Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos katsetta saisi panna niin panisin katsetta. Minuunkin vetoaa tuollainen villinlännen mafioso katse.

Vierailija
2/33 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pystyn suorastaan haistamaan Mennenin sieraimissani.

Mun nenään tuo kuva haisee konjakilta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

- vaikka maksettaisiin.

Vierailija
4/33 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onko tuossa nyt naama jäänyt pesemättä vai onko oltu ilman suojavoiteita etelän lämmössä.....

Vierailija
5/33 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuli niin vakuuttavasti tuo alku! :'D

Mua on aina kiinnostanut miehet, joilla on lasittunut "peura ajovaloissa" katse, silmät kuin kaihin vallassa sekä iho kelmeän kylmänhikinen ja turpea. Myös silmäpussit on plussaa ja tupakoinnin harmaannuttava iho ja silmiinpistävät ihohuokoset saavat sydämeni pamppailemaan ihan omalla tavallaan...

Ja tämä kaikki oli siis ironiaa. Kuva linkin takana on otettu niin lähietäisyydeltä, että pystyn suorastaan haistamaan Mennenin sieraimissani. Jonkunlaista varoituksen sanaa pitäisi tuohon ekaan viestiin lisätä. Saattaa joku onneton saada vielä sydänkohtauksen moisen ilmestyksen iskeydyttyä kuvaruudulle.

Vierailija
6/33 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos katsetta saisi panna niin panisin katsetta. Minuunkin vetoaa tuollainen villinlännen mafioso katse.

Villin lännen mafioso -katse?? :D Minä kun näen tuossa keski-ikäisen miehen värittömänt, valjut, vetistävät silmät verenpurkauksineen ja krapulan jälkimaininkeineen... :D

Vierailija
7/33 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en panisi.

Vierailija
8/33 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä säikyttele!!!

Vierailija
9/33 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon naamaan kun vielä yhdistää sen mongertavan-sopertavan puhetyylin mitä kerran kuulin siinä tuuriohjelmassa niin ah jeah! Äijä on urpojen keisari!

Vierailija
10/33 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsotaanko me samaa kuvaa...? Villin lännen mafioso -katse?? :D Minä kun näen tuossa keski-ikäisen miehen värittömänt, valjut, vetistävät silmät verenpurkauksineen ja krapulan jälkimaininkeineen... :D

samaa myös ihmettelen. Tuo kuvaus verenpurkauksista vetisissä ja alkoholin lasittamissa silmissä kuvaa mun mielestä tuota otosta paremmin kuin villinlännen mafioso-katse... YACK!

Vierailija
11/33 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan hirvee. Ihan kananlihalle meni iho, iuuu. Ajatelkaa jos tuo ja Tukiainen sais lapsia, siis noin niinku keskenään... Hrrrr

Vierailija
12/33 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän parhaat naurut!!! :D

No en tod. panisi!

Vierailija
13/33 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kaveri, joka lähentelee kohta jo viittäkymppiä, mutta itse luulee olevansa ikuinen pikkupoika. Eipä ihme että puolisoakin etsitään kissojen ja koirien kanssa Afrikkaa myöten. Tainneet naismarkkinat Suomessa kuihtua totaalisesti tuolla naamalla...

Vierailija
14/33 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kyllä panis... Aika pahaks on Vesku menny..rankka elämä näkyy naamasta. Niinhän sitä sanotaan.

Vierailija
15/33 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kiitos silti päivän parhaimmista nauruista (ja tulevan yön pahimmista painajaisunista)! Miten tuo naama on muuten noin kiiltävä ja ennen kaikkea tuon värinen? Tuollainen epätasainen ja monivärinen? Katsokaas (jos kantti vielä kestää) esim. silmien välissä nenän varressa. On tainnut Vesalla mennä Blascot ja putskut kiireessä päin prinkkalaa...

Vierailija
16/33 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten ap varoittanut et tuo naamataulu on koko monitorin kokoinen, ihan säikähdin! Huiii....

Vierailija
17/33 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tainnut olla hilseshampoo Keskisellä alennuksessa olkapäistä päätellen.

Vierailija
18/33 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukauden paras ketju. : D

Vierailija
19/33 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehtaattekin pilkata.

Vesa on mun nuoruuden rakkaus, ja ihana ihminen. Toisin kuin eräät :(

Vierailija