Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisitte saadaksenne blogiinne vierailijoita?

Vierailija
23.11.2010 |

Sepä vasta visanen juttu. Mulla on siis pidän blogia yhdessä lehdessä ja sen nettilehden lukijoista tulee blogiin vierailijoita, mutta muutenhan se on ihan mahdoton juttu.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä löytyy ainakin Kotivinkin blogeja, tosin sinun täytyy varmaan lehdeltä varmistaa lupa.

Keskustelupalstoilla mainostaminen on mielestäni tylsää.

Vierailija
2/5 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittaisin muka blogin lukijana tänne ja kehuisin blogia ja kehottaisin muitakin katsomaan jotain mielenkiintoista juttua siellä ja kommentoimaan. Jotain shokkaavaa. :)

Tai SITTEN olet eettisempi ja kirjoitat niin mielenkiintoisen blogin, että sen huomaavat muutkin lehdet ja tv ja siitä tehdään niihin juttuja. Justhan oli KK:ssäkin juttu kirjallisuusblogista...

Tai sitten teetät blogin osoitteesta tarroja ja liimaat niit linja-autoon ja joka puolelle. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verkoistoituminen?

Mitä ei kannata tehdä on antaa itsestään täällä sekopäinen kuva tai kirjoittaa sekavaa tajunnanvirtaa. Nimimerkillä täällä nähtyä.

Vierailija
4/5 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja verkostoituminen tosiaan auttaa. Muutamilla kirjablogeilla on linkki mun blogiin ja päin vastoin :)

Vierailija
5/5 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja niissä minulle. Aika moni tulee ensimmäistä kertaa lukijaksi juuri noin, toisen blogin kautta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi