Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KÄynnistetty synnnytys ja vauvan horoskooppi

Vierailija
24.11.2010 |

Vauvani olisi viihtynyt mahassa vielä ties kuinka kauan. Synnytys kuitenkin käynnistettiin ja vauva syntyi eri horoskoopiksi kuin olisi "oikeasti" kuulunut.

Onko tämä toteutunut horoskooppi nyt vauvalleni oikea vai voisiko ajatella että saattaa olla enemmän sen kaltainen kuin olisi pitänyt olla, jos olisi syntynyt esim. laskettuna aikana.

Olinpa aika epäselvä. Toivottavasti ymmärsitte pointin...

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni olisi pitänyt syntyä leijonaksi, mutta syntyi etuajassa ravuksi. Joitain ravun piirteitä on, mutta myös paljon leijonalle tyypillisiä luonteenpiirteitä.

Vierailija
2/27 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisesta piti tulla jousimies.

Seuraava pitäisi olla kauris, mutta saattaa tulla etuajassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko hankineet lapsillenne kokonaisvaltaiset horoskoopit, jotka on tehty syntymähetken tähtien asennon mukaan? Jos lapsen olisi pitänyt syntyä myöhemmin niin se köy ilmi horoskoopista.

Vierailija
4/27 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska hän syntyi. Ehkä näin oli tarkoitus käydä ja juuri tämä on se horoskooppi, joka hänelle kuuluu. En ainakaan itse etsisi mitään muuta ajankohtaa ja olen tutkinut astrologiaa yli 20 vuotta. Ymmärrän kyllä, että asia mietityttää.

Vierailija
5/27 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erilaisuus johtuu siitä, että syntymäajan mukaan tehdyssä astrologisessa kartassa on paljon eri tekijöitä. Planeetat ja kuu ovat eri merkeissä ja nousevat merkit ovat todennäköisesti erit. Kun sanotaan, että joku on vesimies, hänellä on aurinko vesimiehessä. Samalla tavoin planeetat ja kuu ovat eri merkeissä ja tämä tekee sitä erilaisuutta. Yksi syy miksi jo nuorena pidin astrologiaa totena (ei nyt kaikkea mitä kirjoissa lukee, mutta periaatteessa) oli se, kun omassa lapsuudenperheessäni kaikki ilmensivät omaa ja samalla eri merkkiä kuin toiset todella selvästi.

Vierailija
6/27 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä on TÄHTIEN ASENTO SYNTYMÄHETKELLÄ?

Syntymähetki määrittää horoskoopin, ei mikään laskettu aika.

Ei niin, että uskoisin hetkeäkään horoskooppeihin, mutta naurettavaa että joku joka uskoo ei edes tiedä, miten horoskooppi määräytyy!

Vierailija
7/27 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin meillä piti olla vaaka, mutta vitkuttelijasta tulikin skorpioni.

Kiiruhtajille tämä horoskooppiasia on helppo, mutta käynnistystapaukset ovat kinkkisempiä. Varsinkin jos käynnistetään etuajassa. Jos kohdussa on kasvatettu leijonaa, mutta se pakotetaankin ravuksi, mitäs sitten?

Ankaran pohdinnan jälkeen olen tullut siihen tulokseen, että syntymähetki määrää ihmisen luonteen ja kohtalon. Kannattaa siis syynätä tosi tarkkaan, millä hetkellä haluaa vauvansa ulos, jos vain mahdollista. Eli leikkauspäivää sopiessa tähtikartta vain esiin. Tähtien rinnalla geenit ja ympäristö ovat toissijaisia.

Vierailija
8/27 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä on TÄHTIEN ASENTO SYNTYMÄHETKELLÄ?

Syntymähetki määrittää horoskoopin, ei mikään laskettu aika.

Ei niin, että uskoisin hetkeäkään horoskooppeihin, mutta naurettavaa että joku joka uskoo ei edes tiedä, miten horoskooppi määräytyy!

Mun lapsi leikattiin ulos 3kk liian aikaisin, eli tähtien asento ei ollut se mikä la:n aikoihin olisi ollut. Eli määräsikö leikkauksen ajankohdan päättänyt lääkäri lapseni luonteen..??

Pöljiäkin saa ihminen miettiä. :)

Vierailija
9/27 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytys käynnistettiin 2 vkoa la:sta ja näin pojasta tuli rapu.

Joskus tullut mieleen sama kuin ap:llä vaikkein hirveästi horoskooppeihin uskokaan.

Vierailija
10/27 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

te ootte hauskoja! :oD Ihan kuin horoskoopeilla olisi jotain merkitystä. Minulla on yksi tuttu joka usein puhuu horoskoopeista ihan kun ne olis jotain tiedettä! Minusta ihminen antaa itsestään varsin hupsun kuvan jos uskoo horoskooppeihin! Mä en osaa edes äkkiseltään sanoa tyttäreni horoskooppia...

Vierailija
11/27 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

te ootte hauskoja! :oD Ihan kuin horoskoopeilla olisi jotain merkitystä. Minulla on yksi tuttu joka usein puhuu horoskoopeista ihan kun ne olis jotain tiedettä! Minusta ihminen antaa itsestään varsin hupsun kuvan jos uskoo horoskooppeihin! Mä en osaa edes äkkiseltään sanoa tyttäreni horoskooppia...

Missä luki, että uskon horoskooppeihin? Älä ole palikka, ja anna nyt ihmisten hassutella. Vähän huumoria elämään...

ap

Vierailija
12/27 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiasta johon et edes usko ;) joopajoo.

Vierailija
13/27 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oikeasti olisi vesimies jos siis laskettuaikaa katsotaan. Nyt kauris niinkuin isänikin ja kyllä heissä samoja luonteenpiirteitä on.

Vierailija
14/27 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kauris niinkuin isänikin ja kyllä heissä samoja luonteenpiirteitä on.

Vierailija
15/27 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
16/27 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kauris niinkuin isänikin ja kyllä heissä samoja luonteenpiirteitä on.

itse en ole kuitenkaan ollenkaan isäni tai äitini kaltainen. Ja eri horoskooppimerkki onkin. No joo ei kannata ottaa liian vakavasti:D

Vierailija
17/27 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiasta johon et edes usko ;) joopajoo.

Joo, mä olen todella, todella huolestunut!

TOivottavasti nyt saadaan asiaan selvyys.

Ettekö itse lue hömppäkirjoja tai katso hömppäsarjoja. Musta horoskoopit on täysin rinnastettavissa niihin. VIIHDETTÄ tahvot!

ap

Vierailija
18/27 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

:(

Vierailija
19/27 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellisuudessa saman horoskoopin omaavilla ihmisillä on paljonkin yhteisiä luonteenpiirteitä. Nyt ei puhutu mistään päivähoroskoopeista joita viikkolehtien sivuilla löytää.

Vierailija
20/27 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

3,5 vko ennen laskettua aikaa ja pojan horoskooppi pääsi siis muuttumaan. pojan luonteesta olen huomannut että kantaa kyllä vahvasti tämän nyt tulleen horoskoopin tunnusmerkkejä: leikkii mieluiten yksikseen,on selvästi jo nyt pieni pohdiskelija/tutkiskelija tutkii ja tunnustelee kaikkea.on muutenkin kaikin puolin iloinen ja reipas lapsi.ja erittäin hellyyden kipeä.tulee halimaan vähän väliä päivällä.