Syyskuiset 2011
Kommentit (708)
Täällä jännitellään ja odotellaan myös tuloksia!
Itsellä testaus olis huomenna edessä jos ja kun täti pysyy poissa. Tuun sitten ilmottamaan kuinka kävi ja samalla jännäilen Lootuskan testitulosta :)
Niin ja mullakin on nyt muuten tullu sellaista löysää limaista valkkaria (pahoittelut sanavalinnasta!) enkä oo aiemmin huomannu, että se tollasta olis. Toivotaan, että olis raskausoire.
Ruusis (tai Ruusu) kp 31/26-35 (dpo n.15)
No, eilen sanoin etten niitä ovistestejä tee, mutta koska niitä nyt on hommattu niin teinpäs tuossa äsken Davidin testin ja kas! Aika mukavalta näyttää :) Aivan tasavahvat viivat sain!
Tänään siis "oikea" ovispäivä laskujenkin mukaan.
Eilen illalla oli peitoissa vipinää, täytynee jatkaa tänään ja huomenna samaan malliin :)
Eli täällä vasta ovistestaillaan, paljon plussia myös jo raskautta testaaville!!!
Kaardemamma kp 15/28
tais tulla ulos äsken, sentin kokoinen hyytymä lorahti pönttöön, sorry ilmaisuni. Pieniä hyytymiä on tullut jo aiemmin mutta tämä oli jättiläinen. Eli perjantaiset arvot ovatkin sitten mielenkiinoiset.
Nyt kuulkaas Ruusis ja Lootuska, niitä testejä kehiin ja kuvia tänne. Olen pikkaisen malttamaton, että miten teille käy. jännitän varmaan enemmän kuin te itse;-)
Kaardis (kaardemammallekin lempparinimi) onnea oviksesta!!
Millos Iltis alkaa testailee? Siellä toinen testihirmu;-) Meinasin testata itse, mutta odotan noita perjantaisia tuloksia. Mielenkiintoista katsoa millä lukemilla antaa vielä plussatulosta. ja milloin vaihtuu negaksi. Höh, mulla menee ihan väärin päin nämä testaukset, toivon raskauden loppumista ja negan tuloa tikkuun...onpas kieroa peliä. No, parin kuukauden päästä saatte taas kestää mun testailuintoilua, maltan tuskin odottaa. Ai niin mutta ettehän te enää olekaan täällä vaan tuolla odotuspuolella!!!
Kaardemumma:Me mennään suurinpiirtein samoissa. Täälläkin siis ovista vasta bongataan.
Tuntemukset ovat olleet oviksen suuntaan jo monta päivää,mutta vielä ei ole testissä näkynyt. Huomenna kp17 jona on muissa clomi kierroissa ovis ollut jotenka lataan sitten toivon huomiseen ja viimeiseen ovistestiin.
Isot onnittelut sinne oviksesta!!
Pris:kiitos listasta. Mukava saada suoraan seurattua kuka menee missäkin vaiheessa kun ei noita kaikkia vaan voi ulkoa muistaa :)
Mermulan tulosta odotan malttamattomana minäkin..
Lootuskan, Mermulan sekä Ruusiksen tilanteet on herkullisia ja olette kyllä tosiaankin pitkällä pinnalaa varustettuja kun olette malttaneet olla testaamatta. Itse en olisi malttanut...
Oma napa paisuu...turvotusta siis on ilmassa täälläkin,olo on kuin olis ilmapallon hotkaissut.
Mahassa sekä munasarjoissa viiltää, vuotoa on hieman, yskiessä tuntuu,että kohtu repeää rikki, panettaa, tissit ei tunnu miltään, mutta ovista en ole edelleenkään bongannut =(
Huomenna on kp17 jona on kahdessa aikaisemmassa clomi kierrossa ovis ollut jotenka siihen sitten laitan toivoni. Huomenna toivottavasti testiin napsahtaa ovis viivat sillä olis viimeinen testikin...
Minny kp16/31-39 yk6
Testatkaa nyt hyvät naiset, jännäilen teidän puolesta:)
ON: Ei raportoitavaa.
Eleanora kp13
Eve: Tuos valkovuodossa en oo havainnu muutoksia, en tosin niin oo seuraillukaan, mut tuo pissa juttu kolahti... just eilen mietin, että olipa erikoisen keltaista pissaa...hmm.. hajuista en niin tiedä ku flunssa vaivaa.. ;)Oot kyllä ihana ihminen, ku jaksat täällä tsempata meitä muita, ja olla muutenkin positiivinen, kun huomioi oman tilanteesi. Hyvä sydän sulla!
Ruusikselle kans peukkuja huomiselle! Tänne tosiaan täytyy tulla heti aamusta (vapaapäivä ja mies ihmettelee ku herään aikasin, että pääsen koneelle, heheh).
Kaardikselle ja Minnylle tsemppiä ovisaikaan! :)
Nyt on ollu niin hiljasta testirintamalla jokusen päivän, joten eiköhän nyt sitten urakalla tuu testituloksia! Plussatuulia kaikille! Otetaan tässä kuussa piiiitkän piiiitkä juna, jotta mahdutaan kaikki mukaan. :)
Hitsi ku en varmaan pääse tänne nyt taas niin usein... kotona ainainen kiire, ettei kerkee koneella istuun ilman että joku keskeyttää ja näin töissä en normaalisti pysty, nyt poikkeus ku työkaveri lomalla. :) Mutta yritän raivata aikaa...tää nainen on jääny koukkuun näihin keskusteluihin... ;)
-Kokis- kp 21/26-27
vaan kaikille!
Ei pitäis lueskella nitä teidän kirjoituksianne ja kuvailuita oireista ja oloista! Koska aina on löytävinään samoja ilmiöitä itseltäänkin :)
Täällä ei edelleenkään kuulu kuukautisia, 42pvää siis keskenmenosta ja 28 pvää kun arvot oli nollaantunut. Sairaalasta sanoivat, että YLEENSÄ ne näillä main viimeistään alkaisi. Eli annoin luvan itselleni ostaa testin ja viim. viikonloppuna testailla, jos ei ole sitä ennen alkanu vuodot! (saimme siis luvan aloittaa samantien uuden yrityksen, kun kohtu oli tyhjentynyt spontaanisti, eikä ollut mitään vahinkoja jättänyt)
Ala vatsaa nippailee, ja ala selkä on niin kipiä että, väsymys on kaamea ja lämmöt on koholla, sekä viluttaa koko ajan, tissejä tuikkii välillä ja välillä taas ei mitään tuntemuksia, rintakehää ja rintoja kutisee samalla tavalla kun viimeksi.
Voihan olla, että kaikki on vain kuvitelmaa, mutta...
-Miina, joka ei ole päivistä kärryillä-
Niin siinä sitten kävi, että eilen kaupassa ostin testitikun ja tänään kun aamulla meinas tulla oksennus niin tein testin. Kaksi hienoa viivaa!!
Toi laskettu aika heittelee, riippuen siitä millä testillä sen tekee. oma kiekko näyttää 10.9
Oireet:
# aaltoilevan etova olo
# kiukkuinen kuin mikä
# kylmä kokoajan
# eilen oli rintsikoista jääny joku roska
rinnanpäähän ja kun sitä tongin niin tuli tippa
maitoa (1,5 vuotta olenkin nauttinut kuivista
rintsikoista, toivottavasti hanat aukee vasta
kesän jälkeen)
# niin ja viikko sitten tuli kiinnittymisvuoto
Rontsukka, joka viettää perjantai-illlan miehen kanssa kahden ilman viiniä
Tulin vaan pikasesti vilkasemaan ennen kaverille lähtöä ja täällä on hyviä uutisia, onnea onnea onnea Rontsukka!! :)
Mukavaa loppiaista kaikille, palaillaan taas huomenissa :)
Paljon onnea plussasta, ihanaa, upeeta!
Ja omaa perään: Ei sitten tule minulle ainakaan plussaa. Tilastollisesti alkaa olla mahdotonta, niin moni koko joukosta saanut plussan verraten kaikkiin tilastoinfoihin ja -tuloksiin, mitä saatavilla on. Vain muutama % raskautuu/ kk tietystä määrstä. Näin mä tiesin sen jo viime kussakin. Hitto. No, mä meen jumppaan, v....uttaa aika reippaasti. Vaikka toki toisten plussista olen enemmän kuin iloinen. Voi kumpa ei tietäis ja tilastoisi niin paljoa.
ILTIS
Rontsukalle: Sydämelliset onnittelut!
ILTIS: Mut jos sen tilaston ajattelis koskevankin koko Suomea isompana otoksena, eikä vaan meitä täällä. Täällä kirjoittelee vain osa ja jos se onkin just prosentuaalisesti se osa, joka saa plussan koko Suomessa syyskuussa 2011 vauvaa toivovista. Mulla on vähän jo kauan noista tilastotieteistä... vähän vaikea selittää mitä tarkoitan. TSEMPPIÄ, tiedän ton tunteen, kun muut ja minä en. Se v....taa! Olisko sul jo sen "ekan" oviksen perusteella dpo 7? Sopis noi mielialahommat sen kanssa yksiin, sori kun tunkeilen selittämään.
PRIS
Mahtavaa! Toivottavasti tuo juna nappaa nyt huomenna testaavatkin ja kaikki muutkin! :D
listan myös tälle sivulle. Ja korjauksia tulee jos tarve
NINNIMARI kp 6 tai 30 / 24-27
ELEANORA kp 13
TINNERI kp 14/27-33
KAARDEMAMMA kp 15/28(?)
MINNY kp 16/31-39 yk6
KOKIS kp 21/26-27 yk 3
JANSKU kp 22
MARJANA kp 23
MINNI kp 23/27
WILPURI kp 25/27-30 yk9
ILTIS kp 27/ 35, DPO 5 (kierto 31-32 tai 35-36, joskus 38)
LOOTUSKA kp 29/28
RUUSUNNUPPUNEN kp 31/26-35 (dpo n.15)
MERMULA kp 41/33-35
UUVE kp 45/31(?) dpo 29 tai kp 22
EVIS ?
PRIS
voi sua, tieto lisää tuskaa. kuule, hommahan on juuri niin kuin Pris sanoi. Tilastot ei nyt tässä kohtaa pidä paikkaansa täällä kirjoittelevien kesken. Eli tilastot sikseen ja Iltikselle plussa.
Tilastollisesti munkin olisi pitänyt raskautua jo ajat sitten hoitojen lukumäärään nähden, eli en usko enää mihinkään tilastoihin. ja kun vihdoin raskauduin niin sitten eksyi väärään paikkaan. huonot tilastot ainaski mulla. Eli ei enää tilastoja vaan kaikki loput hyppäätte nyt siihen plussajunaan, olen tehnyt teille ennakkovarauksetkin siihen. Niih!
Ja ILTIS: Älä nyt niitä tilastoja mieti, ei kaikki vauvaa haaveilevat täällä kirjoittele enkä ylipäätään usko niin tarkkaan tilastoihin!
Jee, tulin onnittelemaan plussista :-) Ihanaa että niitä tulvii. Onnea onnea !
Iltis häntä pystyyn! Tilastollisesti noin ihanat ihmiset saavat plussan aika nopeasti, niin se on. Kohta päästään sua jännäilee, jeejee, - Sullahan on ollut oikeen tuplamahikset tässä kierrossa, ja keltarauhanen toimii hullunkiiltosilmissä, joten avot, kohta suakin saa jo onnitella! Halauksia.
Evikselle halauksia myös lähettelee tää pikku Basse, ikävä on teitä kova, ja päivittäin käyn vilkuilemassa täällä juttuja. Huh, en osaa kuvitellakkaan fiiliksiä ja ajatuksia, kun oot sen mahdollisen pikkumyyn/etanan nähnyt plumpsahtavan pönttöön. *kylmät väreet* Oot kyllä sissi mimmi, ei muuta voi sanoa. Paljon paijjauksia myös hauvoille, ja toivotaan arvojen pikaista laskua, ja negaa tikkuun, vaikka tyhmältä tuntuu.. :-(
Plussa onnea kaikille hirmusti ! Todistakaa Iltikselle, että tilastot on humpuukia ;-)
- Pikku Basse & Ötö rv 10+1
Siirryn odottelemaan teitä kaikkia (tilastoista riippumatta) tuonne odotus-puolelle.
Tilastot on hauskoja: Mulla on paha PCO ja lääkäri sanoi ettei voi luomuna onnistua. Miehen simpat oli testin mukaan niin surkeita, ettei kannattaisi yrittää muuta kuin koeputkea. Näistä sanoista järkyttyneinä jäätiin ilman sen kummempaa stressiä odottelemaan lapsettomuushoitojen alkua. Hoitoihin asti ei päästy, sillä ilmeisesti stressin poistuminen riitti ja plussa tuli (tosin olihan sitä odotettu jo 4,5 vuotta).
Eli ei ne tilastot aina kaikkea kerro. Meillä toimi se ettei asiaa sen kummemmin mietitty ja kiertoa seurattu. Kyllä se luonto hoitaa siten, että p.nettaa kun on otollinen aika :)
Rontsukka
Ihanaa kuulla, että teillä on ötökkän kanssa kaikki hyvin. Ikävä myös mulla teitä molempia. ajattele jos pikkumyy/etana olis ollut oikeassa paikassa niin oltais varmaan oltu synnyttämässä samaan aikaan naistenklinikalla. Olis kivaa pitää jatkossakin yhteyttä, tulit mulle niin läheiseksi. Olen siirtynyt jo tuonne lokakuisiinkin vaikka sekään ei vielä ole minun kuukausi, mutta mennään nyt kk kerrallaan.
vitsit mulle meinaa aina tulla itku silmään kun niin moni antaa mulla positiivista palautetta. Tulee niiiiiiinnnn hyvä mieli. Omalta äidiltäni en ole saanut kuin paskaa päälle. Tästä ku-raskaudestakin sanoi vaan että mitäs siinä vollotat, mitä nyt noista...että siihen malliin olen tukea lähipiiriltä saanut. siksi teidän tuki tuntuu entistänkin arvokkaammalta. En unohda teidän ihania sanoja ikinä sen voin luvata.
Onko kukaan kuullut miten Lumi mahtaa voida? En ole löytänyt mistään hänen kuulumisiaan, huolestuttaa ihan. Ja Amalialle kanssa voimia surun keskelle vielä kerran.
Jee, paino oli tippunut parissa päivässä 300g tais olla pikkumyyn paino;-) Oli miten oli, paino laskusuunnassa vaikka en ole vielä käytännön tasolla oikein osannut tehdä suurempia muutoksia. Mutta aivoissa raksuttaa eri vaihtoehtoja. Mutta se käytännön toteutus...
Ihanaa loppiaista kaikille!
Evis
piti tulla kertomaan, että mulla oli kans sellainen pallomaha heti kun plussasin ja on vieläkin. Eli teillä joilla on pallo mahassa, hyvältä näyttää. Samoin valkkari oli jotenkin tarhmaisempaa ja pissa voimakkaan hajuista ja sellaisesta sitruunankeltaisen väristä. Testatkaa jo hyvät naiset, tahtoo kuulla hyviä uutisia..