Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Henkinen väkivalta ja lopullinen murtuminen

Vierailija
25.11.2010 |

Tänään romahdin täysin. Mies syyttää minua kaikesta, vaikka ei halua omia virheitään myöntää. Haukkuu etten ole tehnyt hänelle oikealla tavalla ruokaa tai pyykännyt hänen vaatteitaan kunnolla.. puhuu todella halventavasti sukulaistensa kuullen.

Olen voinut huonosti tässä suhteessa jo pitkään, mutta tänään naksahti ja seisoin keittiössä puukko kädessäni miettien onko se tarpeeksi terävä että san ranteet auki kokonaan. Lapsi tuli silloin hoidosta ja keskeytin..

Kertokaa onko joku päässyt terapeutille henkisesti väkivaltaisen miehen kanssa ja kuinka? Minä en jaksa enää, olen aivan romu.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mahdollista muuttaa hetkeksi muualle ja ottaa pesäero? Miettiä rauhassa, miten tuosta eteenpäin?

Yritä nyt ainakin sisäistää se, että sinussa ei ole vikaa vaikka miehesi näin väittääkin. Miehelläsi on todennäköisesti äärimmäisen huono itsetunto, jota pönkittää haukkumalla sinua ja laittamalla asiat sinun syyksi.

Tsemppiä!

Vierailija
2/7 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki pariteraiaa, ja oma terapeutti itsellesi.

Yritä keskustella, tai kirjottaa vaikka asiat miehellesi. Jos ei auta, lähde.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti, MIKSI?

Vierailija
4/7 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkaa tavarasi ja lähde.

Vierailija
5/7 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki itsellesi keskusteluapua, pian. Ota päivä kerrallaan ja rupea miettimään kuinka järjestät elämäsi ilman miestä.

Vierailija
6/7 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olit lähellä yrittää itsemurhaa. Saat kyllä terapia-apua.

Minäkin sain.

Vierailija
7/7 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..tiedä pärjäisinkö yksin rahallisesti..hoitovapaalla olen. Rakastan miestä ja haluaisin asiat kuntoon, mutta mies ei suostu terapiaan. Pelottaa ja olen ihan rikki ja voimaton..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi