Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkähän takia aviomiestäni ei kiinnosta keskustella kanssani/viettää aikaa kanssani

Vierailija
23.11.2010 |

hän ei siis oikeastaan ikinä juttele kanssani, siis jos ei oteta lukuun "huomenta", "lähen töihin" "lähen harrastukseeni" yms. fraaseja. Töistään saattaa joskus jotain kertoa, miten työpäivä on mennyt, mutta silloinkin kertoo vaan faktoja joihin en oikein pysty vastaamaan mitään jaata enempää.

Mies ei vietä kanssani laisinkaan aikaa, ei tule kanssani yhtäaikaa nukkumaan, ei nouse kanssani yhtäaikaa aamulla, juo kahvinsa television/tietokoneen ääressä, kotona ollessaan on vain ja ainoastaan joko harrastuksensa parissa ja puhuu tällöin koko ajan kaverinsa kanssa puhelimessa samalla, tai sitten katsoo televisiota tai on tietokoneella tai pelaa. Kun yhden homman lopettaa (esim. telkkariohjelman katsomisen) siirtyy ihan suoraan sitten tietokoneelle.

Eikä kuule eikä näe mitään, kun on keskittynyt em. toimintoihin. Jos aloitan puhumaan jotain, hän ei edes vastaa hymähtämällä, ei siis tosiaankaan kuule mitään. Jos mulla on jotain tärkeämpää asiaa, että menen seisomaan telkun eteen ja sanon että hei, kuuntele nyt, hän pausettaa ärtyneenä ohjelman ja kysyy "no mitä?" ja kun saan asian sanottua, vaikka kaipaisin aiheesta keskustelua, hän ei tartu "syöttiin" vaan toteaa "jaa" tai "en tiedä" tms. ja sanoo pois edestä, ja jatkaa ohjelman katselua.

Olen tässä monta kertaa puhunut miehelle, että mentäisiin kahdestaan treffeille, käytäis syömässä ja leffassa. Että raivaa kalenterista aikaa. Mies toteaa vain että "jaa" mutta ei tee elettäkään ehdottaakseen sopivaa päivää tai raivatakseen asialle tilaa.

Ihmetyttää, että olenko tosiaan näin tylsää seuraa.. kyllä muut tuntuvat seurastani tykkäävän ja jopa juovat kahveja seurassani ja juttelevat. Muutama miespuolinenkin, ja kaikki ystäväni. Ja tuntuvat olevan ihan kiinnostuneitakin jutuistani.

Kai mä olen miehelle itsestäänselvyys. Miten sitäkään nyt sitten muuttaisi... ystäviä mulla on, ja omia harrastuksia kyllä. Olisi vaan kivaa, kun omankin miehen kanssa voisi toisinaan JUTELLAkin.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olette kasvaneet erilleen.

Mieti jaksatko tuollaista suhdetta loppuikäsi.

Tuskin teillä seurusteluaikana oli tuollaista.

Kannattaisi yrittää saada se mies parisuhdeterapiaan kanssasi, jotta tilanne korjaantuu.

Jos mitään parannusta ei tapahdu, niin etsi mies, joka on kiinnostunut sinusta ja jätä tämä elämään itsekseen. Eipä hän näytä nytkään sinua tarvitsevan.

Vierailija
2/28 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin mies oli kyllä kanssani.

Tosin voiko kasvaa erilleen jo viidessä vuodessa, sen verran ollaan yhdessä oltu..

Kyllä mä tietysti parempaa suhdetta toivoisin, enkä haluaisi tällaisen vuoksi erota. Yksi lapsikin kun meillä jo on.

ap

että olette kasvaneet erilleen.

Mieti jaksatko tuollaista suhdetta loppuikäsi.

Tuskin teillä seurusteluaikana oli tuollaista.

Kannattaisi yrittää saada se mies parisuhdeterapiaan kanssasi, jotta tilanne korjaantuu.

Jos mitään parannusta ei tapahdu, niin etsi mies, joka on kiinnostunut sinusta ja jätä tämä elämään itsekseen. Eipä hän näytä nytkään sinua tarvitsevan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se vaan on kiinnostuneempi kavereidensa jutuista kuin sun. Sä olet seksiä varten, kaverit sitä jutteluseuraa.

Vierailija
4/28 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei-itsestäänselvä kumppanille?

ap

Vierailija
5/28 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

viestität selkeesti et ikävöit alkuaikoja ja yhteisiä jutustelutuokioita etkä meinannut loppuelämääsi elää kuin olisit toiselle ilmaa. vietättekö perheenä yhdessä aikaa? siis kai miehesi nyt on lapsensa kanssakin eikä roiku koko aikaa koneella? voisitte käydä yhdessä vaik jossain kylpylässä tai hoplopissa, touhuatte lapsen kanssa ja nautitte kahvia.

Vierailija
6/28 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on esim. hiekkiksellä ajamassa autoa lapsen kanssa, mutta keskustelee siinä vain lapsen kanssa, ja keskittyy häneen (sinänsä hieno asia) mutta ei hän minun kanssa mitään juttele. Minä sitten seisoskelen hiekkiksen reunalla, yritän osallistua leikkiin tai keskustella mieheni kanssa, mutta eihän lapsen läsnäollessa voi oikein mistään aikuisten jutuista/suhteesta tms. puhua, ja ei mies muutenkaan innostu keskustelemaan kanssani. Keskittyy siis ain lapseen, silloin kun keskittyy.

ap

ap

viestität selkeesti et ikävöit alkuaikoja ja yhteisiä jutustelutuokioita etkä meinannut loppuelämääsi elää kuin olisit toiselle ilmaa. vietättekö perheenä yhdessä aikaa? siis kai miehesi nyt on lapsensa kanssakin eikä roiku koko aikaa koneella? voisitte käydä yhdessä vaik jossain kylpylässä tai hoplopissa, touhuatte lapsen kanssa ja nautitte kahvia.

Vierailija
7/28 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siis siinä määrin tietystikään kuin alkuaikoina, mutta missään selibaatissa ei eletä. Ainakaan vielä.. on hieman vaikeaa syttyä tai nauttia seksistä, kun tuntuu ettei muuten ole mieheen mitään yhteyttä :/ Olen tätäkin yrittänyt miehelle selittää (ajattelin, että seksiin vetoamalla asia voisi kiinnostaa) mutta ei mitään pysyvää muutosta ole koskaan asiaan tullut, jos nyt edes hetkeksikään.

ap

Ehkä se vaan on kiinnostuneempi kavereidensa jutuista kuin sun. Sä olet seksiä varten, kaverit sitä jutteluseuraa.

Vierailija
8/28 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä ei ole ilmeisesti mitään yhteistä lapsen lisäksi? Mistä suhteen alkuaikoina puhuitte?

Eipä meilläkään miehen kanssa juurikaan jutun juurta löydy ja silloin harvoin kun toinen avaa suunsa sanoakseen jotain toinen sanoo samalla hetkellä täsmälleen saman lauseen... Eli olemme jutelleet aiheemme tyhjiin jo vuosia sitten.

Vierailija
9/28 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen kanssa mistään..Ainut mistä ukko puhuu on miten hän voi,mikä mieliala on kuinka hänen lääkeasiansa on,aina vaan HÄNEN OLO JA HÄNEN MIELIALANSA.....EN JAKSA KIINNOSTUA ENÄÄ kuuntelemaan vain hänen asioitaan.Jos yritän puhua jostain muusta suuttuu ja käskee olemaan hiljaa,eikä saa häiritä.Vieraitten kans juoruaa puhelimessa ja koneella.15v yhessä oloa takana

Vierailija
10/28 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhuttua miehen kanssa mitään, mutta kun ollaan joskus ulkona syömässä niin silloin kyllä jutellaan ja kaikilla automatkoilla kun lapset ei ole mukana, tulee juteltua aina. Eli jos teillä on ap auto, niin siitä vaan ajelulle...

Vierailija
11/28 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

automatkoilla koko ajan puhelimeen kavereidensa kanssa. Välillä sanon ihan suoraan että voisitko lopettaa, mutta ei sillä ole yleensä mitään merkitystä, kavereiden jutut on niin mielenkiintoisia.

Jos me käydään syömässä, mies häviää tupakalle, vetää ruokansa naamaan nopeasti, irrottamatta katsetta lautaselta ja/tai pelaa pelikoneilla, lukee lehtiä tms. mikäli sellaisia on ulottuvilla.

ap

puhuttua miehen kanssa mitään, mutta kun ollaan joskus ulkona syömässä niin silloin kyllä jutellaan ja kaikilla automatkoilla kun lapset ei ole mukana, tulee juteltua aina. Eli jos teillä on ap auto, niin siitä vaan ajelulle...

Vierailija
12/28 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen kännykkä jää kotiin ja menette syömään sellaiseen ravintolaan, jossa ei ole mitään pelikoneita tai lehtiä.

Vierailija
13/28 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yöpaita päällesi, kun menette illalla sänkyyn huolehdi että menette sinne yhtäaikaa, istahda miehen vatsan päälle ja kerro että sulla olis puhuttavaa. Johan luulisi miehen heräävän huomaamaan että sinäkin olet siinä. Ja sitten. Alat keskustella. Uskoisin että mies kuuntelee :)

Useat miehet nyt vaan on sellaisia että "suorittavat elämää" tekemällä asioita - eikä puhuminen tule erityisen luonnostaan.

Vierailija
14/28 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin siltä osin että pitäisi pitää huolta ettei mies ota kännykkää mukaan.. hän ei lähde mihinkään ilman sitä, ja kun joku soittaa, on siihen "pakko" vastata, ihan sama mitä minä sanon.

ap

miehen kännykkä jää kotiin ja menette syömään sellaiseen ravintolaan, jossa ei ole mitään pelikoneita tai lehtiä.

Vierailija
15/28 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssasi. Tai menette saunaan puhumaan. Näissä paikoissa ei voi käyttää puhelinta, pelikonetta, tietokonetta tai tv:tä. :) Eikä oikein lehtiäkään

Vierailija
16/28 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuukausi sitten tällainen tilanne oli. Hoidin iltatoimet ja laitoin lapset nukkumaan (yksin)

ja puhuin miehelle että jahka lapset nukkuu, mennään saunaan kahdestaan ja vietetään parisuhdeiltaa, ja lupailin flirttaillen seksiäkin.

Mies oli tulossa saunaan, mutta sitten kun lapset nukkuivat, sanoin että menen jo edeltä, tule heti kun ehdit (mies oli puhelimessa) no kävin suihkussa, odottelin, menin sitten saunaan odottelemaan.. odottelin varmaan puoli tuntia ajatellen että kohta mies tulee (max. aika jonka pystyn olemaan saunassa) ja juuri kun olin lähtenyt saunasta ja olin suihkussa peseytymässä, mies tuli. Oli päättänyt puhelunsa vasta sitten. Sanoin tietysti että odottelin häntä jo ja että nyt olen jo lähdössä pois, ja ilmaisin olevani vähän loukkaantunut. Miehen mielestä vedin herneet nenään ihan turhasta, ja hän suuttui mulle koska mä suutuin hänelle... se siitä illasta ja seksistä.

ap

kanssasi. Tai menette saunaan puhumaan. Näissä paikoissa ei voi käyttää puhelinta, pelikonetta, tietokonetta tai tv:tä. :) Eikä oikein lehtiäkään

Vierailija
17/28 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kännykässä roikkua.

Tai ala kirjoittaa s-posteja, joissa "keskustelet" miehen kanssa. Itse harrastan tätä, koska mies ei muista vaikka pomppisin tv:n ääressä ja karjuisin, että ensi maanantaina on tytön hammaslääkäri, voitko viedä tai jotain vastaavaa. Unohtaa, jos ei ole työpaikan s-postissa. Siitä sitten kirjoittelemaan pidempiä kirjeitä. Usein kirjeessä uskaltaa sanoa tunteitaan paremmin.

Niin ja varaa itse ne teatterit ja kylpylät ym. Sitten vaan ilmoitat miehelle, että tällöin. Kyllä tuollaisten vuoksi perusharrastuskerhot väistyy ja perhe on tärkeämpi kuin kaverit.

Meidän on miehen työn vuoksi (esimies) paettava aina lomille ulkomaille, muutoin on sen verran ärsykkeitä ympäristössä kotimaassa, ettei yhdessäoloa olisi lainkaan. Myös vaikkapa Tallinnasta voi varata hotellin ja oopperan.

Ja tuohon automatkailuun. Silloin tosiaan tulee meilläkin juteltua. Kyse pitkistä matkoista mummolaan yleensä.

Vierailija
18/28 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, en tainnut aloittaa. Mutta oli kuin suoraan omasta kynästäni!

Vierailija
19/28 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juttele ja sano et ero tulee niin eiköhän herätä miestä vähän....

Vierailija
20/28 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vasta viis vuotta yhteistä elämää takana.