Mitä tekisitte saadaksenne blogiinne vierailijoita?
Sepä vasta visanen juttu. Mulla on siis pidän blogia yhdessä lehdessä ja sen nettilehden lukijoista tulee blogiin vierailijoita, mutta muutenhan se on ihan mahdoton juttu.
Kommentit (5)
Kirjoittaisin muka blogin lukijana tänne ja kehuisin blogia ja kehottaisin muitakin katsomaan jotain mielenkiintoista juttua siellä ja kommentoimaan. Jotain shokkaavaa. :)
Tai SITTEN olet eettisempi ja kirjoitat niin mielenkiintoisen blogin, että sen huomaavat muutkin lehdet ja tv ja siitä tehdään niihin juttuja. Justhan oli KK:ssäkin juttu kirjallisuusblogista...
Tai sitten teetät blogin osoitteesta tarroja ja liimaat niit linja-autoon ja joka puolelle. :D
Verkoistoituminen?
Mitä ei kannata tehdä on antaa itsestään täällä sekopäinen kuva tai kirjoittaa sekavaa tajunnanvirtaa. Nimimerkillä täällä nähtyä.
Ja verkostoituminen tosiaan auttaa. Muutamilla kirjablogeilla on linkki mun blogiin ja päin vastoin :)
ja niissä minulle. Aika moni tulee ensimmäistä kertaa lukijaksi juuri noin, toisen blogin kautta
Sieltä löytyy ainakin Kotivinkin blogeja, tosin sinun täytyy varmaan lehdeltä varmistaa lupa.
Keskustelupalstoilla mainostaminen on mielestäni tylsää.