei sitten viime yönä uni tullu.. selkää jomotti, flunssa vaan yltyi, ja olisin voinu yskiä keuhkot pihalle, heti kun meni makaamaan, niin kaamee yskänpuuska... Sit vielä heräilin muutamaan otteeseen aamuyöstä ku vihdoin sain nukuttua. Levotonta, mutta flunssan piikkiin taitaa mennä... Tosin ei varmaan auttanu sekään, että eilen oli niin kamala väsy koko päivän, että vaikka heräsin puoli 9, niin menin takasin nukkumaan klo 10 ja sit nousin klo 12, mut painuinkin takas sänkyyn ja heräsin vasta klo 14. Pieniä päikkäreitä... flunssan piikkiin vai muita oireita tuo väsymys???
Tänään taidan hakasta sen r-testin, joka polttelee sitten sinne sunnuntaihin asti...jooooo pakko malttaa... ;)
Testaileeko joku samoihin aikoihin? Tai jo tässä ennen?
-Kokis- kp 23/26-27
Kyllä mieheni ajaa rekkaa. Nyt tulee olemaan seuraavat 8 viikkoa tien päällä, mutta viikonloppuisin käy 2-3 yötä kotona kääntymässä ja vaatteet vaihtamassa. Tällaista tämä rekkalesken elämä on yksikseen oloa ja niin kovasti kaipaisin pikkuista kaveriksi :)
ON: illalla heti kotia päästyä tehtävä ovistesti, aamulla ei joutanut ku tuli nukutta pommiin ja meinasin myöhästyä pankista. Väsytti kyllä ihmeen pirusti ja sikiästi nukuttiin molemmat. Alavatsaa edelleen vihloo hieman oikealta, ja alaselkää jomottaa varsinkin istuessa ja istumatyö vielä palkitsee tätä kipua. Tällä viikolla onkin kärsitty selkäkivuista melkoisesti.
Anteeksi omanapaisuus, töissä tulin kiireellä vilkaisemaan onko tullut lisää plussia :)
Nyt niitä testejä kehiin rakkaat ystävät.
-tinneri
sain tänään lähetteen labraan herkistettyyn raskaustestiin, mutta virtsasta :( no mut meen kuitenki, ehdin viel tänään. Ja maanantaina aamulla on neuvola ja iltapäivällä äitiysneuvolan sairaanhoitaja ja lääkäri, jossa siis ultrataan. onko uusia plussia? :)
ja sitä rataa. Moi taas! Kotiudun ruokakaupan kautta (rentouttavaa perjantaipuuhaa, heh) aivan tuota pikaa.
ANULIINI saa toivottavasti selvyyden tilanteeseensa. Hope so. Tuu sitten heti kertomaan tänne..
PRIS: Kiitos listasta taas. Milloinkohan sulla alkoi se tunne, että ketuttaa ja mistään ei tule mitään? Oliko DPo8? Koska sen muistan,e ttä DPO9 manasit jo,e ttä peli on menetetty (mua naurattaa,. ihan kuin omasta suustani... ääneen höhötän tässä) ja tervetuloa täti sitten vaan peremmälle... Ja kuinkas sitten kävikään, ihanaa. Mun lämmöt on alle 37, sekin alkaa huolestuttaa, vaikka mun 36,8-9 onkin yli 0,5 astetta korkeempi kuin normilämpöni, silti mä vatkaan ja veivaan näitä eestaas. Kummallista nippailua vatsassa, ihan ku ilmavaivoja, sitten juilii oikeelle nivuseen ja väsyttää niin, etten meinaa haukotukseltani jaksaa muuta tehdä. Haukottelen koko ajan. Ja haaveilen sängystä. Valkkariakaan ei tule enää paljoa, ihan vaan suttusta valkoista hiukan/ päivä, HITTO. HITTO.
ITSEÄ vielä sen verran,e ttä eilen tuli sitten eka megaitku, yksin illalla sohvalla ku kaveriperhe oli laittanut 4.1. syntyneestä tyttövauvastaan kuvia. Jessus, niin kaunis ja ihana pieni tyttö, mustavalkoisen kasvokuvan nähtyäni itkin vuolaasti, vollotin oikeen. Eli PMS alkaa nyt. Se on sen merkki. Nytkin meinaa tulla itku, samalla lailla ku eilen kuvaa katsellessa. Ajatuksena oli, että mäkin haluan ja mun syli on niin tyhjä, kun noi pojatki jo niin "vanhoja", omissa touhuissaan... laitoin miehelle työhön viestin, että olipa ihana vauva, liikuttavan ihana. Hän kysyi tultuaan heti,e ttä itkitkö oikeen :) Miten niin? MINÄ VAI? Miten sä nyt niin luulit? :D. Mutta siis ihana vauva ja sai PMS alkamaan meikäläisellä. Tissit ei arista, mutta palelen armottomasti. Nännit kovina, kun jäätyy koko ajan ;).
kertoo
ILTIS DPo 7:nsa kanssa, nokka tukossa vieläkin, sellainen ihme niiskutusnenä?
se penteleen tuhruttelu alkoi tänään...eli täti taitaa tulla kolmen päivän sisällä. Eli samoilla fiiliksillä ollaan Janskun kanssa, tuskin mitään plussaa nyt tulee.
Koko tän kierron oviksen jälkeen mua on Iltiksen tavoin huolettanut toi lämpöjen alhaisuus, koko ajan on ollut vaan vähän päälle 36. Edellisistä raskauksista lämmöt on huidellu 37 kieppeillä, yleensä yli.
No, katseet kohti lokakuuta mutta jännäillään ja peukutellaan täällä nyt muiden puolesta vielä! T.Wilpuri 27/27-30
Viime yönä alkoi järjetön vatsakipu ja tänään limainen, verinen vuoto... Olo on niin surullinen ja alkaa usko loppumaan tähän koko touhuun :(
Ollaan lähdössä viikonlopuksi sukuloimaan, joten pitihän sitä taas tulla katsomaan, että mikä meno täällä on!
Voi harmituksen harmitus, WILPURI! Toivotaan nyt, että tuhru oliskin vaan väärä hälytys. Mutta jos ei ole, niin leuka pystyssä lokakuuta kohti :)
ILTIS: Mitäpä jos se ei olekaan PMS vielä vaan sitä hormoonien heittelyä, jota PRISkin kuvaili ennen plussaa? Sittenhän noi itkukohtaukset oliskin ihan jees homma! Mä en pysty kuvittelemaan itkuherkkyyttä raskausoireeksi omalta kohdaltani, oon niin herkkis ihan joka kohdassa kiertoa :)
Ootteko muuten muut nähneet sen Unisefin mainoksen, missä ne lapset puhuu kameralle jossain luokassa siitä, miten aikuisten pitäisi toimia ja opettaa lapsille? Se on niiiiin liikuttava mainos, että se saa mulle kyyneleet silmiin ihan JOKA kerta! Oi voi.
PRIS: Kiitos taas listasta! Siitä on kiva seurailla, mikä on meininki kenelläkin!
ON: Valkkaria tulee aika reilusti. Onko muilla kokemusta, miten valkovuodon määrä muuttui pillereiden jälkeen? Kun musta tuntuu, ettei sitä ennen näin paljon tullu. Aamulla taas oli mustat alushousut ihan märät, yök! Dpo 8(?) menossa, eikä oireita. Aamupäivällä palelin hulluna, mutta nyt on suorastaan kuuma. Mittasin huvikseni eilen iltalämmön (en siis oo säännöllisesti mittaillu) ja oli tasan 37. En yhtään tiedä, mikä olis normilämpö, mutta hiukan alakanttiin on nyt. Eilen illalla ällötti myös, kun vasemmassa rinnassa iso verisuoni pullotti niin, että meinasin pyörtyä, kun sen näin! Mulla on isot, riippuvat rinnat ja niissä näkyy kyllä ihan selkeesti verisuonet aina, mutta tää oli ällöä...
Itsekseni hurrasin aamun vessakäynnin jälkeen mielessäni, kun tuhrua ei vielä näkynyt :) Viime kierrossa tuhrutin siis viis päivää (päädyin lopulta siihen, että ne oli menkat) ja ekat tuhrut tuli pyyhkiessä dpo 6. Parempaan suuntaan mennään siis! Tai sitte ne tuhrut EI ollu menkat, ja mun kroppa vaan on aivan totaalisen sekaisin, mutta sitä en nyt halua ajatella! Viime kierrossa oli kaiken maailman nipistelyjä ja jomotuksia ja menkkakipuja ilman plussaa, eli ehkä tää totaalioireettomuus onkin hyvä merkki... Mutta nyt en kyllä tee sitä virhettä, että testaisin vielä. Viimeksi alotin dpo 7 (joo, tiedän... hullu minä...) ja se riitti. Olis kyllä kiva jos olisin tajunnu tikuttaa ovista tässä kierrossa. Tietäis vähän, oliko sitä edes ja milloin.
Tulipas kamalasti omaa napaa! Kun seuraavaksi tulen koneelle, haluan nähdä täällä ainakin kaksi uutta plussaa ja Iltikseltä haamun vähintään!
Kivaa viikonloppua, naiset!
UUVE dpo 8(?)
muoks* Voi RUUSU, miten surullista! Voimahaleja ja jaksuja sinne! Todella kurja tilanne :(
Ruusunnuppuselle oikein paljon jaksamisia.
Voimia ja jaksamisia on paikallaan lähettää monelle muullekin sekaviin tilanteisiin, tädin tuloon taikka muuten vaan alakuloiseen fiilikseen.
Itse kuulun noihin jälkimmäisiin.
Ovis siis bongattu eilen,mutta toissapäivä ässäilemättä ja eilen vasta myöhäään iltasella tai yöllä oikeastaan.
En jaksa uskoa,että moisella tärppää vaikka ennen ovista olikin hyvät monen päivän jumpat...
14päivän päästä odottelen tätiä tänne.
Plääh fiiliksin
Minny kp18/31-39 dpo1 ja yk6
Joku (nyt en muista kuka) halusi kuvan testistä. Yritetään jos sais onnistumaan.
Sinikorkkinen on tehty 5.1 ja punakorkkinen 6.1
"Vähän" on tumma kuva. Salamalla siitä ei erottunu mitään ja ilman tuli tumma, mutta minkäs teet.
Rontsukka
Ihan selvähän tuo... upeeta, voi kumpa itse pääsisi tuohon tilaan. Heti. Arvaa kuka sitä kuvaa halusi ;) ?? Hahaa.
UUVE: Raskaudessa ne suonet pullottelee ja näkyy selvemmin, oujee. Mullei tisseissä ole vielä mitään. Paitti, että ovat kovat, koska on kylmä koko ajan, hyrrr. Ja kuule, ei sitä haamua tule, ei ainakaan seuraavaan 4 vrk, sitten vasdta DPo 11 ja ehkä ehkä ehkä voi näkyä jotain. Tuskin.
RUUSIKSELLE megapahoittelut... JOS testikin menee siis miinukselle. Peukut silti vielä.
Perun puheeni valkkarista; kyllä sitä edelleen tulee, sellaista tahmasta, vaaleeta, ei paksua, keskipaksua pikemminkin. Lämmöt eka mittaus 36,2 !!!! Heti mietin, että hei, nyt dippas= kiinnitt. Mutta sitten tajusin, että kai se oli vaan huonosti suussa, mittasin uudelleen, lukemat 36,8. PÖH. palelee. Väsyttää. Ei auta,. pojat pakko hakee treeneistä, sitten siistittävä kotia ja vasta illalla nukkumaan. Toki lasi punkkua ensin ;).
ILTIS DOP 7 edelleen
Moikka!
EVE: Kiitos osoitteesta, voinee olla, että alat TODELLA saada postia ;). mun os. on minnihiiru@gmail.com epävirallinen, en viiti työos. antaa täällä julkiseksi.
PRIS: Hah, mun testausta kyllä saatte odotella (niin varmaan), vasta DPO 11 saattaa näyttää jotain, JOS näyttää. Tuskin näytt. Kotona ei ihme kyllä ole testin testiä, olen ylittänyt itseni. MUlla oli esikoisesta toi kilahtelu päivän sana, aika pitkänkin aikaa oli hermo piukalla, ihan kammottavaa, olin myös ihan ruikulilla ja väsynyt kuin pieni eläin. Pää särki ekat pari viikkoa plussasta. Muuten voin toki todella hyvin. Toisesta en. Mutta silloin olin viilipytty. Vissiin olin..
RONTSUKKA: Meinasin kirjoittaa ronsutka, pienessä punaviinissä, olenhan mä sitä jo kulauksen ottanut tuosta ½ lasista :D. Eri testeissä on eri systeemit eli reagoivat eri tavalla, vaativat eri määrän hormonia jne. ÄLä siis ole huolissasi, testaa vielä, CB digi viikkonäytöllä. KANNATETAAN ;). Ja kuvaa ois kiva saada myös.
EVE: ONks sulla siis kotona testejä? Testaa nyt huomenna aamulla yksi piruuttasi ;) yllyttää hän täällä posket punaisina. Vaika tosiasiahan on, että hormonitaso laskee hiljalleen, luulisi, että viikon, kahden kuluttua olisi aika liki nollaa. Toivotaan. Ja menkat. Ne tulee varmasti aika oman kierron mukaan, kunhan hormonit nollassa. Näin TILASTOTKIN kertoo ;).
OMAT: Valkkista tulee, mutta hei naiset: mä kurkin viime kuun ja edellisenkin juttuja ja kas ja kumastus, sielläkin ILTIS hurraa vuoteluaan ja vihlomisiaan ja vaikka mitä väsymystä. Että joka kerta näyttää minulle olevan ku olisin liisa ihmemaassa: aina yhtä uutta ja ihmeellistä. Ei siis mitään ihmetoiveita tästäkään. Ja joka kuu käynyt just nin, että moni plussaa ja kas se, jolla pitkä/ pisin kierto, siirtyy kuin siirtyykin jonon hänniltä seuraavan kuuhun. Jepjep. Pientä pistelyä alavatsalla on (kuten aina ennenkin tässä vaiheessa), väsyttää hurjasti jne. KOhdunnapukan tunnustelin suihkussa ja se on tiukka, supussa ja kiinni, korkeella. SE on hyvä. LÄmmöt jatkaa 36,8, ei dippejä. Pöh.
ILTIS DPO 6 vielä muutaman tunnin