Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pukeutuu nuori ja trendikäs kolmekymppinen?

Vierailija
23.11.2010 |

Olen pitkästä liitosta eronnut kolmekymppinen nainen. Hirvittää vähän palata sinkkumarkkinoille. Olen ihan nätti ja hoikka, mutta en enää nuori parikymppinen. Miten minun kannattaisi pukeutua esim treffeille tai ravintolaan? Haluaisin näyttää mahdollisimman nuorelta (tietenkin) mutta en kuitenkaan epätoivoiselta, vaan sopivalla tavalla nuorekkaalta. Olen siis 35.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/8 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on minusta tosi kiva trendikäs, mutta "aikuinen" tyyli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

<a href="http://lilouscrush.indiedays.com/" alt="http://lilouscrush.indiedays.com/">http://lilouscrush.indiedays.com/</a&gt;

Ihana tyyli ja näyttää just sillä tavalla nuorelta ja trendikkäältä kuin haluaisin itsekin olla!

ap

Vierailija
4/8 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei ole oikeaa tapaa pukeutua.

Loppuuko se kun pariutuu?

Olen 30- vuotias mamma ja pukeudun tiukkoihin farkkuihin ja tiukkaan värikkääseen toppatakkiin joka paljastaa pyllyn. Vyö pitäisi hankkia!

Tai sitten heitän päälle mekon, tai tunika ja alle kireät farkut.

Sun kannattaa pukea päällesi vaatteet joissa sun on hyvä olla. Minulle pinkki on luonteva ja kotoisa väri, sinulle ehkä ei?

Kannattaa kokeilla sovituskopissa niitäkin vaatteita joita ei yleensä koita, koska itse olen ollut arka pukeutumaan ja "tiedän mikä mulle sopii" ja sitten hiihtää päivästä toiseen samankaltaisissa vaatteissa.

Kannattaa painostaa hyviin laadukkaisiin alusvaatteisiin, jotka on oikean kokoiset.

Itse tykkään koruista hirmusesti ja niillä on kiva leikitellä: hankit sitten pientä ja söpöä tai isoa ja mahtavaa. Itse tykkään molemmista! Minusta treffipukeutuminen ei tartte muuta kuin hyvät housut jotka istuu mukavasti, yksivärinen paita ja joku tosi kiva koru pääosaan.

Pointti on kuitenkin siinä teidänvälisessä henkilökemiassa.

Itse koitan muistaa miten en itsekään tuijota miesten vaatteita, ihanasti pukeutunut mies on upea, sama varmasti toisinpäin mutta pointti on siinä että sun on hyvä olla ja kannat vaatetta, se vaate ei sua kanna..!

Ei sun tartte olla yhtään nuorempi. Älä hirvittele!

Vierailija
5/8 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muoti mielessä-blogin pitäjällä on minusta tosi kiva trendikäs, mutta "aikuinen" tyyli.

Itse asiassa tulee mieleen että nyt vanhempana (ja vielä vanhempana kuin nyt) voin pukeutua paljon mielenkiintoisemmin kuin parikymppisenä. Antaa toivoa!

ap

Vierailija
6/8 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/8 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi pukeutua niin kuin ikä sanoo? Pukeudu omaan tyyliisi ja niin että tunnet itsesi itsevarmaksi ja hyväksi. Itse olen 30v ja pukeudun aika klassisen tyttömäisesti/naisellisesti, tyylikkäästi. Omaa kroppaa korostaen mutta ei mitään tyrkkyjä minihameita tai pikkutoppeja.

Vierailija
8/8 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prepysti! ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme